Анімація і інтерактивність з Action Script
ICONOS (Research Institute for Communication and Culture)
Ключова інформація
Розташування кампусу
Buenavista, Мехіко
Лінгвістика
інформація
Формат навчання
На кампусі
Тривалість
інформація
Форма навчання
Заочне навчання
Вартість навчання
інформація
Кінець терміну надання заяв
інформація
Найраніша дата початку
Jul 2024
Стипендії
Вивчіть можливості отримання стипендій, щоб допомогти фінансувати своє навчання
Введення
Огляд програми
 
Сучасне суспільство характеризується розвитком цифрових технологій, які пропонують в даний час будівельні інструменти прості у використанні, так як вони інтуїтивно зрозумілий.
Це дозволило розвиток цифрових продуктів привабливою, але не завжди з достатнім знанням про те, що генерується. Бажано, щоб досвідчений фахівець в галузі електронних, яка домінує основи проектування та програмування нових засобів масової інформації, включаючи інтерактивні вирішено 2D анімації та об'єктно-орієнтованого програмування.
З цієї причини, ICONOS (Науково-дослідний інститут культури і комунікацій), розробляє спеціальності анімація і інтерактивність з Action Script, з метою підготовки фахівців у цій галузі роботи в умовах буму на нові.
Цей навчальний план спеціальності вивчав 9 осіб на рік, і зобов'язані відвідувати один день на тиждень класи, тому що ми дбаємо, щоб наші студенти продовжують працювати, тому вони можуть застосувати на практиці знання, отримані в цій аспірантурі.
 
 
Загальна мета
Для підготовки фахівців для створення анімованих 2D-рішень, беручи до уваги дизайну своїх інтерфейси і об'єктно-орієнтованого програмування на Action Script, для розробки цифрових інтерактивних засобів масової інформації.
 
 
Особливу Цілі
• Розрізняти основи 2D анімації та інтерактивності для проектування цифрових медіа.
• Співвіднесіть характеристики 2D анімацію і інтерактивність ресурсів цифрового аудіо та відео, для розвитку цифрового мультимедіа.
• Виберіть процесів управління, розробки і виробництва інтерактивних засобів масової інформації для розробки простих і складних мультимедійних проектів.
• визнати, будівельні блоки мов програмування з Action Script, створювати і реконструювати цифрові мультимедійні документи.
• Інтегрувати принципи дослідження в підтримку дизайн анімованих виробництв та інтерактивних 2D.
• Визначення змінних та інформативні зв'язку цифрові мультимедійні, інтерактивні анімації на основі 2D.
• Застосування 2D мультимедійні ресурси для розробки анімаційних інтерфейсів, веб-сторінок, гейм-дизайн, проектування творчі презентації, серед інших можливостей.
• Заземлення 2D мультимедійні роботи від етичних формулювань, щоб сприяти розвитку робочому місці.
 
 
Студентська профілю
Випускники зі ступенем в області комунікацій або схожі назви, графічний дизайн або схожими назвами, маркетинг, комп'ютерні системи або схожими назвами. Крім того, в інженерних систем або схожими назвами. Інші ступеня та інженерних може увійти до тих пір, як вони виправдовують своє ставлення до змісту навчального плану спеціальності. Він повинен продемонструвати підготовчий курс для тих, хто прибуває з інших областей дослідження.
 
 
Результат профілю
Випускник цієї спеціальності буде мати знання 2D цифрової анімації і Action Script мову програмування для розробки цифрових інтерактивних засобів масової інформації. Також посилання аудіо та цифрового відео, мультимедіа розвитку заохочується. Будівництво також відомий для розробки сценаріїв анімації не складна, так як процеси попереднього виробництва і постпродакшн 2D інтерактивні анімації, застосовувані в розробці інтерфейсів для веб-сайтів, microapplicator освітні ігри, корпоративних презентацій і т.д.
Розвиток навичок у процесі відбору, планування і управління на дизайн мультимедійних інтерактивних анімованих 2D, враховуючи потреби клієнтів, користувачів і контексту. Також для вибору інструментів і використання їхніх мов об'єктно-
орієнтованого програмування в командах по міждисциплінарним та міждисциплінарної роботи.
 
Збірка щодо відповідальності та зобов'язань по розробці цифрових проектів, виявлення і розуміння соціального контексту, в якому вона працює, і який приведе його цифровий продукції, керівництво для того, щоб цільові проекти розвитку 2D анімаційних інтерактивних мультимедіа.
 
 
Вимоги до вступу
- Подати заявку на членство в спеціальність.
- Назва ступеня (оригінал і копія).
- Професійна карта або доказ процесу (оригінал і копія).
- Сертифікат дослідження обгрунтувати, що були охоплені 100% від кредитів ступеня (оригінал і копія).
- Свідоцтво про народження (оригінал і копія).
- Середній мінімум 8,0 в бакалаврат. Відсутність у цього середнього, вона може розглядати справу по технічному вченої ради.
- 6 фотографії паспортного розміру чорного і білого.
- Резюме з документів, що засвідчують.
- Лист пояснювальній, чому ви хочете ввести спеціальність.
- Інтерв'ю з координатором спеціальності.
- Рекомендаційний лист зі школи, або науковим керівником.
Іноземні студенти повинні представити всі документи перевірені вересня, належним чином перекладені та легалізовані Міністерством освіти, Міністерством закордонних справ і консул Мексики в країну, де дослідження та імміграційних документів.
Про Школу
Запитання
Подібні курси
Магістр комп'ютерної анімації
- Kingston upon Thames, Великобританія
Майстер в анімації персонажа
- Los Angeles, США
- Valencia, Іспанія
Магістр мистецтв комп’ютерної анімації та візуальних ефектів
- Rome, Італія