Майстер у дизайні взаємодії
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Ключова інформація
Розташування кампусу
Barcelona, Іспанія
Лінгвістика
Англійська
Формат навчання
На кампусі
Тривалість
9 months
Форма навчання
Денне навчання
Вартість навчання
EUR 15 100 *
Кінець терміну надання заяв
інформація
Найраніша дата початку
18 Jan 2025
* Вартість зарахування 3.900 € + плата за навчання 11.500 €
Введення
Метою " Майстер взаємодії" є підготовка фахівців, які прагнуть бути майбутніми цифровими лідерами, оснащеними спільним, критичним мисленням та технічними навичками, необхідними для реагування, адаптації та впливу цифрових перетворень та розуміння того, як можна використати цифрову технологію для стратегічного проектування.
Майстер забезпечує середовище творчості, дизайну та технологічних інновацій , орієнтуючись на проекти через майбутній об'єктив. Він надає студентам навичок та розуму, щоб кинути виклик статусу кво та створити всебічних дизайнерів, які можуть працювати через дисциплінарні, культурні та географічні кордони, розробляючи рішення, спрямовані на майбутні індивідуальні, суспільні та ділові потреби, розвиваючи цікавість, експерименти, технічні навички та критичне мислення, а також емпатія, навички спільної роботи.
Спеціалізації
UX Design
Модуль дизайну UX навчає майбутніх творців цифрової економіки , людей, здатних запропонувати рішення для революції в користуванні та завтрашньому спілкуванні. Завдяки співпраці з партнером, програма керується експериментами та інноваціями, а також міцною підготовкою з критичного дизайну та нових бізнес-моделей.
Дизайн інтерфейсу
Модуль дизайну інтерфейсу орієнтований на розробку макета та тонких деталей того, як користувачі взаємодіють із продуктом. У співпраці з партнером студенти, які працюють у багатопрофільних командах, вирішать поставлене завдання.
Креативне кодування
Модуль Creative Coding спрямований на підготовку майбутніх професіоналів цифрової економіки , універсальних людей, які мають знання про досвід проектування, оволодіння найрізноманітнішими мовами програмування та великі підприємницькі навички.
Однією з цілей модуля є підготовка фахівців, здатних спілкуватися між дисциплінами, використовуючи технології на свою користь, а не проти.
Під парасолькою партнера студенти створюють портфоліо на основі реальних брифінгу, працюючи в мультидисциплінарних командах та розробляючи технологічні програми від початкової ідеї до кінцевого продукту.
Цілі
- Отримати необхідні теоретичні та технологічні знання для цифрового ринку праці.
- Розвивати широкі навички в розробці, виробництві та лідерстві інтерактивних проектів.
- Вчитися у провідних провідних компаній галузі.
- Створити широкий професійний портфель на основі реальних резюме.
- Доступ до ділового та культурного контексту міста.
- Засвоїти нові інструменти та програмне забезпечення для цифрового виготовлення.
- Сприяти ефективній, багатопрофільній, спільній роботі.
- Покращити комунікативні навички для публічних презентацій.
- Підвищити студентську автономію шляхом самооцінки та навчання шляхом виконання.
- Заохочувати творчість, експерименти та інновації.
Методологія
Майстер розділений на 2 етапи, кожен модуль: перший - це наскрізний етап, на якому студентів навчають основних навичок з дисциплін, що відповідають майбутнім потребам, а потім - другий спеціалізований етап, на якому студенти можуть надалі розвивати свої набори навичок у дисципліна за власним вибором: управління цифровими системами, креативне кодування, дизайн UX / UI або цифрове виготовлення.
На першому етапі закладаються основи для концепцій дизайну взаємодії, вводячи основи чотирьох різних спеціалізацій курсу.
Цей етап Майстра побудований на основі повторного щотижневого розкладу, який слідкує за фазами розвитку цифрового сервісу чи продукту (продумуйте, проектуйте, кодуйте, створюйте та надихайте), тим самим забезпечуючи збалансоване навчання наріжним каменем світу творчих цифрових компаній.
Другий етап магістра вступає в спеціалізації і тому слідує за іншою структурою. Студенти працюють разом над проектами в дні наскрізних заходів, які поділяються за спеціальностями, коли вирішуються зміст їхніх курсів.
Студентський профіль
Провідні компанії у секторі, що прагнуть до підприємництва та інновацій на одному з найперспективніших ринків.
Програма призначена для всіх творців, зацікавлених у розробці інтерактивних вражень, таких як:
- Дизайн та комунікації професіоналів з пристрастю до нових технологій.
- Дизайнери, які хочуть навчитися програмувати, і програмісти з інтересами UX / UI.
- Майбутні підприємці та виробники з цифрового сектора.
- Замовники, дизайнерів продукції та цифрових виконавців.
- Менеджери та реклами зі світу реклами та спілкування.
Можливості роботи
Залежно від обраної спеціалізації, можливі позиції професії по закінченні включають:
- Дизайн інтерфейсів та позиції для користувачів (UX, UI) у дизайнерських студіях та компаніях цифрового контенту.
- Виробник подій та лідер проекту в рекламних агентствах.
- Надання послуг та інтерактивний досвід для заходів та конгресів.
- Фахівці сектору машини в лабораторіях лабораторій і цифрових виробничих просторах.
- Творчі в комунікаційних агенціях, що спеціалізуються на технологіях та нових медіа.
Координатор
Джорді Планас
Дизайнер інтерактивного досвіду, що поєднує технології та творчість, цифрове мистецтво та рекламу. Він є засновником інтерактивної інсталяційної компанії Vimod Studio , яка разом з рекламними агенціями, такими як Ogilvy або S, C, P, F тощо, розробляє та виробляє технологічні події для таких брендів, як Garmin, Zurich або Lenovo на Всесвітньому конгресі мобільних телефонів, серед інших подій.
Шанувальник експериментальної електронної музики, виробника культури, DIY та цифрових вигадок, він творчий програміст Arduino, Processing, C, Internet of Things та робототехніки. Він викладає заняття та семінари за декількома освітніми програмами (Художня школа провінційної ради Таррагони, Курс вищого рівня в іграх та інтерактивних середовищах при СВУ). Він здобув ступінь образотворчого мистецтва в університеті Барселони та магістр цифрового мистецтва з університету Помпеу Фабра.
Едуардо де Феліпе
Незалежний дизайнер та креативний консультант з 20-річним досвідом підтримки деяких кращих клієнтів, брендів та продуктів світового класу за допомогою цифрових інновацій та творчості, орієнтованої на людину, дизайнерської творчості.
Він і Девід Болеас заснували Pirata, одну з найінноваційніших лондонських студій цифрового виробництва та постійного гравця у верхній таблиці цифрового виробництва.
У 2016 році, після майже 15 років життя та роботи в Лондоні, він переїхав до Барселони, де продовжує працювати в глобальному масштабі, орієнтуючись на європейський ринок.
Галерея
Ідеальні студенти
Провідні компанії у секторі, що прагнуть до підприємництва та інновацій на одному з найперспективніших ринків.
Програма призначена для всіх творців, зацікавлених у розробці інтерактивних вражень, таких як:
- Дизайн та комунікації професіоналів з пристрастю до нових технологій.
- Дизайнери, які хочуть навчитися програмувати, і програмісти з інтересами UX / UI.
- Майбутні підприємці та виробники з цифрового сектора.
- Творці, дизайнери продуктів і цифрові художники.
- Менеджери та реклами зі світу реклами та спілкування.
Прийом
Навчальний план
Майстер ділиться на 2 етапи, кожен з яких є модулем: перший - це наскрізний етап, на якому студенти навчаються основним навичкам для дисциплін, які відповідають майбутнім потребам, а потім другий спеціалізований етап, на якому студенти можуть далі розвивати свої навички в дисципліни за вибором: цифрове управління, креативне кодування, дизайн UX/UI або цифрове виробництво.
Перший етап закладає основу для концепцій проектування взаємодії шляхом введення основ чотирьох різних спеціалізацій курсу.
Цей етап магістра побудований навколо повторюваного щотижневого розкладу, який слідує за фазами розробки цифрової послуги чи продукту (думати, проектувати, кодувати, створювати та надихати), таким чином забезпечуючи збалансоване навчання наріжним каменям світу креативних цифрових компаній.
Другий етап магістра входить до спеціалізацій і тому має іншу структуру. Студенти разом працюють над проектами в дні наскрізних заходів, які розподіляються за спеціальностями під час вивчення змісту своїх курсів.
Результат програми
- Отримати необхідні теоретичні та технологічні знання для цифрового ринку праці.
- Розвивати широкі навички в розробці, виробництві та лідерстві інтерактивних проектів.
- Вчитися у провідних провідних компаній галузі.
- Створити широкий професійний портфель на основі реальних резюме.
- Щоб отримати доступ до ділового та культурного контексту міста.
- Засвоїти нові інструменти та програмне забезпечення для цифрового виготовлення.
- Сприяти ефективній, багатопрофільній, спільній роботі.
- Покращити комунікативні навички для публічних презентацій.
- Підвищити студентську автономію шляхом самооцінки та навчання шляхом виконання.
- Заохочувати творчість, експерименти та інновації.
Плата за навчання програми
Карєрні можливості
Залежно від обраної спеціалізації можливі кар’єрні посади після закінчення навчання включають:
- Дизайн інтерфейсів та позиції для користувачів (UX, UI) у дизайнерських студіях та компаніях цифрового контенту.
- Виробник подій та лідер проекту в рекламних агентствах.
- Надання послуг та інтерактивний досвід для заходів та конгресів.
- Фахівці сектору машини в лабораторіях лабораторій і цифрових виробничих просторах.
- Творчі в комунікаційних агенціях, що спеціалізуються на технологіях та нових медіа.