Майстер дизайну взаємодії
University of Technology Sydney
Ключова інформація
Виберіть розташування
Розташування кампусу
Sydney, Австралія
Лінгвістика
Англійська
Формат навчання
На кампусі
Тривалість
1 - 3 рік
Форма навчання
Денне навчання, Заочне навчання
Вартість навчання
інформація
Кінець терміну надання заяв
інформація
Найраніша дата початку
Jul 2024
* в австралійських доларах за сеанс 24 куб
Введення
Хоча попит галузі на кваліфікованих дизайнерів взаємодії та різні інші вакансії, такі як дизайнери користувацького досвіду (UX), дизайнери послуг тощо, зростає, існує нестача офіційної освіти/навчання, яку пропонують університети у сфері взаємодії. Цей курс покликаний надати студентам найсучасніші та необхідні навички у цій галузі, що швидко розвивається. Випускники володіють навичками в промислово застосовних та економічно ефективних інформаційних середовищах (тобто мультимедіа, проектування інтерактивних систем та пов'язаних з ними інформаційних технологій). Курс надає індустрії випускників, які можуть поєднати ці навички з навичками своєї оригінальної дисципліни в професійно-орієнтованих умовах. Курс спрямований на підготовку випускників, які глибоко розуміють людсько-орієнтовані підходи до проектування цифрових технологій. Це гарантує, що створені «вироби» швидше «вписуються» у життя користувачів, оскільки процес проектування ґрунтується на глибокому розумінні практики людей, конкретних ситуацій та цінностей. Цей курс є привабливим для різних типів учнів, а саме: тих, хто зараз працює на роботі, яка не пов’язана з дизайном взаємодії, тих, хто працює на роботах, тісно пов’язаних із дизайном взаємодії, та тих, хто вже працює на роботах, пов’язаних із дизайном взаємодії.
У основних предметах студенти навчаються на практиці ітеративного процесу проектування, орієнтованого на людину, для вирішення реальної проблеми з реальними користувачами, розвиваючи навички аналізу, створення та передачі рішень складних проблем. Вони також здобувають передові технічні та теоретичні знання з проектування взаємодії. Студенти також займаються розробкою взаємодії для нових обчислювальних контекстів, набуваючи передових знань та навичок. Студенти розвивають просунуті навички проектування (включаючи автономію, експертне судження, адаптованість та відповідальність), зосереджуючись на вивченні професійної практики у проектах з користувацького досвіду, а також на основі базового предмета, де вони спільно реалізують проект, замовлений із клієнтом галузі, зосереджуючись на рівні випускника результати. Навички демонструвати адаптованість знань та відповідальність як практик/учень набуваються через усі студійні предмети, де студенти повинні адаптуватися до непередбачуваних процесів роботи з користувачами, проведення польових робіт у дикій природі, повторення дизайну та тестування з користувачами та відкритого- закінчився характер ітераційного процесу проектування. Студійні предмети також дозволяють студентам продемонструвати свою відповідальність як практиків шляхом розвитку навичок управління проектами та вміння працювати в команді. Студенти розвивають навички досліджувати та застосовувати усталені теорії до сукупності знань або практики за допомогою предмета, орієнтованого на методи дослідження, який передбачає розробку плану дослідження, розкладу співбесід, набору досліджень та аналізу результатів досліджень користувачів за допомогою інтерв’ю та досліджень. Усі три студійні теми включають значні етапи досліджень користувачів, зосереджуючись на структурованому та систематичному використанні відповідних інструментів дослідження у професійному контексті для створення, розробки та валідації артефакту дизайну та вимагаючи встановлених прикладних теорій для дизайнерської практики. Спеціальні знання та навички розвиваються шляхом вибору з трьох модулів, зосереджених на дизайні ігор, аналітиці даних або програмуванні взаємодії. Ці модулі включають поєднання структурованих предметів, зосереджених на розвитку навичок та знань для кожної галузі, та допомагають студентам розвивати свою автономію, експертне судження та адаптованість. Вони також включають практичні навчальні предмети, де студенти розвивають свої специфічні навички в режимі проекту. Крім того, студенти можуть обрати для початку дослідницький проект, щоб отримати нові знання в галузі проектування взаємодії.
Випускники можуть отримати роботу на ряді ролей, пов'язаних із дизайном технологій, таких як дизайнер взаємодії, дизайнер UX, дослідник UX, дизайнер послуг або архітектор цифрового досвіду. Для тих, хто зараз працює на тісно пов’язаних роботах, таких як веб -дизайн, графічний дизайн, дизайн інтерфейсу тощо, цей курс забезпечує необхідну офіційну підготовку з дисципліни для того, щоб зробити більш остаточний перехід до роботи у сфері дизайну взаємодії. Так само багато хто опиняється у сфері дизайну взаємодії без офіційного навчання, і цей курс дає хорошу основу та можливості для більш формального розширення своїх навичок проектування взаємодії. Для тих, хто не працює на роботі, пов'язаній з дизайном взаємодії, цей курс надає можливість дізнатися про дисципліну та перейти на різні вакансії під парасолькою дизайну взаємодії.
Карєрні можливості
Випускники можуть отримати роботу в ряді ролей, пов'язаних з технологічним дизайном, таких як дизайнер взаємодії, дизайнер UX, дослідник UX, дизайнер послуг або архітектор цифрового досвіду. Для тих, хто зараз працює на тісно пов’язаних роботах, таких як веб-дизайн, графічний дизайн, дизайн інтерфейсу тощо, цей курс забезпечує необхідну формальну підготовку з дисципліни, щоб зробити більш остаточний крок до роботи в дизайні взаємодії. Подібним чином багато хто працює в галузі дизайну взаємодії без формальної підготовки, і цей курс забезпечує хорошу основу та можливості для більш формального розширення своїх навичок дизайну взаємодії. Для тих, хто не працює на роботі, пов’язаної з дизайном взаємодії, цей курс надає можливість дізнатися про дисципліну та перейти до різних робіт під егідою дизайну взаємодії.