Майстер в освітніх технологіях
University of San Francisco - School of Education
Ключова інформація
Розташування кампусу
San Francisco, США
Лінгвістика
Англійська
Формат навчання
Дистанційне навчання, На кампусі
Тривалість
інформація
Форма навчання
Денне навчання
Вартість навчання
USD 1 130 / per credit *
Кінець терміну надання заяв
інформація
Найраніша дата початку
Sep 2024
* за кредит
Стипендії
Вивчіть можливості отримання стипендій, щоб допомогти фінансувати своє навчання
Введення
Наша магістерська програма призначена для вихователів, які збуджуються щодо потенційних технологічних пропозицій для підвищення залучення та навчання студентів. Наші студенти хочуть розширити свої навички для впровадження відповідних технологій у своїх навчальних середовищах.
Практична якість програми " Освітні технології" спрямована на розбіжність між розумінням функціональності технології та знанням того, як її можна навчити студентів. Точніше, це не просто те, чому ви використовуєте технологію, але як це можна було б стратегічно реалізувати.
Наші випускники будуть готові:
- Оптимізувати використання активних методів навчання за допомогою відповідних технологічних інструментів.
- Візьміть існуючий навчальний план і перетвори його на сучасну студентську аудиторію.
- Дизайн та навчання в Інтернеті, гібридні або змішані курси.
- Служити колегам за рівнем тренінгу.
Деталі програми
Магістерська програма "Освітні технології" призначена для роботи професіоналів, які зацікавлені в творчому пошуку та практичному застосуванні цифрових технологій.
Наша увага завжди полягає у наданні учням інструментів та стратегій, які вони можуть використати відразу в своїх навчальних середовищах. Ми також розуміємо, що кожна школа має різні типи та обсяги ресурсів, тому ми вивчаємо різноманітні технологічні інструменти з акцентом на недорогі або безкоштовні ресурси.
Програма буде корисною для вчителів як у К-12, так і після середніх спеціальних навчальних закладів, освітніх лідерів, навчальних програм та технологічних фахівців, розробників програмного забезпечення, корпоративних тренерів та інших, зацікавлених у перетині цифрових технологій та освіти.
Програма освітніх технологій USF дає вам п'ять потужних способів покращити свій педагогічний набір інструментів та підвищити вплив на майбутніх студентів. Введіть як досвідченого інструктора, наполегливо працюйте і залишайте як:
- Цифровий лідер
- Цифровий оповідач
- Цифровий педагог
- Цифровий дизайнер
- Агент цифрових змін
Структура навчального плану
Навчальна програма зосереджена на уважному використанні технологічних інструментів для підвищення участі учнів, мотивації та активного навчання.
Магістерські кандидати заохочуються використовувати своє навчання для негайного застосування; Курсові проекти вимагають від студентів застосовувати нові навички для потреб дисциплінарного вмісту.
Програма "Освітні технології" допомагає педагогам:
- Застосовуйте технологічні навчальні практики в аудиторії та поза ним.
- Готуйтеся до еволюції з швидко мінливими навчально-технологічними ландшафтами.
- Зрозуміти структуру та функцію систем освітніх технологій.
Кульмінаційною оцінкою цього ступеня магістра на основі проекту є портфоліо веб-сайту, який може слугувати платформою для обміну та співпраці з іншими викладачами, а також електронного резюме для бажаючих просунути свою кар'єру.
Програма доставки
Заняття проводяться на виїзних днях, альтернативний графік вихідних днів - близько двох вихідних на місяць для розміщення дорослих студентів, більшість з яких мають повний робочий день та інші обов'язки. Програма "Освітні технології" призначена для завершення через п'ять семестрів (два роки), включаючи літо. Щоб закінчити цю шкалу, ви можете спланувати два курси за семестр.
Курси
Курси організовані у п'ять додаткових дуотів. Студенти зазвичай складають два курси кожного семестру протягом п'яти семестрів.
Опис курсів
DTTL 614: Перехід на поділ: Цифрове лідерство - як би це чи ні, бурхливий розвиток технологій створило серію поділів: тих, хто має доступ, і тих, хто не має; ті, кому зручно технологія, і ті, хто не є; ті, хто любить інтегрувати технологію в свою роботу та ті, хто задоволений інструментами, які вони завжди використовували. Навігація цією роздільною здатністю може бути як складною, так і корисною. У цьому курсі ми вивчаємо, як цифрові технології можуть допомогти вирішити ключові педагогічні проблеми, а також створювати можливості для нових ефективних педагогічних практик. Ми починаємо подорож із вивчення того, що цифрові технології означають для трансформації навчального середовища.
DTTL 602: Digital Leadership Lab - цифрові технології не просто відкривають можливості; вони також піднімають нові проблеми та виклики. У цьому початковому курсі лабораторії ми досліджуємо, як ефективно та етично встановлювати навмисне цифрове присутність у вашому навчальному середовищі та більш широке професійне співтовариство. Ми також вивчаємо, як навчити наших студентів аналогічним, віковим навичкам. І, нарешті, ми зачіпаємо системне нерівність, яку цифрові технології можуть виявити, а також посередників.
DTTL 603: Made to Stick: Навчання розумом - Цей курс вивчає практичні навички, які мають прекрасні перспективи для залучення уваги учня, покращення утримання та посилення інтеграції знань. Ми досліджуємо цю область через об'єктив цифрових навчальних наративів. Ми будемо використовувати шість принципів братів Хіт: прості, несподівані, конкретні, надійні, емоційні та історії як трамплін для вивчення використання цифрових наративів у сфері освіти.
DTTL 604: Digital Storytelling Lab - Метою даного курсу є ознайомлення з основою гарних навчальних оповідань у цифровому форматі. Ви потрапляєте на вашу руку електронною пошкодженою сутність аудіопродукції: запис, редагування, змішання та обмін. Почнемо з визначення концепцій, які надають аудіо презентації, перехід на розкадрування та повний процес створення. Курс також познайомить Вас із силою концептуальних карт та візуальних моделей. Ви дізнаєтеся, як об'єднати аудіо з візуальними моделями, щоб створити ефективний інтегрований навчальний досвід.
DTTL 605: Мультимедійне навчання - в мультимедійному навчанні ми досліджуємо аргументи щодо форм і рішень функцій, які ми робимо з навчальними матеріалами. Ми відповімо на питання про те, чому певний зміст та презентації "працюють", тоді як інші стають рівними. Ми керуємося нашим вивченням на основі дослідницької специфіки за теорією когнітивного навантаження та принципами мультимедійного навчання. Дослідження за цими явищами демонструють способи, за допомогою яких прості зміни цифрових продуктів та презентації можуть значно підвищити рівень навчання учнів. Під час курсу ми розглядаємо теорію, застосовуємо наші знання для аналізу існуючих навчальних ресурсів та, нарешті, створюємо власні нові матеріали.
DTTL 606: медіа-лабораторія. Ми вивчаємо світ візуального спілкування: від нерухомих зображень до відео, до спеціалізованого ремесла, присвяченого візуалізації. У цьому курсі ви навчитеся більш глибоко застосовувати мультимедійні принципи навчання для створення ефективного візуального досвіду навчання. Перша частина курсу спрямована на ефективні навчальні зображення всіх видів від інфографіки до ефективного використання фотографічних зображень. Друга частина курсу досліджує, як ефективно та ефективно розробляти навчальні відеозаписи. Ви залишаєте курс добре обладнаним для створення перевернутого або онлайн навчання, що використовує найкращі методи візуального спілкування.
DTTL 607: навчальні проекти. Ми всі чули, що "хороше вчення хороше вчення". Але як змінюються правила педагогіки, коли наші заняття більше не виглядають так, як вони зробили двадцять років тому? У навчальних моделях ми вивчаємо, як адаптувати та застосувати найкращі практики дизайну навчального плану до класів 21-го століття. Ми зосереджуємо увагу на ефективних методах підвищення зацікавленості, розробці автентичної оцінки, висвітленні значущої співпраці та диференціювання інструкцій для 1: 1, перевертених, змішаних та онлайнових класів.
DTTL 608: Design Lab - у навчальних проектах ви розробили запропонований план для повного переробки одного курсу або одного поглибленого блоку. У дизайнерській лабораторії тепер ви перетворюєте свій проект на живий, дихаючий, готовий до розгортання навчальний план, дотримуючись п'ятиетапного процесу мислення дизайну, що використовується в школі Stanford's. Цей курс спирається на знання, відлічені вашими попередніми лабораторними курсами, і надає вам можливість спеціально підібрати ваш репертуар технології з цілями навчання.
DTTL 609: зміна світу звідси - як випускник програми DTTL, ви обов'язково стикаєтеся з проблемами, які запрошують вас покласти своє навчання на дію і керувати ціллю. У цьому курсі, заснованому на проекті, ви співпрацюєте з невеликою командою дизайнерів із багатим проектом навчання, щоб відповісти на навчальну потребу в реальному світі для навчального закладу чи групи, що не працює. Ми також вивчаємо шляхи, якими цифрові інструменти та віртуальне співробітництво можуть покращити досвід навчання на основі проектів та послуг за межами традиційного класу.
DTTL 610: Capstone Lab - в цьому практичному курсі ми зосередимося на тому, як синтезувати всю вашу попередню роботу на одному прекрасному професійному веб-сайті, який ви можете використовувати в якості фундаменту для вашої професійної присутності в найближчі роки. Ви дізнаєтеся про основи веб-кодування, щоб кожен педагог мав розвивати гнучкі, зручні для мобільних пристроїв та чуйні веб-сайти. Відображення на вашому портфоліо веб-сайтів допоможе вам подивитися, як портфоліо проекти можуть бути використані і полегшені в сучасному класі.
Результати навчання
Програма магістерської програми «Освітні технології» має сім завдань програми.
Після закінчення магістра в освітніх технологіях студенти зможуть:
- Продемонструвати теоретичний зміст знань цифрової педагогіки.
- Забезпечте та підтримуйте відповідні матеріали, щоб поділитися з освітнім співтовариством.
- Створіть цілеспрямовану цифрову мультимедійну графіку з досліджень з дизайну та навчального використання мультимедіа.
- Розмірковуйте про практику підвищення педагогіки, професійного розвитку та покращення результатів навчання.
- Реагуйте на системне навчання, культуру та нерівність доступу через цифрову педагогіку.
- Підключіться до різних фахівців та цифрових спільнот належним, достовірним та ефективним способом.
- Значно сприяти професійній освіті.
Навчальний план
Деталі програми
Магістерська програма "Освітні технології" призначена для роботи професіоналів, які зацікавлені в творчому пошуку та практичному застосуванні цифрових технологій.
Наша увага завжди полягає у наданні учням інструментів та стратегій, які вони можуть використати відразу в своїх навчальних середовищах. Ми також розуміємо, що кожна школа має різні типи та обсяги ресурсів, тому ми вивчаємо різноманітні технологічні інструменти з акцентом на недорогі або безкоштовні ресурси.
Програма буде корисною для вчителів як у К-12, так і після середніх спеціальних навчальних закладів, освітніх лідерів, навчальних програм та технологічних фахівців, розробників програмного забезпечення, корпоративних тренерів та інших, зацікавлених у перетині цифрових технологій та освіти.
Програма освітніх технологій USF дає вам п'ять потужних способів покращити свій педагогічний набір інструментів та підвищити вплив на майбутніх студентів. Введіть як досвідченого інструктора, наполегливо працюйте і залишайте як:
- Цифровий лідер
- Цифровий оповідач
- Цифровий педагог
- Цифровий дизайнер
- Агент цифрових змін
Структура навчального плану
Навчальна програма зосереджена на уважному використанні технологічних інструментів для підвищення участі учнів, мотивації та активного навчання.
Магістерські кандидати заохочуються використовувати своє навчання для негайного застосування; Курсові проекти вимагають від студентів застосовувати нові навички для потреб дисциплінарного вмісту.
Програма "Освітні технології" допомагає педагогам:
- Застосовуйте технологічні навчальні практики в аудиторії та поза ним.
- Готуйтеся до еволюції з швидко мінливими навчально-технологічними ландшафтами.
- Зрозуміти структуру та функцію систем освітніх технологій.
Кульмінаційною оцінкою цього ступеня магістра на основі проекту є портфоліо веб-сайту, який може слугувати платформою для обміну та співпраці з іншими викладачами, а також електронного резюме для бажаючих просунути свою кар'єру.
Програма доставки
Заняття проводяться на виїзних днях, альтернативний графік вихідних днів - близько двох вихідних на місяць для розміщення дорослих студентів, більшість з яких мають повний робочий день та інші обов'язки. Програма "Освітні технології" призначена для завершення через п'ять семестрів (два роки), включаючи літо. Щоб закінчити цю шкалу, ви можете спланувати два курси за семестр.
Курси
Курси організовані у п'ять додаткових дуотів. Студенти зазвичай складають два курси кожного семестру протягом п'яти семестрів.
Опис курсів
DTTL 614: Навігація по розриву: цифрове лідерство – подобається це чи ні, швидкий розвиток технологій створив низку розривів: тих, хто має доступ, і тих, хто не має; тих, кому техніка комфортна, і тих, кому ні; тих, кому подобається інтегрувати технології у свою роботу, і тих, хто задоволений інструментами, якими вони завжди користувалися. Переміщення в цьому розриві може бути як складним, так і корисним. У цьому курсі ми досліджуємо, як цифрові технології можуть допомогти вирішити ключові педагогічні проблеми, а також створити можливості для нових ефективних педагогічних практик. Ми починаємо шлях із вивчення того, що означають цифрові технології для трансформації академічного середовища.
DTTL 602: Digital Leadership Lab – Цифрові технології не просто відкривають можливості; вони також викликають нові проблеми та виклики. У цьому початковому лабораторному курсі ми досліджуємо, як ефективно та етично створити навмисну цифрову присутність у вашому навчальному середовищі та ширшій професійній спільноті. Ми також досліджуємо, як навчити наших студентів подібним, відповідним їх віку, навичкам. Нарешті, ми боремося із системною несправедливістю, яку цифрові технології можуть виявляти, а також опосередковувати.
DTTL 603: Made to Stick: Викладання з розумом. Цей курс досліджує методи дослідження, які мають чудові перспективи привернути увагу учнів, покращити утримання та посилити інтеграцію знань. Ми досліджуємо цю область через призму наративів цифрового навчання. Ми будемо використовувати шість принципів братів Хіт: прості, несподівані, конкретні, достовірні, емоційні та історії як трамплін для вивчення використання цифрових наративів у освіті.
DTTL 604: Digital Storytelling Lab – Метою цього курсу є познайомити вас з основами хорошого освітнього оповідання в цифровому форматі. Ви отримуєте свої руки електронним брудом у суті виробництва аудіо: запису, редагування, мікшування та обміну. Ми починаємо з визначення концепцій, які підходять для аудіопрезентацій, переходимо до розкадрування та повного процесу створення. Курс також знайомить вас із силою концептуальних карт і візуальних моделей. Ви дізнаєтеся, як поєднувати аудіо з візуальними моделями для створення ефективного інтегрованого навчання.
DTTL 605: Мультимедійне навчання. У Мультимедійному навчанні ми досліджуємо міркування щодо форм і функцій, які ми приймаємо за допомогою навчальних матеріалів. Ми відповідаємо на запитання про те, чому деякий вміст і презентації «працюють», а інші – невдалі. У нашому дослідженні ми керуємося дослідницькими особливостями теорії когнітивного навантаження та принципами мультимедійного навчання. Дослідження цих явищ демонструють, як внесення простих змін до цифрових продуктів і презентацій може значно підвищити рівень навчання студентів. Під час курсу ми вивчаємо теорію, застосовуємо свої знання для аналізу наявних навчальних ресурсів і, нарешті, створюємо нові власні матеріали.
DTTL 606: Медіа-лабораторія – Ми досліджуємо світ візуальної комунікації: від нерухомих зображень до відео, до спеціалізованого ремесла з інструкцій. У цьому курсі ви навчитеся глибше застосовувати принципи мультимедійного навчання для створення ефективного візуального досвіду навчання. Перша частина курсу присвячена ефективним навчальним зображенням усіх видів від інфографіки до ефективного використання фотографічних зображень. Друга частина курсу досліджує, як ефективно та ефективно розвивати досвід навчання на основі відео. Ви залишаєте курс добре підготовленим для створення перевернутого або онлайнового навчання, яке використовує найкращі методи візуальної комунікації.
DTTL 607: Навчальний дизайн – Ми всі чули сентенцію, що «хороше навчання – це хороше навчання». Але як змінюються заповіді педагогіки, коли наші класи вже не виглядають так, як двадцять років тому? У програмі Learning Designs ми досліджуємо, як адаптувати та застосувати найкращі методи розробки навчальних програм до класів 21-го століття. Ми зосереджуємось на ефективних методах для підвищення залученості, розробки автентичного оцінювання, розпалу значущої співпраці та диференційованого навчання для 1:1, перевернутих, змішаних та онлайн-класів.
DTTL 608: Лабораторія дизайну. У Learning Designs ви розробили запропонований план для повної переробки одного курсу або одного поглибленого блоку. У Design Lab ви тепер перетворюєте свій план у живу, дихаючу, готову до розгортання навчальну програму, дотримуючись п’ятиступінчастого процесу Design Thinking, який використовується в d.school Стенфорда. Цей курс спирається на навички, відточені на ваших попередніх лабораторних курсах, і надає вам можливість навмисно поєднати свій технологічний репертуар із цілями навчання.
DTTL 609: Змініть світ звідси – як випускник програми DTTL, ви напевно зіткнетеся з проблемами, які запрошують вас втілити в життя своє навчання та керувати цілеспрямованою метою. У цьому курсі на основі проектів ви співпрацюєте з невеликою командою дизайнерів над багатим проектом із навчання, щоб задовольнити реальну освітню потребу в освітньому закладі або групі, які недостатньо обслуговуються. Ми також досліджуємо способи, за допомогою яких цифрові інструменти та віртуальна співпраця можуть покращити навчання на основі проектів і послуг за межами традиційного класу.
DTTL 610: Capstone Lab – У цьому практичному кульмінаційному курсі ми зосереджуємось на тому, як синтезувати всю вашу попередню роботу в один прекрасний професійний веб-сайт, який ви можете використовувати як основу для своєї професійної присутності на довгі роки. Ви дізнаєтеся про основи веб-кодування, які потрібні кожному педагогу для розробки спритних, адаптивних до мобільних пристроїв веб-сайтів. Розгляд портфоліо вашого веб-сайту допоможе вам побачити, як проекти, засновані на портфоліо, можна використовувати та сприяти у сучасному класі.
Результат програми
Результати навчання
Програма магістерської програми «Освітні технології» має сім завдань програми.
Після закінчення магістра в освітніх технологіях студенти зможуть:
- Продемонструвати теоретичний зміст знань цифрової педагогіки.
- Забезпечте та підтримуйте відповідні матеріали, щоб поділитися з освітнім співтовариством.
- Створіть цілеспрямовану цифрову мультимедійну графіку з досліджень з дизайну та навчального використання мультимедіа.
- Розмірковуйте про практику підвищення педагогіки, професійного розвитку та покращення результатів навчання.
- Реагуйте на системне навчання, культуру та нерівність доступу через цифрову педагогіку.
- Підключіться до різних фахівців та цифрових спільнот належним, достовірним та ефективним способом.
- Значно сприяти професійній освіті.
Галерея
English Language Requirements
Підтвердьте свій рівень володіння англійською мовою за допомогою Duolingo English Test! DET — це зручний, швидкий і доступний онлайн-тест з англійської мови, прийнятий понад 4000 університетами (як цей) у всьому світі.
Про Школу
Запитання
Подібні курси
Програма магістра в галузі освіти та навчання
- Turku, Фінляндія
Магістр освіти
- Lincoln, Великобританія
Магістр педагогічних наук
- Sopron, Угорщина