Магістр наук у галузі управління досвідом користувача та дизайну
PFH Private University of Applied Sciences
Ключова інформація
Виберіть розташування
Розташування кампусу
Stade, Німеччина
Лінгвістика
Англійська
Формат навчання
На кампусі
Тривалість
3 semesters
Форма навчання
Денне навчання
Вартість навчання
EUR 800 / per month *
Кінець терміну надання заяв
інформація
Найраніша дата початку
Apr 2024
* студенти та випускники PFH - 700 євро на місяць
Введення
Вас коли-небудь викликав поганий досвід користувача? Або коли ви встановлюєте програму, а вона працює не так, як має? Відгуки в App Store, Play Store тощо говорять про відсутні або заплутані функції, але є також багато задоволених клієнтів, які вважають додаток рятівним.
Однією з цілей програми «Управління досвідом та дизайном» є забезпечення того, щоб ваша програма чи додаток потрапили в групу задоволених клієнтів. Ви також дізнаєтеся, як розробити бізнес-модель, яка є стійкою в цифровому світі, а також інші теми, які допоможуть вам створити успішну бізнес-модель. Ви дізнаєтеся все це та багато іншого, впроваджуючи теорію на практиці та працюючи над власними проектами.
«Це дивовижне, деталі, які він вам показує, одна з найкращих програм, які я маю на телефоні». - Частина огляду програми для карт
Ваші переваги
- Міждисциплінарна навчальна програма, яка включає інформатику, менеджмент та психологію
- Втілення теорії на практиці через численні проекти та тематичні дослідження
- Повністю англійською мовою та відповідно до останніх галузевих вимог
- Актуальний контент надають викладачі з практичним досвідом
- Вибрані управлінські змісти в навчальній програмі
- Індивідуальний супровід у малих навчальних групах
Результат програми
Ваша ступінь у галузі управління досвідом користувача та дизайну
З одного боку, мета магістерської ступеню «Управління досвідом користувача та дизайн» полягає в тому, щоб допомогти вам застосувати навички, отримані з першим університетським дипломом, у галузях менеджменту, психології та інформатики, а також перший відповідний професійний досвід у сфері розробки цифрових продуктів і послуг. З іншого боку, ви отримаєте нові та міждисциплінарні компетенції у галузях психології, бізнес-інформатики та бізнес-адміністрування, які будуть необхідні пізніше у сфері розробки цифрових продуктів і послуг.
Для досягнення цього в проектах в основному вирішуються різноманітні теоретико-аналітичні та концептуально-дизайнерські питання із сфери розробки цифрових продуктів і послуг, орієнтованих на користувача. Окрім технічних знань, мета – дати можливість випускникам швидко й методично та систематично знайомитися з новими завданнями та розробляти концепції вирішення.
Навчальний план
Магістерська програма триває три семестри, під час яких ви отримуєте навички роботи в компаніях у сфері користувацького досвіду, а також бути власником продукту чи стратегічним планувальником у подібних сферах.
Ви отримаєте практичні знання через численні проекти та тематичні дослідження в кожному семестрі. Готуючись до ринку праці, ви не тільки отримаєте необхідні теоретичні знання в області UX-дизайну, але також придбаєте важливі навички, які допоможуть вам застосувати ці знання на практиці та навчиться використовувати відповідні інструменти.
Крім того, ви зможете контролювати проекти з різними структурами та співпрацювати з іншими, щоб досягти успішного продукту.
Науково-теоретична спрямованість магістерської програми виявляється в розгляді сучасного стану досліджень на лекціях, а також у підготовці наукових праць.
Зміст навчальної програми
- Цифрове бізнес-моделювання, стратегія та маркетинг
- Базові та розширені знання з психології, інформатики та міжнародного менеджменту – відповідно до вашої попередньої освіти
- Оцінка UX I та II
- Психологія та UX-дизайн
- Концепція та створення прототипів
- Взаємодія та дизайн інтерфейсу
- Практичний проект
- Магістерська робота
Карєрні можливості
Отримавши ступінь магістра в галузі користувацького досвіду та дизайну, ви матимете право працювати в компаніях, організаціях і стартапах як UX-дизайнер, власник продукту, менеджер з інновацій, UX-інженер, UX-дослідник, UX-стратег, UX-менеджер, менеджер із продуктів , стратегічний планувальник або офіцер/менеджер з цифрової інформації (DIO/DIM).