Магістр мистецтв комп’ютерної анімації та візуальних ефектів
Rome University of Fine Arts (RUFA)
Ключова інформація
Розташування кампусу
Rome, Італія
Лінгвістика
Італійський
Формат навчання
Купажований
Тривалість
2 years
Форма навчання
Денне навчання
Вартість навчання
EUR 12 000 / per year
Кінець терміну надання заяв
інформація
Найраніша дата початку
інформація
Введення
Творчість та технологія створення комп’ютерної анімації та візуальних ефектів.
Магістерська програма з комп’ютерної анімації та візуальних ефектів у RUFA — це мистецький спеціалізований курс, призначений для підготовки дизайнерів цифрової анімації та візуальних ефектів для кіно, телебачення, аудіовізуальної продукції та Інтернету, щоб поєднати цифрові технології, ручне відтворення, культурні ноу-хау. , творчий потенціал.
Комп'ютерна анімація та візуальні ефекти - це частина креативних та оперативних ресурсів, часто використовуваних у створенні рухів, дій і розповіді.
У комп'ютерній анімації існує світ професійних можливостей.
У світі аудіовізуального виробництва, попит на професіоналів цифрової анімації та візуальних ефектів дуже високий. Наявні технічні ресурси для створення візуальних ефектів та анімації постійно та постійно розвиваються, а цифровий підсилений образ є важливим творчим інгредієнтом.
З цієї причини сьогоднішній дизайнер, який знає, як створювати візуальні ефекти та цифрову анімацію, має попереду успішну професійну кар’єру в 3D-анімації та анімаційній графіці, у кіновиробництві, на телебаченні, у відеоіграх та рекламі.
Навчіться проектувати, керувати та створювати анімаційний продукт.
Програма магістерської програми з комп'ютерної анімації та візуальних ефектів робить акцент на навчанні, як виробляти анімацію, і молоді дизайнери повинні використовувати свої теоретичні знання для розробки змісту (концептуальне вивчення та психологічний аналіз, історія кіно, аналіз та написання кінематографії, глибоке розуміння процесу анімації, історичного та культурного оточення) та їх практичні технічні можливості для розробки та створення власних анімаційних продуктів (розкадрування, створення анімованої послідовності, 2D композитування та використання 3D-програм).
Курс також включає в себе вивчення того, як керувати та створювати цілі творчі проекти (дизайн, зміст, скрипт, план виробництва, робота в команді та управління термінами).
Вивчення та виготовлення для підготовки до майбутнього.
Програма магістерської програми з комп'ютерної анімації та візуальних ефектів дає конкретні результати: цифрові кліпи та оригінальні постановки, створені учнями, направляються на фестивалі та вступають у змагання. Вони також будуть включені в студентський цифровий портфель, який вони будуть представляти майбутнім роботодавцям.
Для того, щоб підготувати студентів до того, щоб вони якнайкраще могли створювати та виробляти власні матеріали, курс пропонує багату колекцію семінарів, майстер-класів, професійних зустрічей, стажувань та можливостей експериментування з партнерськими компаніями в галузі.
Магістерська програма з комп’ютерної анімації та візуальних ефектів в RUFA є частиною Департаменту дизайну та прикладного мистецтва / Нові технології для мистецтва, розділу академічних досліджень RUFA, які забезпечують високий рівень спеціалізації та технічної підготовки, встановлюючи високі стандарти академічне та дизайнерське навчання рік за роком. Закінчивши комп’ютерну анімацію та візуальні ефекти, ви зможете стати: 3D-моделером, художником текстури, техніком з освітлення, аніматором, монтажником TD, композитором, режисером комп’ютерної анімації, художником розкадровки, художником-концептуалом та художником-мультиплікатором.
Ступені академії еквівалентні університетським ступеням магістра.
* Курс доступний лише італійською мовою.
Координатор: П'єтро Чікотті
Вихователь: Філіппо Фольєтті
Викладачі: Маріо Белліна, П'єтро Чіккотті, Серджіо Д'Інноченцо, Валеріо Ді Нітто, Габріеле Філіппеллі, Філіппо Фольєтті, Роберто Помпілі, Ірен Рінальді, Федеріко Ландіні, Серджіо Ріккарді, Дафне Сарторі, Джорджіо Тіранті, Вероніка Д'Аурія.
Галерея
Навчальний план
рік | Тема | ECTS | години |
I рік | Анімація 1 | 10 | 125 |
Інструменти композиції | 6 | 75 | |
Інструменти 3D 1 | 6 | 75 | |
Анімаційний малюнок | 6 | 75 | |
Напрямок | 6 | 75 | |
Медіа та візуальна культура | 6 | 45 | |
Історія анімаційного відео та кіно | 6 | 75 | |
Кінематограф | 6 | 75 | |
Навчальні заходи за вибором | 6 | / | |
Знання мов - Стажування - Майстер-класи | 2 | 50 | |
II рік | Інструменти 3D 2 | 6 | 75 |
Анімація персонажів | 8 | 100 | |
Анімація 2 | 10 | 125 | |
Спецефекти | 8 | 100 | |
анімаційна графіка | 6 | 75 | |
Звуковий дизайн | 6 | 75 | |
Знання мов - Стажування - Майстер-класи | 6 | / | |
Дипломна робота | 10 | / | |
Загальна кількість кредитів | 120 |
Карєрні можливості
3D-моделер, художник текстури, технік з освітлення, аніматор, монтажник TD, композитор, режисер, художник розкадровки, концепт-художник і мультиплікатор.