Магістр комунікацій та візуальних мистецтв
USEK - Holy Spirit University of Kaslik
Ключова інформація
Виберіть розташування
Розташування кампусу
Jounieh, Ліван
Лінгвістика
Англійська
Формат навчання
Купажований
Тривалість
2 years
Форма навчання
Денне навчання
Вартість навчання
USD 16 254 / per course
Кінець терміну надання заяв
інформація
Найраніша дата початку
Oct 2024
Стипендії
Вивчіть можливості отримання стипендій, щоб допомогти фінансувати своє навчання
Введення
Школа архітектури та дизайну була створена в 1974 році під назвою Факультет образотворчого та прикладного мистецтва. Його мета - орієнтувати молодь на блискуче майбутнє, а її місія - розвиток творчості та людського потенціалу. Програми, запропоновані факультетом, дозволяють студентам здобувати культурну освіту, на додаток до компетенції, яка дасть їм змогу відзначитися у своїй дисципліні. Різноманітність запропонованих програм сприяє інтерактивності у багатопрофільних дослідницьких семінарах та забезпечує їм високий рівень динамізму. Навчальні програми регулярно оновлюються відповідно до вимог професійної ситуації.
Під час навчання студенти розвиватимуть аналітичний розум та творчі здібності, а також здатність адаптуватися до будь -яких змін; якості, які стали неминучими у світі бізнесу. Школа слідує плану розвитку, який поєднує, з одного боку, класичні методи навчання з новітніми технологіями, а з іншого - теорію з практикою. Він має мережу співпраці з різними місцевими та міжнародними академічними інститутами: програми обміну, участь у семінарах та спільні проекти.
Місія
Місія цього магістра полягає у забезпеченні міждисциплінарного навчання, яке починається з вивчення та збору даних та їх аналізу, потім ринку, творчого процесу, реалізації графічного дизайну та рекламних кампаній, аналізу практичних, соціальних, фінансових та культурних питань. обмеження для цілей створення найбільш сумісних та економічно ефективних рішень наявної графічної, рекламної та концептуальної проблеми. Інтернет, друк, BTL та ATL, інсталяційне мистецтво та відео розглядаються як засоби масової інформації, щоб найкращим чином продемонструвати запропоновані художні та естетичні рішення.
Навчальний план
Загальне ядро
- Дисертація з графічного дизайну та реклами AGP510
- AGP601 Нові медіа
- AGP503 Інтернет-реклама
- ADI540 Методологія дослідження в дизайні
Спеціалізація
- PUB506 Розширений англійський копірайтинг
- Дизайн ARG602 BTL
- ARG606 Установка Арт
- Дизайн мобільних додатків ARG506
- ARG504 Типографіка в русі
Факультативи
- ARG611 Розширена анімація
- ARG605 Мистецтво і сучасність
- TLV560 Цифрове редагування та анімація
- Виставковий дисплей ARG505
- FLM640 Кіно та інші види мистецтва
- PUB604 Медіастратегія
- ARG610 Музеографія
- PUB608 Пропаганда та критичний аналіз
- FLM537 Сценарист для кіно та телебачення
- ARG612 Шовкографія
- ARG607 Тематична ілюстрація
Капстоун
- ARG680A Остаточний проект I
Результат програми
Програма освітніх завдань
- Дізнайтеся історію графіки та реклами, зростання соціальних медіа та значення, яке відіграє дизайн у секторі брендингу, надаючи студентам концептуальні, історичні та культурні орієнтири.
- Інтерпретувати абстрактні концепції уявлення на основі візуальних досліджень та психологічних/соціологічних полів. Зрозумійте, як графіка, копірайтинг та/або зображення працюють у реальних ситуаціях і відрізняються в різних культурах та контекстах.
- Продемонструвати здатність інтегрувати та реалізовувати ідею дизайну в кількох типах соціальних медіа та в світі, що стає все більш мультикультурним. Врахування ролі глобальної економіки та всіх факторів у країнах з різною культурою, при оцінці семіотики та сигнифікаторів у реалізації.
Результати програми
- Використовуйте серію посібників та інструментів як на інтелектуальному, так і на технічному рівнях, щоб створити креативне, актуальне та соціально сумісне виконання дизайну.
- Формулюйте та застосовуйте концепції у професійній сфері реклами та графічного дизайну за допомогою адекватного візуального виразу, який використовується у професійних і соціальних медіа в Інтернеті та в друкованому вигляді.
- Навчіться аналітично критикувати свою концепцію та концепцію інших без упередження та попередньої упередженості.
- Покажіть уявлення про сферу дизайну: Над лінією та нижче лінії (ATL та BTL) та суміжні галузі мистецьких професій та отримайте достатньо знань, щоб уникнути дублювання попередніх концепцій/виконань.
Стипендії та фінансування
Акредитації
Про Школу
Запитання
Подібні курси
Магістр мистецтв у галузі візуального та інноваційного дизайну
- Rome, Італія
Магістр мистецтв комп’ютерної анімації та візуальних ефектів
- Rome, Італія
ма в образотворчому мистецтві
- Prague, Чеська Республіка