Магістр комп'ютерних наук - майбутні мережеві системи або доповнена і віртуальна реальність
Trinity College Dublin - Department of Engineering, Environment and Emerging Technologies
Ключова інформація
Розташування кампусу
Dublin, Ірландія
Лінгвістика
Англійська
Формат навчання
На кампусі
Тривалість
1 рік
Форма навчання
Денне навчання
Вартість навчання
EUR 8 217 / per year *
Кінець терміну надання заяв
інформація
Найраніша дата початку
інформація
* студенти ЄС; 24 669 євро – студенти, які не є членами ЄС
Стипендії
Вивчіть можливості отримання стипендій, щоб допомогти фінансувати своє навчання
Введення
Новий магістр. у галузі комп’ютерних наук має загальний набір критеріїв вступу та веде до ступеня магістра з обчислювальної техніки, що спеціалізується в одній із чотирьох захоплюючих областей: наука про дані, інтелектуальні системи, доповнена й віртуальна реальність та майбутні мережеві системи. Курс розроблено та викладається співробітниками, які є провідними експертами у своїх галузях, а зміст курсу натхненний їх передовою роботою, а також їхніми контактами з провідними дослідниками галузі по всьому світу. Ми очікуємо, що наші випускники будуть користуватися високим попитом на посади високого класу в галузі досліджень і розробок у провідних транснаціональних компаніях і компаніях-початківцях. У деяких випадках наші випускники продовжили навчання в аспірантурі в TCD.
У розділі « Мережеві системи майбутнього» йдеться про те, як все стає розумним і пов’язаним, оскільки програмні системи все більше і більше вбудовуються в наше повсякденне середовище, від мобільних соціальних мереж до управління міськими ресурсами, такими як дорожній рух. Робота з такими великомасштабними, кібер-фізичними та розподіленими системами вимагає нових підходів, які вирішують проблеми своєчасності, безпеки, конфіденційності та масштабування. Напрям ґрунтується на дослідницькій діяльності в національному дослідницькому центрі CONNECT та на довгій історії інноваційних та стартап-компаній у школі.
Напрямок доповненої та віртуальної реальності озброює студентів теоретичними та практичними знаннями, які дозволять їм брати участь у розробці та розробці технології, яка лежить в основі швидко розвивається ринку відеоігор та ширших індустрій інтерактивних розваг, нових медіа та комунікації. Цей напрямок є модифікованою версією усталеного та успішного M.Sc. в інтерактивних розважальних технологіях і заснований на дослідницькому досвіді в Trinity Center for Creative Technologies, який зосереджується на креативних технологіях, включаючи фільми, інтерактивні мультимедіа, ігри та моделювання.
Попередні випускники напряму Future Networked Systems продовжили роботу в галузі розробки програмного забезпечення, фінансових технологій та інших посад у таких компаніях, як Facebook, Microsoft, Citi та Genesys. Попередні випускники потоку доповненої та віртуальної реальності продовжували працювати в ігрових компаніях, таких як Havok, Electronic Arts, DemonWare і Playfirst, тоді як інші приєдналися до провідних студій візуальних ефектів, таких як Framestore CFC і Double Negative. Ми очікуємо, що майбутні випускники обох напрямків будуть однаково успішними у забезпеченні роботи в цій галузі.
Прийом
Навчальний план
Програма викладається протягом повного календарного року з двома 12-тижневими семестрами викладаних модулів, що включають відвідування лабораторій та лекцій, після чого проводяться спеціальні дослідницькі роботи протягом решти літніх місяців для отримання магістерської дисертації.
У перший семестр (вересень - грудень) усі студенти отримують необхідні навички в ряді основних модулів, загальних для M.Sc. програма. До них належать методи дослідження (щоб дати можливість студентам створювати власну дисертацію), інновації (щоб озброїти студентів навичками створення компанії або впровадження інновацій у великій компанії) та машинне навчання (основна техніка для кожної зі спеціалізацій). Крім того, студенти почнуть вивчати спеціалізовані модулі в обраному напрямі. Модуль «Міські обчислення», створений на основі досліджень у шкільному науково-дослідницькому центрі «Розумні та стійкі міста», вивчатиме методи збору міських даних, управління цими даними, візуалізації та сповіщень, а також передбачатиме розробку повної програми «розумного міста». Модуль «Мережі наступного покоління» досліджує майбутні тенденції в мережах фіксованого та бездротового зв’язку, включаючи доступ наступного покоління, LTE та програмно-визначені мережеві технології. Scalable Computing розглядає, як додатки та робочі навантаження можуть обслуговуватися складськими обчислювальними засобами. Модуль вивчатиме хмарні архітектури, управління ресурсами та питання безпеки. Модуль Advanced Software Engineering, який проходить протягом обох семестрів, досліджуватиме методи та техніки, задіяні у великомасштабній розробці програмного забезпечення, що включає Agile та eXtreme Programming (XP), Test-driven development та Re-factoring.
Протягом другого семестру (січень-березень) студенти починають фундаментальну роботу над своєю дисертацією та занурюються в наступні спеціальні модулі обраного напряму. Сюди входить Інтернет речей, де ми досліджуємо технологію, що лежить в основі цієї галузі, що розвивається, включаючи проміжне програмне забезпечення, виявлення та композицію послуг, а також віртуалізацію датчиків і мереж. Практичні вправи допоможуть вам розробити, реалізувати та розгорнути наскрізну програму IoT. Модуль «Безпека та конфіденційність» доповнюватиме інші модулі, що охоплюють такі теми, як автентифікація, хмарна безпека керування цифровими правами та конфіденційність користувачів. Distributed Systems займатиметься паралелізмом, наукою про розподілені транзакції, веб-сервісами та передовими фреймворками додатків.
Крім того, студенти обирають три додаткові факультативи (один у терміні 1 та два у курсі 2) із сукупності модулів, запропонованих в інших напрямках магістра. програма.
Літній семестр (квітень – серпень) буде зосереджений виключно на дисертаціях, виконанні експериментальної роботи, створенні прототипів та написанні роботи. До квітня студенти виберуть тему дисертації, виберуть і проконсультуються з обраним керівником і будуть готові присвятити значний час дослідженню та створенню прототипу вашої роботи. Ми очікуємо, що протягом цього періоду найкращі проекти опублікують якісні документи для публікації. Протягом року всі проекти будуть представлені галузевій аудиторії, що включає місцеве населення, малі та середні роботодавці та транснаціональні компанії.
Галерея
Про Школу
Запитання
Подібні курси
Магістр хмарних та мережевих інфраструктур (CNI)
- Trento, Італія
- Stockholm, Швеція + 2 Більше
Вбудовані системи та Інтернет речей (ES-IoT) MSc
- Newcastle upon Tyne, Великобританія
Управління мережевими MSc та хмарними обчисленнями
- Dubai, Сполучені Арабські Емірати