Магістр графічного дизайну та комунікацій
Universidad CEU - Cardenal Herrera
Ключова інформація
Розташування кампусу
Valencia, Іспанія
Лінгвістика
Іспанська
Формат навчання
На кампусі
Тривалість
1 рік
Форма навчання
Денне навчання
Вартість навчання
EUR 8 850 / per year
Кінець терміну надання заяв
інформація
Найраніша дата початку
інформація
Введення
Офіційний ступінь: Магістр графічного дизайну та комунікацій
Тривалість / ECTS: 10 місяців / 60 ECTS
Місця / Кампус: 25 / Альфара
Викладається: іспанська
Модальність: віч-на-віч
Я направляюсь до | координація | Академічні збори та гранти |
Випускники, дипломи або випускники з промислового та графічного дизайну, образотворчого мистецтва, реклами та комунікацій. Як і інші вищі або середні ступені, пов’язані з діяльністю. | Педро Гонсалес | Перевірте академічні курси цього магістра. Фонд університету CEU Сан-Пабло є навчальним закладом, який виділяє в Іспанії найбільше грошей на вкладення в стипендії та гранти. |
Що нас відрізняє?
1. 25 років вищої школи технічної освіти
Навчання дизайнерів, здатних пропонувати продукти та послуги, що адаптуються до ринку.
Дизайнери несуть соціальну відповідальність за створення та конфігурацію нашого матеріального середовища через об'єкти та продукти, які нас оточують (промисловий або продуктовий дизайн), повідомлення, які ми сприймаємо (графічний дизайн чи візуальна комунікація) та простори, у яких ми живемо (дизайн інтер’єру). Це професія, пов'язана з промисловим виробництвом, і в сучасних умовах глобалізованих ринків її значення збільшується настільки, що надає додаткові та диференціюючі значення об’єктам і повідомленням.
2. Кращі професіонали
З нами тренувались такі професіонали, як Гектор Серрано, Куль де Сак, Мігель Еранц, Хоакін Гарсія, Альберто Сіенфуегос, Інма Бермудес, Хаві Кальво (Естудіо Монетний двір), Хосе Аранда, Пола Алой та Карлос Веласко (Енблан), Клара дель Портільо (Йоно). ), Начо Карбонелл. Зараз багато хто з них навчають співпрацівників Школи.
3. Диференціація спрямованості на навчання
Це дозволяє студенту розробляти проекти в кожному з напрямків дії графічного дизайну, розміщуючи їх безпосередньо на ринку праці та професійного виробництва, головним чином завдяки контактам з діючими професіоналами.
4. Програма лідерства інтегрована в Майстер
Цей магістр включає програму лідерства Центру творчого лідерства (CCL), одного з провідних навчальних закладів з лідерства у понад 120 країнах. Навчання CCL було визнано серед 10 кращих у світі Financial Times. В Іспанії цю програму можна приймати лише в аспірантурах ЦЕУ.
Що таке офіційний чи університетський магістр?
- Університетські (або офіційні) ступені магістра були перевірені та сертифіковані компетентним органом (Національним агентством з оцінки якості та акредитації (ANECA)) при Міністерстві освіти. На відміну від самого ступеня, який перевіряється самим університетом.
- Будучи офіційним, його затверджують та визнають у будь-якій країні Європейського простору вищої освіти.
- Офіційний ступінь дозволяє надалі отримати доступ до докторської програми.
- Офіційний Майстер присуджує бали на змаганнях або конкурсах з державного управління, а власний титул призначається як постійне навчання. У бізнесі обидва однаково справедливі.
href = "https://www.uchceu.es/estudios/posgrado/master-universitario-diseno-comunicacion-grafica
Навчальний план
компетенціями
загальний
- CG1. Студенти здатні аналізувати та синтезувати ідеї та знання для прийняття рішень та адаптації до змін у процесах проектів у сфері дизайну та графічної комунікації.
- CG2. Що студенти можуть застосовувати методи переговорів і консенсусу для їх інтеграції в міждисциплінарні робочі групи, необхідні для розробки проектів дизайну та графічних комунікацій.
- CG3 Студенти здатні аналізувати, оцінювати та співвідносити різні галузі знань, які об’єднуються в професійній практиці графічного дизайнера та комунікатора.
- CG4. Щоб студенти могли оновлювати свої знання, адаптуватися як до технологічних змін, так і до нових ситуацій, постійних у професійній діяльності графічного дизайнера та комунікатора.
- CG5. Що студенти демонструють етичну та професійну обізнаність, а також активну повагу як до людей, так і до навколишнього середовища, у розробці дизайну та графічних комунікаційних проектів.
- CG6. Що студенти демонструють, що вони здатні розуміти та цінувати сучасне суспільство та культуру, що є важливим у процесах дизайну та графічної комунікації проектів.
Специфічний
Специфічні компетенції, пов’язані з титулом:
- CE1. Студент набуває здатності розуміти концепції комп’ютерної графіки, які впливають на графічний дизайн і комунікацію.
- CE2. Що студент набуває здатності розуміти еволюцію графічного дизайну по відношенню до сучасної візуальної культури.
- CE3. Що студент набуває здатності аналізувати різні теорії та течії культури дизайну, щоб створити критерії як критичну здатність.
- CE4. Що студент набуває здатності розуміти та розуміти стратегічне позиціонування компаній та установ: політичні, економічні, соціальні та технологічні фактори, які обумовлюють їхнє середовище; його філософія та цінності бренду; профіль і характеристики вашої цільової аудиторії.
- CE5. Що студент набуває здатності послідовно інтегрувати знання, пов’язані з бізнес-сферою, з візуальним повідомленням, отриманим у результаті його чи її роботи.
- CE6. Що студент набуває здатності визначати за допомогою аналізу контексту нові способи підприємництва, нові ринки та нові шляхи розвитку своєї професії.
- CE7. Що студент набуває здатності знати та розвивати навички систематично включати та направляти творче мислення, пов’язане з візуальною комунікацією.
- CE8. Студент набуває здатності розуміти методи, процеси та нові стратегії візуальної комунікації.
- CE9. Щоб студент набув здатності підходити до процесів створення графіки, розуміючи основні елементи графічного дизайну та візуальної комунікації, які фрагментовані на конкретні знання про форму, типографіку, колір, композицію та зображення.
- CE10. Студент набуває здатності розуміти концепції, пов’язані з зображенням, різні теорії сприйняття та їх використання для створення візуальних повідомлень.
- CE11. Що студент набуває здатності розуміти різні техніки друку, різні опори та їх застосування, а також розвивати кінцеві мистецтва, придатні для графічної промисловості.
- CE12. Що студент набуває здатності розуміти аспекти, пов’язані з фотографією та відео як аудіовізуальними медіа, та їх характеристики як засоби створення цифрових зображень.
- CE13. Що студент набуває здатності керувати кольором на кожній із фаз, які складають процес проектування: від цифрових форматів до його застосування у фізичних форматах.
- CE14. Що студент набуває навичок використання інструментів графічного дизайну для створення векторних ілюстрацій зображень.
- CE15. Що студент набуває навичок використання засобів графічного дизайну для обробки цифрових зображень.
- CE16. Що студент отримує навички розробки необхідних форматів для кожної техніки друку та очікуваної підтримки.
- CE17. Що студент набуває здатності розробляти дизайн упаковки та етикетки.
- CE18. Студент отримує здатність розуміти упаковку як частину комунікаційної та продуктової стратегії, яку компанія використовує для поширення свого іміджу та продажу.
- CE19. Що студент набуває вміння розробляти корпоративні програми візуальної ідентичності та дизайну корпоративного іміджу.
- CE20. Що студент набуває здатності розробляти графічні проекти, засновані на експериментуванні та пропозиції інноваційних медіа та рішень.
- CE21. Що студент набуває здатності розробляти проекти для застосування графічних елементів, через їх визначення, композицію та ієрархію, до продуктів з різних секторів.
- CE22. Що студент набуває здатності керувати та координувати фактори, залучені до художнього спрямування, пов’язаного з графічною пропозицією: внутрішні фактори: конкуренція, творча фаза та виробничий процес; зовнішні фактори: фотографи, локації тощо.
- CE23. Щоб учень набув здатності розуміти аспекти, пов’язані з типографікою: еволюцію, сім’ї, класифікацію, аспекти, які складають її структуру, тощо.
- CE24. Що студент набуває здатності створювати нові шрифти, знаючи елементи, які складають структуру типографіки.
- CE25. Що студент набуває здатності звертатися до процесів створення графіки для макета та композиції публікацій, таких як журнали, газети чи книги.
- CE26. Що студент отримує здатність розуміти основні основи технології та програмування, застосовані до Інтернету, щоб зрозуміти розподіл різних обов’язків між різними учасниками, залученими до веб-проекту, щоб мати можливість приєднатися до мультидисциплінарних команд.
- CE27. Студент отримує навички використання інструменту редагування мультимедіа для розробки веб-додатку.
- CE28. Що студент набуває здатності розуміти характеристики мультимедійного середовища та його наслідки в процесі проектування.
- CE29. Що студент набуває здатності інтерпретувати комунікаційні потреби компанії та переводити їх у переконливі візуальні графічні рішення.
- CE30. Що студент може створити графічну комунікаційну кампанію для продукту, керуючи та координуючи всі елементи, які втручаються в процес комунікації продукту. Здатність розуміти процеси від створення графіки до кінцевого виробництва.
Галерея
Результат програми
мети
- Підготуйте студента до вступу в робочу силу в конкретному промисловому секторі, а також до завершення навчання в галузі дизайну з точки зору нових потреб промисловості та комунікації.
- Сприяти обміну між дизайнерами та студентами шляхом інтеграції професіоналів цього сектора в практику викладання.
- Пропоновані дослідження мають на меті стати опорним ступенем магістра в промисловому секторі, на який вони орієнтовані завдяки участі провідних компаній у цьому секторі та їхніх найдосвідченіших професіоналів.
- Ступінь надає вам знання та спеціалізований досвід проекту, необхідний для конкретних процесів у цій галузі дизайну.
Карєрні можливості
перспективи кар'єрного росту
Професійний профіль - це профіль дизайнера, що спеціалізується на графічному дизайні та комунікаціях, який здатний вирішувати проекти в різних сферах і, отже, буде готовий звернутися до більш глобального та повного бачення професії.
Існують різні та різноманітні можливості для практики професії дизайнера. З одного боку, є можливість працювати дизайнером-фрілансером у власній студії, а з іншого – як дизайнер, інтегрований у відділ компанії.