Keystone logo

34 Магістратура Програми в Дослідження дизайну Дизайн медіа Дизайн ігор 2024

Фільтри

Фільтри

  • Магістратура
  • Магістр наук (MSc)
  • Магістр мистецтв (MA)
  • Дослідження дизайну
  • Дизайн медіа
  • Дизайн ігор
Сфери навчання
  • Дослідження дизайну (34)
  • Повернутися до основної категорії
Локації
Знайти більше місць
Тип ступеня
Тривалість
Темп навчання
Мова
Мова
Формат навчання

Магістратура Програми в Дослідження дизайну Дизайн медіа Дизайн ігор

Для людей, які люблять гри і хто хотів би зробити кар'єру на виробництві та дистрибуції ігор, немає кращого ступінь магістра, щоб отримати вступив в інших, ніж ступінь магістра в галузі ігрового дизайну. Це магістерська програма фокусується на професіоналізм ігровий світ. Творчість є частиною програми і, отже, причина того, що програма викликає для людей, які мають пристрасть до виробництва ігор. Ігрова індустрія виросла за ці роки і в даний час, це багатомільярдний промисловості з жорсткою конкуренцією в глобальному масштабі. Це вимагає випускників, які є не тільки досить яскравим, але які готові зіткнутися з реальним світом і, щоб успішно конкурувати в ньому. Майстер в ігровій дизайн, як очікується, щоб відточити свої навички встановлений при проведенні програми, мають можливість приймати обгрунтовані рішення, бути готовим до швидким темпом на ринку і бути в курсі, наскільки ігрових технологій стурбований.Забезпечення роботи як випускник цієї магістерській програмі не так просто. Ринок праці вимагає від людей з високим набором навичок, які отримали з ретельної підготовки і досвіду. Магістерська програма в даний час пропонуються в Інтернеті, ряд університетів, тому доступність програми знаходиться на підйомі. Деякі з навичок, які майстер гри дизайн повинен мати включають: здатність керувати проектними групами, розробка маркетингових кампаній і мати справу з проблемами логістики, які можуть зіткнутися розподілу продукту. Деякі з прославленої кар'єри назви, які чекають випускник цієї магістерської програми включають в себе: продюсер, художник-постановник, аніматор, художник розкадровки, дизайнер рівнів, креативний дизайнер, і головний дизайнер гри.