Магістр Дизайн
Zurich University of the Arts
Ключова інформація
Розташування кампусу
Zürich, Швейцарія
Лінгвістика
Німецький
Формат навчання
На кампусі
Тривалість
3 semesters
Форма навчання
Денне навчання
Вартість навчання
CHF 720 / per semester *
Кінець терміну надання заяв
інформація
Найраніша дата початку
інформація
* Ціна за семестр
Стипендії
Вивчіть можливості отримання стипендій, щоб допомогти фінансувати своє навчання
Введення
У магістра мистецтв у дизайні дизайнери та особистості з дизайнерських областей розвивають майстерність і досягають професійного досвіду. Основна увага магістерської програми - це дослідження, орієнтоване на роботу та мислення за власним дизайнерським проектом. Поєднання високої індивідуальної відповідальності, рефлексивного та міждисциплінарного мислення, власне дизайнерське ставлення, а також підприємницька діяльність відіграють як вирішальну роль у кваліфікації для подальших кар'єрних кроків як здатності підключатися до міжнародної практики або вищої освіти.
Дослідження базується на науково-орієнтованій моделі, в якій студенти зосереджують свою увагу на розробці свого індивідуального магістерського проекту до зрілості протягом трьох семестрів. Результати - майбутні орієнтовані дизайнерські рішення, а також інфекційні знання та нові методи.
Магістерська програма Zürcher Hochschule der Künste охоплює шість напрямків:
Візуалізація знань: створення та передача знань через зображення та візуалізацію. Переклад складної інформації на візуальну мову та передачу знань через зображення.
Дизайн гри: концепція та дизайн ігор, серйозних ігор, мистецтва Ludic Game Art, а також спільних, віртуальних світів.
Дизайн взаємодії: розробка концепцій та систем у галузі втіленого взаємодії, інтерактивного досвіду та реактивного матеріалу.
Візуальний зв'язок: розвиток цілісних виразів, візуальних ідентичностей та брендів, редакційний дизайн. Систематичне вивчення шляхом розробки розвідки та теоретичного відображення.
Дизайн продукту: Розробка продуктів та концепцій для спорту, мобільності та соціального дизайну. Включення інновацій, тенденцій, виробництва, маркетингу, матеріалів, а також соціальних та географічних питань.
Тенденції та ідентичність: ідентифікація, візуалізація та впровадження культурних і соціально-економічних розробок у стратегічні концепції дизайну.
Про Школу
Запитання
Подібні курси
Ступінь магістра з менеджменту ігрового бізнесу (заочна)
- Kajaani, Фінляндія
MSc Computer Games
- Southend, Великобританія
MSc Computer Games Programming
- London, Великобританія