Keystone logo
University of Skövde Майстер цифрової розповіді: Гра та культурна спадщина
University of Skövde

Майстер цифрової розповіді: Гра та культурна спадщина

Norrmalm, Швеція

1 Years

Англійська

Денне навчання

Кінцевий термін подання заявки

02 Sep 2024

SEK 135 000 / per year *

На кампусі

* загальна плата за навчання

Введення

У магістерській програмі "Цифрова розповідь: Ігри та культурна спадщина" ви створюватимете розповіді та дізнаєтесь, як їх можна інтегрувати в комп'ютерні ігри та інші нові цифрові медіа, зокрема в контексті культурної спадщини. Після завершення програми ви отримаєте знання, які дозволять вам працювати в широкому діапазоні професій, а також забезпечать основу для подальшого навчання на більш високому рівні.

Магістерська програма розпочинається в осінньому семестрі. Він пропонується за один навчальний рік (два семестри).

На початку програми ви матимете хороші можливості встановити контакт із зовнішнім клієнтом. Цей клієнт може мати форму ігрової компанії, дослідницького проекту чи громадського органу (наприклад, місцевої, регіональної чи національної організації, що працює з культурною спадщиною). Всі курси навчальної програми згодом можуть бути включені до проекту, який буде проводитися у співпраці з тією ж зовнішньою стороною. Якщо ви вже повинні взяти участь в ігровому проекті разом з іншими студентами, ви можете включити це до навчальної програми.

У центрі уваги навчання

Програма починається з творчого проекту, який ідеально проводиться у співпраці із зовнішнім клієнтом, та курсу «Академічні перспективи цифрової розповіді та передачі інформації». Паралельно з цим проектом ви вивчите курс «Наративи в нових медіа як область дослідження», де ви дізнаєтесь більше про відповідні теорії цього напряму досліджень.

Заключний курс осіннього семестру - «Визначення академічної проблеми у виробництві в нових медіа», де ви переведете свою роботу на наступний рівень. Працюючи у вашій області спеціалізації, ви виконаєте аналіз потреб та виготовите прототип відповідно до побажань клієнта. Клієнт є фактичним або вигаданим клієнтом, залежно від виду проекту, з яким ви вирішили працювати.

У дипломному проекті весняного семестру ви продовжуватимете глибші знання з теорії та методології - в ідеалі в рамках проекту та спеціалізації, які ви розпочали протягом осіннього семестру.

Чи підходить ця програма для мене?

Цифрова розповідь: Ігри та культурні надбання підходять для студентів із освітнім чи професійним досвідом у сферах розвитку комп’ютерних ігор, дизайну ігор, ігор та засобів масової інформації тощо Найголовніше врахування полягає в тому, що вам цікаво, як ігри можуть просувати культурну спадщину та передавати їх новій аудиторії та поколінням. Також корисно, якщо ви маєте автономний підхід і відкриті для обговорення нових ідей.

Після закінчення навчання

Після успішного закінчення навчання ви зможете працювати з розповіддю в різних формах в ігровій індустрії або в інших нових формах цифрових медіа. Академічна кваліфікація вищого рівня дає вам навички виходити на зростаючий ринок та сприяти нововведенням в рамках нових цифрових технологій та нових бізнес-можливостей.

Ця програма дає ступінь магістра з питань медіа, естетики та розповіді та може поєднуватися з іншими передовими дослідженнями в галузі розвитку комп’ютерних ігор в University of Skövde . Також є можливість продовжити навчання на додатковий рік, щоб здобути ступінь магістра з інформаційних технологій.

Дослідження в цій галузі

Дослідження в цій галузі проводяться в University of Skövde .

Піксабай / Пікселі

131214_gamepad-video-game-controller-game-controller-controller-159393.jpeg

Вимоги до прийому

Щоб отримати право на програму, ступінь бакалавра (еквівалентний ступеня бакалавра Швеції) зі спеціальністю в галузі засобів масової інформації, естетики та розповіді або в дослідженнях комп'ютерних ігор тощо.

Наступною вимогою є доказ навичок англійського еквівалента досліджень на вищій середній рівень у Швеції, відомий як курс англійської мови 6 / курс англійської мови. Це, як правило, демонструється за допомогою міжнародно визнаного тесту, наприклад IELTS або TOEFL або його еквівалента.

Прийом

Ідеальні студенти

Карєрні можливості

Про Школу

Запитання