Виробництво фільмів М.А.
University of Lincoln
Ключова інформація
Розташування кампусу
Lincoln, Великобританія
Лінгвістика
Англійська
Формат навчання
На кампусі
Тривалість
1 - 2 рік
Форма навчання
Денне навчання, Заочне навчання
Вартість навчання
інформація
Кінець терміну надання заяв
інформація
Найраніша дата початку
інформація
* для іноземних студентів | домашні студенти: £9,000
Відкрийте для себе Lincoln, де б ви не були
Наші вебінари, предметні майстер-класи, сесії запитань і відповідей, а також дискусії студентів — це чудовий спосіб дізнатися, як це жити й навчатися в University of Lincoln .
Введення
Ласкаво просимо до MA Film Production
MA Film Production пропонує поєднання практичної та критичної роботи з фокусом на галузі, що дає вам можливість отримати знання та навички, необхідні для просування до кар'єри в кіно та суміжних сферах або для подальшого навчання. Курс дозволить вам розвинути необхідні навички, необхідні для роботи в швидко мінливих та інтернаціоналізованих творчих галузях.
Вам буде запропоновано вивести свою творчість і художні здібності на новий рівень і стати частиною наступного покоління режисерів-новаторів. Програма пропонує широкий вибір семінарів, присвячених написанню сценаріїв, режисурі, операторській роботі, освітленню, продюсуванням, звукозапису, монтажу, ефектам і градації кольорів тощо. Ви матимете можливість працювати з галузевим стандартним обладнанням і отримати вигоду від експертного керівництва допоміжних технічних викладачів. Співробітники мають широкий спектр галузевих і тематичних досвідів, у тому числі на BBC.
Пріоритет очного навчання
В University of Lincoln ми прагнемо, щоб досвід наших студентів був захоплюючим, підтримувальним і складним для навчання. Під час пандемії коронавірусу ми адаптувалися до вказівок уряду, щоб забезпечити безпеку наших студентів, персоналу та громади. У лютому 2022 року в Англії було скасовано всі законодавчі обмеження щодо Covid-19, які залишилися в Англії відповідно до Урядового плану щодо життя з Covid-19, і ми прийняли безпечне повернення до очного навчання в університетському містечку. Там, де це доцільно, очне навчання покращується за рахунок використання цифрових інструментів і технологій і може бути доповнено онлайн-можливостями, якщо вони підтримують результати навчання.
Ми повністю готові адаптувати наші плани, якщо зміни в керівництві уряду вимагатимуть цього, і ми докладатимемо зусиль, щоб інформувати поточних і майбутніх студентів.
Особливості
У студентів можуть бути можливості попрацювати над професійними постановками для нашого підрозділу New Media Lincs, а також стати волонтером на Міжнародному кінофестивалі Indie-Lincs, який базується на Школі кіно та медіа Лінкольна. У минулому студенти працювали режисерами на професійних виробництвах у місцевому регіоні та відвідали кінофестиваль у Гонконгу.
Усім іноземним студентам призначається наставник у рамках міжнародної програми шкільних друзів.
«Ця інформація була вірною на момент публікації (липень 2023 р.)»
Прийом
Навчальний план
Виробництво фільму 1 (основний)
Цей модуль дозволяє студентам отримати практичний досвід виробництва в різних аспектах фактичного кіновиробництва, включаючи розробку історії, написання сценарію, режисуру, камеру, освітлення, звукозапис та навички монтажу. Ці навички розвиваються шляхом створення двох коротких фільмів на основі фактів, які оцінюються. Студентів заохочують вивчати ремесло кіновиробництва та розуміти свою роль як кінематографістів у ширшому творчому ландшафті. Їхня професійна практика буде підтримуватися спеціалізованими семінарами, виробничими вправами, дискусіями, переглядами, уроками та самостійною роботою.
Виробництво фільмів 2 та кінцевий проект (основний)
Цей модуль призначений для того, щоб дати студентам можливість використовувати обраний засіб (радіо, одно- або *кількакамерне виробництво, сценарний текст, фотографію, дизайн або нові медіа) як засіб особистого вираження.
Модуль буде організовано таким чином, щоб надати студентам можливість подальшого розвитку технічних навичок і методів у обраній ними спеціальності, щоб: розробити оригінальну концепцію, провести відповідні виробничі дослідження, скласти графік проекту, створити проект і відредагувати проект. Менший проект у рамках цього модуля має на меті дати можливість студентам проводити дослідження, розробки та планування, необхідні для остаточного магістерського проекту за обраною ними спеціальністю.
Остаточний кінопроект (основний)
Цей модуль має на меті надати студентам можливість реалізувати ідею проекту, яку вони розробили під час попереднього виробництва проекту. Очікується, що проект буде, залежно від обраної студентом спеціальності, програмою, сценарієм, обширним портфоліо фотографій чи дизайну або новим медіа-проектом. Передбачається, що проект сприятиме розвитку студента як людини, здатної задумати та реалізувати творчий проект на професійному рівні. Він розроблений, щоб надати студентам можливість розвинути свої концептуальні, критичні, творчі, технічні та організаційні навички до високого рівня.
Медіа-етика, право та регулювання (Core)
Цей модуль розроблений, щоб надати можливість розвинути розуміння етичного контексту виробництва засобів масової інформації, медіа-закону та регулювання у Великобританії (ЄС) та США. Модуль буде організовано навколо обговорення та вивчення етики медіавиробництва, права на вільне вираження поглядів, загального права щодо наклепу, ЄКПЛ та HRA, чинних законів Великобританії та США про комунікації, кодексів практики журналістів та кодексів регулювання контенту.
Мистецтво та ремесло кіно (ядро)
Цей модуль розроблений як вступ до роботи професійних практиків у кіно, таких як сценарист, режисери, оператори, художні керівники, звукові дизайнери та монтажери. Запрошені спікери є професіоналами галузі та прагнуть поділитися своїми секретами ремесла зі студентами. Оцінювання здійснюється за допомогою презентації.
Підходи до екранних досліджень (опція)†
Забезпечуючи поглиблений вступ до останніх дебатів про кіно, культуру та суспільство в різних національних, міжнародних і транснаціональних контекстах, Approaches to Screen Studies прагне сприяти глибшому розумінню світу кіно. Розглядаючи приклади кіноіндустрії, які кидають виклик або руйнують домінуючу голлівудську парадигму, він звертає свою увагу на такі поняття, як цензура, вигнання, пропаганда, опір, підпілля, інакомислення, ідентичність і репресії, а також на нові способи культурного виробництва, політики, та їх трансформація.
Руйнівний вплив на креативні індустрії (опція)†
Цей модуль дає можливість розвинути розуміння структур медіасистем на регіональному, національному та глобальному рівнях, приділяючи особливу увагу приватним і державним джерелам фінансування та організації медіавиробництва, розповсюдження та виставлення як традиційних, так і нових ЗМІ майданчики та торгові точки.
Модуль буде організований навколо обговорення та експертизи:
- Творчі індустрії Великобританії та їхній зв’язок із глобальними медіасистемами та ринками.
- Існуючі медіа-ринки та визначення майбутніх ринків
- Розвиток нових медіа-технологій та їх вплив на медіа-ринки
- Нормативні практики, що діють у медіакорпораціях та малому та медіа бізнесі
- Тематичні приклади інновацій та творчості в медіапродукції.
Модуль також матиме внески від відвідувачів медіа-професіоналів.
Гендер, медіа та культура в глобальному контексті (опція)†
У цьому модулі розглядаються різноспрямовані та різноманітні відносини між статтю, ЗМІ та культурою. Ми досліджуватимемо категорію гендеру як інструмент аналізу культури та її зв’язок із медіа та популярною культурою. Стать буде представлена як центральна для медіа та культурних утворень, тоді як ЗМІ, посередництво та культура будуть представлені як центральні для гендерних утворень. Ключові поняття, які слід вивчати стосовно статі, включатимуть тіло, клас, владу, статеві відмінності, маскулінність/жіночність, расову/етнічну приналежність, ідентичність/неідентичність та суб’єктивність. Ці поняття будуть представлені та досліджені у зв’язку з тематичними дослідженнями, медіа-практикою та текстами з різних історичних та геополітичних контекстів.
Людське і нелюдське у 21 столітті (на вибір)†
Взявши за відправну точку антропоцен, концепцію, яка визнає переплетене майбутнє людського та матеріального світів, цей модуль продовжує досліджувати ідеї, питання та дискусії, які є центральними для сучасного політичного життя, звертаючи увагу на крах традиційного дуалізму гуманізму. думка: я/інший, розум/тіло, вільна воля/детермінізм, органічне/технологічне, культура/природа, людина/тварина, один/багато тощо. Він розглядає вираження та посередництво цих питань у популярній культурі, домінантному дискурсі та творча практика.
Медіаекології 1 (опція)†
Цей модуль призначений для критичного вирішення поточного розпаду між окремими формами медіа. Він визнає, що давно встановлені межі між способами, практиками та умовностями медіа стали розмитими. Якщо в минулому окремі медіа-форми були комфортно самодостатніми та відмінними, сьогодні ці форми сприймаються як тип інформаційного контенту, до якого ми отримуємо доступ на кількох пристроях і в різних контекстах.
Модуль розуміє сучасні медіа як складну, заплутану екологію, динамічну систему, в якій будь-який продукт, пристрій чи зображення завжди багаторазово пов’язані, і в якій наше використання таких медіа обов’язково залежить від таких зв’язків. Він наполягає на тому, що медіа-діяльність визначається схемою відносин між окремими особами, політичними та економічними інституціями, комерційними брендами та технологіями.
Робочий сценарист: Мистецтво та промисловість (опція)†
Цей модуль є практичним досвідом під керівництвом практиків, під час якого студенти матимуть можливість створювати матеріали, що стосуються побудови повнометражного сценарію.
Процес почнеться серйозно з AfterEight, цілих вісім годин, присвячених започаткуванню ідей щодо функцій і розвитку їх у надійні та стійкі екранні історії. Наприкінці цього інтенсивного процесу за підтримки викладачів і практиків, створеного за зразком дуже популярних 24-годинних фільмів, студенти, як очікується, отримають кістки історії художнього фільму, яку вони зможуть розвивати далі та використовувати як основу для їхній сценарій.
Серія майстер-класів і гостьових лекцій від сценаристів, режисерів, режисерів-сценаристів, операторів і продюсерів надасть інсайдерський огляд сучасної кіноіндустрії, а також поради щодо працевлаштування та отримання кредитів. Студенти можуть навчитися виживати як фрілансер у перші роки та як підійти до написання сценарію/сценаріїв-режисури як до довгострокової кар’єри. Вимоги сценариста відрізняються від вимог сценариста-режисера, і кожен з них також буде розглянутий.
Як ти вивчаєш
Цей курс створено для забезпечення освітнього контексту через практичні семінари з техніки виробництва, вивчення ідей на семінарах та більш цілеспрямоване індивідуальне обговорення під час навчальних посібників. Студенти мають можливість розвинути просунутий рівень творчих, концептуальних, технічних, критичних, організаційних та дослідницьких навичок, усі з яких підходять для роботи в медіаіндустрії. Самостійне навчання закріплює навчання.
Щотижневі години контактів за цією програмою можуть відрізнятися залежно від вибраних варіантів модуля та етапу навчання.
Аспірантура передбачає значну частку самостійного навчання, вивчення матеріалів, висвітлених на семінарах та семінарах, та створення проектів.
Як ви оцінюєте
Оцінка проводиться з використанням ряду методів, які включають виробництво засобів масової інформації, презентації, презентації, тематичні дослідження та есе.
Політика University of Lincoln щодо зворотного зв’язку щодо оцінювання спрямована на те, щоб викладачі негайно повертали студентам оцінки під час курсу – зазвичай протягом 15 робочих днів із дати подання.