Магістр розробки та дизайну ігор
University of Lincoln
Ключова інформація
Розташування кампусу
Lincoln, Великобританія
Лінгвістика
Англійська
Формат навчання
На кампусі
Тривалість
1 рік
Форма навчання
Денне навчання
Вартість навчання
інформація
Кінець терміну надання заяв
інформація
Найраніша дата початку
інформація
* Іноземні студенти. | Домашні студенти/студенти з ЄС: £7,900
Введення
Розробка та дизайн магістерських ігор розроблена для того, щоб спиратися на наявні у студентів навички комп’ютерного програмування, надаючи їм знання та досвід для розробки сучасних відеоігор з використанням різноманітних передових інструментів і платформ, таких як віртуальна реальність.
Галузевий контекст є важливим аспектом цієї програми, і студенти можуть вивчати теми ігрового дизайну, які застосовуються до роботи в секторі та самостійного створення ігор, а також ознайомитися з методами дослідження, які підходять для подальшого навчання в аспірантурі.
Курс ґрунтується на роботі та дослідженнях академічного персоналу, який спеціалізується на іграх, з поєднанням досвіду в галузі та дослідницького досвіду у відповідних областях. Це середовище забезпечує багате джерело інформації та перспектив, а також багато можливостей для конструктивної та творчої міждисциплінарної взаємодії.
Запрошені доповідачі з ігрових компаній та інших суміжних областей роблять внесок у модуль Frontiers of Games Research. Це розроблено, щоб допомогти студентам розвинути галузеві перспективи та краще підготувати їх до роботи чи подальшого навчання.
Як ти навчаєшся
Цей курс складається з ряду основних модулів, включаючи Advanced Programming; Віртуальна та доповнена реальність для ігор; Frontiers of Games Research, Prototyping and Evaluation for Games; Розширена графіка; та методи та підходи до розробки ігор. Студенти також можуть вибрати з ряду додаткових модулів, що охоплюють ряд спеціалізованих предметних областей.
Модуль «Методи дослідження» призначений для охоплення фундаментальних навичок і базових знань, необхідних для проведення досліджень у цій галузі. Тоді студенти зможуть здійснити суттєвий дослідницький проект, зосереджений на області особливого особистого та професійного інтересу, шляхом основного впровадження програмного забезпечення та розробки дисертації.
Навчання в аспірантурі передбачає значну частину самостійного навчання, вивчення матеріалу, висвітленого на лекціях і семінарах. Як правило, за кожну годину, проведену в класі, студенти повинні витрачати принаймні дві-три години на самостійне навчання.
За більш детальною інформацією звертайтеся до керівника програми.
Модулі
- Advanced Programming (Core)
- Frontiers of Games Research (Core)
- Прототипування та оцінка для ігор (Core)
- Методи дослідження (MSc Computer Science) (Core)
- Дослідницький проект (основний)
- Віртуальна та доповнена реальність для ігор (Core)
- Розширений штучний інтелект (опція)†
- Розширене машинне навчання (опція)†
- Advanced Software Engineering (опція)†
- Хмарна розробка (опція)†
- Advanced Graphics (Core)
- Методи та підходи до розробки ігор (Core)
- Кросплатформна розробка (M) (опція)†
- Кібербезпека (M) (опція)†
† Деякі курси можуть пропонувати додаткові модулі. Доступність додаткових модулів може змінюватися з року в рік і залежатиме від досягнення мінімальної кількості студентів. Це означає, що доступність окремих додаткових модулів не може бути гарантована. На вибір додаткового модуля також може вплинути наявність персоналу.
Як вас оцінюють
Студентів програми можна оцінювати за допомогою різноманітних засобів, включаючи тести в класі, курсові роботи, проекти та іспити.
Дослідницький проект останнього етапу дає можливість студентам додатково спеціалізуватися та завершити роботу значної складності.
Політика University of Lincoln щодо відгуків про оцінювання спрямована на те, щоб викладачі негайно повертали студентам оцінки курсу – зазвичай протягом 15 робочих днів із дати подання.
Інформовані дослідження
Студентів у Школі комп’ютерних наук навчають науковці з досвідом роботи в таких галузях, як комп’ютерне бачення та медичне зображення, автономні системи та робототехніка, хмарні обчислення, наука про дані та комп’ютерні ігри.
Дуже активні дослідницькі центри Школи комп’ютерних наук зосереджені на провідних світових розробках у сфері комп’ютерного зору, робототехніки та автономних систем, а також агропродовольчих технологій, з міцними зв’язками з багатьма промисловими партнерами та іншими університетами по всьому світу. Ми прагнемо включити якомога більше наших досліджень у нашу навчальну програму та надаємо студентам можливість брати участь у нашій захоплюючій передовій дослідницькій діяльності.
Особливості
У Лінкольні ми постійно інвестуємо в наш кампус, оскільки прагнемо забезпечити найкраще навчальне середовище для наших студентів. Незалежно від сфери навчання, університет прагне забезпечити студентам доступ до спеціалізованого обладнання та ресурсів, щоб розвивати навички, які можуть знадобитися їм у їхній майбутній кар'єрі.
Технічні ресурси для комп’ютерних наук включають дослідницькі центри та лабораторії, робочі станції з повними платформами програмного забезпечення для розробки, а також ряд обладнання для позики, включаючи Oculus Quest та інші платформи VR, смартфони та роботів.
Плата та фінансування
Для студентів, які відповідають вимогам, є більше способів фінансування аспірантури, незалежно від того, чи бажаєте ви брати участь у викладацьких або дослідницьких курсах. Для тих, хто бажає пройти магістерський курс, британські студенти можуть подати заявку на позику як внесок у вартість курсу та проживання. Позики також доступні для тих, хто хоче навчатися в докторантурі. Університет пропонує ряд стипендій і фінансованих студентів для тих, хто зацікавлений в аспірантурі.
Додаткові витрати, пов’язані з програмою
Для кожного курсу ви можете виявити, що існують додаткові витрати. Вони можуть стосуватися конкретного необхідного одягу, матеріалів або обладнання. Деякі курси надають вам можливість провести польову роботу або екскурсії. Якщо вони є обов’язковими, вартість проїзду та проживання покриває Університет, тому вони включені у вашу оплату. Якщо вони не є обов’язковими, зазвичай вам доведеться оплачувати власний транспорт, проживання та загальні витрати на проживання.
Що стосується підручників, Університет надає студентам, які зараховуються, повний список літератури, і ви побачите, що наша обширна бібліотека містить матеріальні або віртуальні версії основних текстів, які вам потрібно прочитати. Однак ви можете придбати деякі з них для себе, і ви несете відповідальність за цю вартість.
Вимоги до вступу 2022-23
Диплом з відзнакою першого чи другого класу з дисципліни, що включає значний елемент комп’ютерного програмування, наприклад, інформатики, інженерії чи інших науково-технічних дисциплін.
Якщо ви навчалися за межами Великобританії та не впевнені, чи відповідає ваша кваліфікація наведеним вище вимогам, відвідайте наші сторінки для отримання інформації про еквівалентні кваліфікації.
Іноземні студенти повинні будуть продемонструвати рівень володіння англійською мовою, еквівалентний загальному IELTS 7.0, з мінімумом 5,5 з кожного елементу. Цю кваліфікацію необхідно отримати до подання заявки.
Для отримання інформації щодо інших кваліфікацій з англійської мови, які ми приймаємо, відвідайте сторінку вимог до англійської мови .
Якщо ви не відповідаєте наведеним вище вимогам IELTS, можливо, ви зможете взяти участь в одному з наших курсів англійської мови перед сесією та академічних навчальних навичок . Ці спеціалізовані курси розроблені, щоб допомогти студентам відповідати вимогам до володіння англійською мовою для їх запланованої програми навчання.
Карєрні можливості
Будучи однією з найбільших індустрій розваг у світі, сектор ігор може забезпечити корисну та стимулюючу кар’єру. Студенти цієї програми мають можливість розвинути навички, необхідні галузі, і курс спрямований на розвиток універсальних професіоналів, здатних процвітати в широкому діапазоні областей і місць працевлаштування.
Прийом
Навчальний план
Як ти вивчаєш
Цей курс включає низку основних модулів, у тому числі розширене програмування; Віртуальна та доповнена реальність для ігор; Frontiers of Games Research, Prototyping, and Evaluation for Games; Розширена графіка; та методи та підходи до розробки ігор. Студенти також можуть вибрати з ряду додаткових модулів, що охоплюють ряд спеціалізованих предметних областей.
Модуль Методи дослідження призначений для охоплення основних навичок та базових знань, необхідних для проведення досліджень у цій галузі. Потім студенти можуть здійснити значний дослідницький проект, орієнтований на область, що представляє особливий особистий та професійний інтерес, шляхом суттєвої реалізації програмного забезпечення та розробки дисертації.
Навчання в аспірантурі передбачає значну частку самостійного навчання, вивчення матеріалів, викладених на лекціях та семінарах. Як загальний орієнтир, за кожну годину, проведену в класі, студенти повинні проводити принаймні дві-три години в незалежному дослідженні.
За більш детальною інформацією звертайтеся до керівника програми.
Модулі
- Розширене програмування (ядро)
- Frontiers of Games Research (Core)
- Прототипування та оцінка для ігор (ядро)
- Методи дослідження (MSc Computer Science) (Core)
- Дослідницький проект (основний)
- Віртуальна та доповнена реальність для ігор (Core)
- Розширений штучний інтелект (опція)†
- Розширене машинне навчання (опція)†
- Advanced Software Engineering (опція)†
- Хмарна розробка (опція)†
- Розширена графіка (ядро)
- Методи та підходи до дизайну ігор (Основні)
- Кросплатформна розробка (M) (опція)†
- Кібербезпека (M) (опція)†
† Деякі курси можуть пропонувати додаткові модулі. Доступність додаткових модулів може змінюватися з року в рік і залежатиме від досягнення мінімальної кількості студентів. Це означає, що доступність окремих додаткових модулів не може бути гарантована. На вибір додаткового модуля також може вплинути наявність персоналу.
Як ви оцінюєте
Студентів програми можна оцінювати за допомогою різноманітних засобів, включаючи тести в класі, курсові роботи, проекти та іспити.
Дослідницький проект останнього етапу дає можливість студентам додатково спеціалізуватися та завершити роботу значної складності.
Політика University of Lincoln щодо зворотного зв’язку щодо оцінювання спрямована на те, щоб викладачі негайно повертали студентам оцінки під час курсу – зазвичай протягом 15 робочих днів із дати подання.