The Southern Baptist Theological Seminary
Введення
Тренується в Істині. Довіряють Істині.
Пасторам, місіонерам та лідерам служінь 21 століття не потрібно менше богослов'я - їм потрібно більше.
Довіра. Це щось зароблене. Це не швидко. Це результат перевіреного часом. Коли доводили сумніви надійність Божого Слова, ми виступали за правду. Ми довіряємо правді, яка триває. Ми є The Southern Baptist Theological Seminary , і нам довіряють Істину.
Найбільш довірене ім’я в богословській освіті.
Лідерам міністерства XXI століття не потрібно менше богословської підготовки - їм потрібно більше. Ось чому, коли багато семінарій пропонують швидше, простіше, простіше, ми охопимо глибші, багатші та сильніші .
«Освятити їх правдою; ваше слово - правда ».
Під владикою Ісуса Христа місія The Southern Baptist Theological Seminary має бути повністю віддана Біблії як Слову Божому, Великій комісії в якості нашого мандата і бути слугою церков Південної баптистської конвенції навчаючи, навчаючи та готуючи служителів Євангелія до більш вірного служіння.
Зі студентів зі всіх 50 держав та 75 країн Південна - найбільша семінарія, яка акредитована проти ОВС у світі.
- 2200 студенти майстра божественності (М.Дів.)
- 4018 Аспіранти
- 32 000 випускників З 1859 року
Факультет світового класу
Наші професори, відомі найвищими стандартами біблійної наукової роботи, є лідерами у своїх галузях.
Однією з відмінних особливостей Південної семінарії є її викладачі, чий внесок ставить Південну на перший план євангельської науки. Навчальні досягнення факультету узгоджуються з готовністю інвестувати в студентів, забезпечуючи незаперечний слід на все життя студентів. Навчання в Південному не тільки дає студентам можливість читати хороші книги, але й дає їм можливість вчитися з авторами.
Що ми віримо
Південна семінарія, насичена Біблією та обґрунтована історично, залишається відданою доктринальній вірності.
Анотація принципів
Коли в 1858 р. Було прийнято оригінальний статут The Southern Baptist Theological Seminary , вона містила наступне твердження, яке продовжується як частина "основних законів".
Кожен професор установи є членом регулярної баптистської церкви; і всі особи, які приймають професії в цій семінарії, вважаються таким прийняттям як залучення викладати відповідно до, а не суперечить наведеному далі Анотаціям принципів, відхилення від яких принципи з його боку вважаються підставою для про відставку або відсторонення опікунами, на кшталт:
I. Писання
- Писання Старого та Нового Завітів були дані натхненням Бога і є єдиним достатнім, певним і авторитетним правилом усіх збережених знань, віри та покори.
II. Боже
- Є лише один Бог, Творець, збережувач і правитель усього, що має в собі і самому себе, всі вдосконалення і нескінченне в них усіх; і Йому всі створіння зобов'язані найвищою любов'ю, шанобливістю і слухняністю.
ІІІ. Трійця
- Бог відкривається нам як Отець, Син і Святий Дух, кожен з яких має окремі особистісні ознаки, але без поділу природи, сутності чи буття.
IV. Провидіння
- Бог з вічності постановляє чи дозволяє всі речі, що сталися, і постійно підтримує, керує та керує всіма істотами та всіма подіями; але щоб не було розумним бути автором чи прихильником гріха і не знищувати вільної волі та відповідальності розумних істот.
V. Вибори
- Вибори є вічним вибором Бога деяких людей до життя вічного - не через передбачені їм заслуги, а через Його просту милість у Христі - внаслідок чого вибір вони покликані, виправдані та прославлені.
VI. Падіння людини
- Бог спочатку створив Людину за власним образом і звільнився від гріха; але, через спокусу сатани, він переступив наказ Божий і відпав від своєї первісної святості та праведності; внаслідок чого його нащадки успадковують корумповану природу і повністю протистоїть Богові та Його закону, піддаються осуду, і як тільки вони здатні до моральних дій, стають фактичними грішниками.
VII. Посередник
- Ісус Христос, Єдинородний Син Божий, є божественним посередником між Богом і людиною. Взявши на себе людську природу, але без гріха він досконало виконав закон; страждав і помер на хресті для порятунку грішників. Він був похований і воскрес на третій день, і піднявся до Отця, з правого боку якого він коли-небудь живе, щоб заступитись за Свій народ. Він єдиний Посередник, Пророк, Священик і Цар Церкви, і Суверен Всесвіту.
VIII. Регенерація
- Відродження - це зміна серця, яку здійснює Святий Дух, який оживляє мертвих у гріхах і гріхах, просвічуючи їх розум духовно і рятуючи, щоб зрозуміти Слово Боже, і оновив всю їх природу, щоб вони любили і практикували святості. Це лише робота Божої вільної та особливої благодаті.
ІХ. Покаяння
- Покаяння - це євангельська благодать, в якій людина, будучи Духом Святим, осмислила всебічне зло свого гріха, смирившись за це, з побожною скорботою, зневагою до нього і самопочуттям з метою і прагненням ходити перед Богом, щоб догодити Йому в усьому.
X. Віра
- Збереження віри - це віра в Божий авторитет того, що відкривається у Його Слові про Христа; прийняття і спочивання тільки на Ньому для виправдання і вічного життя. Він утворений в серці Святим Духом і супроводжується усіма іншими спасительними ласками і веде до життя святості.
XI. Виправдання
- Виправдання - це Боже милосердне і повне виправдання грішників, які вірять у Христа від усякого гріха через задоволення, яке Христос здійснив; не для чогось зробленого ними чи зробленого ними; але через послух і задоволення Христа, вони приймають і спочивають на Ньому та Його праведності вірою.
XII. Освячення
- Ті, хто відродився, також освячуються Божим словом і Духом, що мешкають у них. Це освячення прогресивне завдяки забезпеченню Божественної сили, якої прагнуть здобути всі святі, наполягаючи на небесному житті в сердечній покори всім Христовим заповідям.
XIII. Наполегливість святих
- Ті, кого Бог прийняв у Улюбленому і освятили Його Духом, ніколи повністю і остаточно не відпадуть від стану благодаті, але, безумовно, будуть наполегливі до кінця; і хоча вони можуть потрапити через знехтування і спокусу, в гріх, через який вони засмучують Духа, погіршують їх благодаті і потіхи, приносять докір Церкві та тимчасові судження про себе, але вони знову будуть відновлені до покаяння, і будуть їх зберігати сила Божа через віру до спасіння.
XIV. Церква
- Господь Ісус є головою Церкви, яка складається з усіх Його справжніх учнів, і в Нього вкладається надзвичайно вся влада для її управління. Відповідно до Його заповіді, християни мають об'єднуватися в конкретні товариства чи церкви; і кожній з цих церков Він дав необхідні повноваження для управління тим порядком, дисципліною та поклонінням, які Він призначив. Постійними працівниками Церкви є єпископи чи старійшини та диякони.
XV Хрещення
- Хрещення - це розпорядження Господа Ісуса, обов'язкове для кожного віруючого, в якому він занурений у воду в ім'я Отця, і Сина, і Святого Духа, як знак свого спілкування зі смертю та воскресінням Христос, про прощення гріхів і віддання себе Богові, щоб жити і ходити в новині життя. Це є необхідною умовою для церковного спілкування та участі у Господній вечері.
XVI. Вечеря Господня
- Вечеря Господня - це розпорядження Ісуса Христа, яке здійснюватиметься з елементами хліба і вина і дотримуватися Його Церков до кінця світу. Це в жодному сенсі не жертва, а покликана вшанувати Його смерть, підтвердити віру та інші благодаті християн, а також бути зв’язком, заставою та оновленням свого спілкування з Ним та їх церковного товариства.
XVII День Господа
- День Господа є християнським закладом для регулярного дотримання, і його слід застосовувати у вправах поклоніння та духовної відданості, як державних, так і приватних, відпочиваючи від мирських занять і розваг, творів необхідності та милосердя лише винятком.
XVIII. Свобода совісті
- Бог єдиний - Володар совісті; і Він залишив її вільною від доктрин і заповідей людей, які ні в чому не суперечать Його слову або не містяться в ньому. Цивільні магістрати, призначені Богом, підпорядковуючись усім законним речам, які їм наказали, повинні були бути віддані нами в Господі не тільки з гніву, але й заради совісті.
XIX. Воскресіння
- Тіла людей після смерті повертаються в пил, але їхні духи повертаються негайно до Бога - праведника, щоб відпочити з Ним; нечестиві, щоб бути застереженими в темряві перед судом. В останній день тіла всіх загиблих, як справедливих, так і несправедливих, будуть підняті.
XX. Рішення
- Бог призначив день, коли Він буде судити світ Ісусом Христом, коли кожен отримуватиме згідно зі своїми ділами; нечестиві підуть на вічне покарання; праведного, у життя вічне.
Сувора підготовка протягом усього життя
Південний пропонує ряд різних програм і концентрацій різних ступенів, щоб ви могли підготуватися до служіння, яке Бог підготував для вас.
Школи
The Southern Baptist Theological Seminary складається з трьох окремих шкіл - двох вищих навчальних закладів аспірантури та бакалаврату.
Школа теології
Теологічна школа забезпечує найвищу якість навчання з основоположних дисциплін служіння та стипендії, включаючи біблійні дослідження, систематичне богослов'я, історію церкви та проповідування.
Школа Біллі Грем
Школа місій, євангелізму та міністерства Біллі Грема є найбільшою школою Великої Комісії у світі, яка займається підготовкою пасторів та мирян для ефективного церковного та міжкультурного служіння.
Коледж Бойса
Бойс-коледж забезпечує серйозну бакалаврську освіту для студентів, які будуть служити церкві та залучати культуру з переконання та біблійного світогляду, незалежно від викликів перед ними.
Повністю акредитована семінарська освіта
Південна семінарія - приватний некомерційний заклад, акредитований Південною асоціацією коледжів та шкіл при коледжах та Комісією з акредитації Асоціації теологічних шкіл у США та Канаді.
Розташування
- Louisville
2825 Lexington Road, KY 40280, Louisville