Ступінь магістра з аудіовізуальних, інтерактивних цифрових медіа та ігор
Albi, Франція
ТРИВАЛІСТЬ
0 up to 2 Years
МОВИ
Французький, Іспанська
ТЕМП
Денне навчання
КІНЕЦЬ ТЕРМІНУ НАДАННЯ ЗАЯВ
Кінцевий термін подання заявки
НАЙРАНІША ДАТА ПОЧАТКУ
Sep 2023
ПЛАТА ЗА НАВЧАННЯ
Вимагайте плату за навчання
ФОРМАТ НАВЧАННЯ
На кампусі
Стипендії
Вивчіть можливості отримання стипендій, щоб допомогти фінансувати своє навчання
Введення
Завданням цього мультидисциплінарного магістра є підготовка фахівців та керівників проектів у концепції мультимедійних ресурсів, призначених для викладання через навчання, професійне навчання, початкове навчання (серйозні ігри, навчальні ігри, тренажери, трансмедіа, MOOC), а також усіх секторів гейміфікації (advergame, newsgame, edugame).
Цей магістр відображає широкий спектр навичок, необхідних у цій новій галузі, завдяки його мультидисциплінарності та поперечним темам: технологічні та комп’ютерні науки, гуманітарні та соціальні науки, освітні науки, право та економіка.
Наприкінці цього курсу випускники зможуть розробляти, управляти, розробляти, бюджетувати та оцінювати важкі ігрові пристрої чи інтерактивні цифрові медіа, пов’язані головним чином із навчанням та пов’язані з галузями маркетингу, комунікації та інформації.
Цей ступінь магістра виділяє п’ять напрямків навчання:
Оновлення навичок:
Оскільки цей магістр націлений на широку аудиторію, протягом першого курсу пропонуються модулі, призначені для оновлення навичок у різних областях, відповідно до досвіду студента. Це модулі «Теорія навчання» та «Методи, техніки та засоби навчання», з одного боку, «Алгоритми та програмування» та «Вступ до веб-мов».
Мультидисциплінарність:
Викладання поперечних навичок та створення міждисциплінарних спільних робочих груп для контрольованих проектів та навчальних посібників. Це багатство різноманітності демонструє динамізм та досягнення курсу.
Різноманітність навчання:
Цей майстер призначений для адаптації до трьох різних типів навчання: безперервне навчання, початкове навчання та навчання за допомогою учнівства. Ці три типи студентів можуть INU CHAMPOLLION однакові уроки в INU CHAMPOLLION , єдина відмінність - проекти та терміни стажування. Крім того, цей магістр можна отримати через акредитацію набутого досвіду.
Професіоналізація:
Завдяки модулю професійної інтеграції та тривалому стажуванню на другому курсі, цей магістр прагне до професіоналізації та працевлаштування студентів.
Методологія через проекти:
Перші три семестри цього магістра мають освітню мету, щоб сприяти значенню роботи над проектом у складі команди в мультидисциплінарних групах, що дозволяє створити навчальну ситуацію за допомогою реального проекту:
Наприкінці семестру 7 студент зможе розробити та створити сценарій, як частина команди, інтерактивних засобів масової інформації для передачі навичок, інформації чи повідомлення.
Наприкінці 8 семестру студент зможе спроектувати та виготовити, як частина команди, інтерактивні цифрові носії інформації (веб-гра, 2D / 3D-гра).
Наприкінці 9 семестру студент зможе розробляти, розробляти, експериментувати та оцінювати, як частина команди, інтерактивні засоби навчання.
Навички та знання
Після закінчення двох років здобуття цього ступеня магістра стажист чи студент зможе керувати інноваційними проектами у розробці інтерактивних мультимедійних ресурсів, зокрема у галузі професійної підготовки.
Це передбачає наступне:
Координуйте та керуйте мультидисциплінарною командою у серйозному ігровому проекті чи інтерактивному цифровому ресурсі, а також створіть інструменти для пілотування проекту, тимчасові бюджети та схеми контролю якості.
Напишіть раскадровку для серйозної гри або інтерактивного досвіду за допомогою сценаристських інструментів, розробляйте поведінкові дії та взаємодії та середовища, а потім забезпечуйте інтерпретації різних команд (розробник, графічний дизайнер, звукорежисер, тренер).
Спроектуйте цифрові інструменти для навчання та підтримки, забезпечуючи та перевіряючи всі стадії виробничого процесу.
Проаналізуйте та оцініть доречність традиційних навчальних ресурсів, щоб адаптувати їх для створення інноваційних інтерактивних засобів навчання (соціальне навчання, система управління навчанням, серйозна гра.).
Створюйте, розвивайте або переймайте бізнес або працюйте співробітником у сфері серйозних ігор, визначайте особисті сильні та слабкі сторони та критично оцінюйте власну професійну практику.
Про Школу
Запитання
Подібні курси
Master of Social Sciences in Game Studies
- Tampere, Фінляндія
Магістр наук у галузі дизайну та розробки ігор
- Rochester, США
Магістр з розробки ігор
- Norrmalm, Швеція