Магістр цифрового маркетингу та управління комунікаціями
Turin, Італія
ТРИВАЛІСТЬ
10 Months
МОВИ
Англійська
ТЕМП
Денне навчання
КІНЕЦЬ ТЕРМІНУ НАДАННЯ ЗАЯВ
Кінцевий термін подання заявки
НАЙРАНІША ДАТА ПОЧАТКУ
Запитайте найбільш ранню дату початку
ПЛАТА ЗА НАВЧАННЯ
EUR 9 950
ФОРМАТ НАВЧАННЯ
На кампусі
Введення
Що таке IAAD ?
IAAD . – Istituto d'Arte Applicata e Design було засновано в Турині в 1978 році. Завдяки інтенсивній та безперервній діяльності, що здійснюється в кампусах Турина та Болоньї, це один із найважливіших закладів вищої освіти в Італії та Європі. Інститут, який ідентифікує себе як динамічна спільнота людей у постійній взаємодії, є інкубатором талантів, який сприяє міждисциплінарному баченню дизайну.
IAAD ., є частиною міжнародної мережі AD Education - провідного приватного постачальника освіти у Франції в галузі дизайну та прикладного мистецтва - і серед провідних європейських постачальників освіти, що має 13 шкіл і 38 кампусів (4 в Італії, 4 в Іспанії). , 3 у Німеччині та 27 у Франції) з 18 000 студентів, 1 200 викладачів та інтегрованою системою навчання 5 мовами, що пропонує понад 150 курсів, розподілених між трирічними програмами та магістерськими програмами.
Викладацький склад в основному складається з професіоналів галузі, які сприяють органічним стосункам із діловим світом, що підтримує унікальну службу працевлаштування. Ця виграшна комбінація є причиною того, що понад 90% нових випускників працевлаштовуються протягом року після закінчення курсу. Завдяки цій професійній мережі зв’язків із різноманітними секторами дизайну IAAD співпрацює з понад 5000 компаніями, які є основою служби працевлаштування для випускників IAAD . Оновлена навчальна програма, висока повага до професорсько-викладацького складу та студентів, а також зв’язок із галуззю та практиками є основою підходу IAAD на теперішній час і на майбутнє.
Чому варто обрати магістра з цифрового маркетингу та управління комунікаціями?
Цифрова комунікація включає всі аспекти комунікації, реклами та маркетингу, які передаються в електронному вигляді. Це сфера, яка зростає та стає все більш актуальною та розширює свої межі як технологічно, так і як засіб комунікації, торгівлі та розваг. Він характеризується специфічними та різноманітними навичками, включаючи; від маркетингу до управління контентом, програмування сайтів і мобільних додатків до дизайну UX/UI, управління соціальними медіа до семантичної мережі, створення відео для пошукової оптимізації (SEO), цифрового PR, а також управління платформою електронної комерції та багато іншого. Сьогодні успішні цифрові маркетингові кампанії є продуктом багатьох платформ і все більш взаємопов’язаних наборів навичок, які створюють попит на нових професіоналів, здатних керувати різними складними проектами. Маркетингові та рекламні агенції, корпорації та державний сектор не мають проблем із пошуком професіоналів, які виконують одну задачу, однак реальний попит полягає в професіоналах, здатних виконувати дедалі складніші проекти, які вимагають використання кількох платформ і процесів. Це цифрові менеджери, які компетентні в залучених процесах і здатні контролювати колективну командну роботу спеціалізованих професіоналів. Підготовка та навчання спеціаліста з цифрового маркетингу (DMS) є фокусом магістра з цифрового маркетингу та управління комунікаціями. Магістерська програма розділена на чотири основні сфери компетенції:
- Спеціалізована експертиза
Магістр пропонує як студентам, які вже працюють у цій галузі в таких ролях, як (менеджер вмісту, дизайнер UX/UI, веб-розробник або виробник відео тощо), і хочуть підвищити свої навички та потенціал, а також отримати нову роль у секторі як студенти, які новачки в галузі, які хочуть вибрати та розвивати свій новий професійний профіль.
- Майстерність робочого процесу
Загальна компетентність у процесі та перебігу проектів та необхідні набори навичок. Вивчаючи базові навички та системи, студенти можуть створювати, керувати та виконувати свої проекти найбільш ефективним способом. Наприклад, DMS не обов’язково знати, як професійно програмувати, однак вони повинні розуміти основи того, як працює програміст, а також їхні потреби та обмеження, а також коли надавати чи просити допомоги. Знання процесів є рідкісним і надзвичайно цінним навиком: магістр навчатиме менеджерів, здатних оркеструвати навички професіоналів у своїх командах, покращувати їх і узгоджувати з метою та успіхом проекту.
- Project Management
Студенти вивчать теорію та практику управління проектами, зосереджуючись на принципах Agile управління проектами, які є ітеративними, а не лінійними, що дозволяє структурувати проект, контролювати та планувати із залученням багатьох спеціалістів, які працюють на різних етапах проекту.
- Creativity
Як використовувати креативність, щоб створювати та розвивати інновації та працювати «нестандартно» у підході до викликів та вирішенні проблем. Ми навчаємо наших студентів створювати нові ідеї, рішення та точки зору, щоб підходити до незвичайних викликів і ситуацій за допомогою творчих та інноваційних рішень. Загальна мета полягає в тому, щоб поєднати традиційні навички «творців», такі як палка уява, нестандартне мислення, літературна та іконографічна культура, естетичний смак і художня чутливість зі здатністю вести діалог з публікою через цифрові медіа та повною мірою використовувати можливості запропоновані розробками в області цифровізації.
Які основні напрямки навчання магістра з цифрового маркетингу та управління комунікаціями?
Майстер задуманий як інноваційний центр, який сприяє середовищу обміну, де студенти поперемінно залучаються та використовують теорію, практику та експерименти як частину навчального процесу, стаючи експертами та професіоналами з дизайну нових медіа. Під час підготовки молодих спеціалістів IAAD відтворює те, що відбувається в реальному світі, як фундаментальну частину процесу навчання. Відмінною рисою підходу IAAD є інтеграція спільних проектів компанії в процес навчання. Проекти компанії створюють чудову синергію, яка об’єднує комерційні потреби партнера з освітніми та практичними потребами студента Digital Media, які вони зможуть використати у своїй майбутній кар’єрі. Такий підхід дозволяє учням поринути в реальні робочі умови, де терміни, зміни, відгуки клієнтів і клієнтів, очікування та командна робота є не теоретичними, а реальними умовами їхньої освітньої подорожі.
Майстер ділиться на шість основних напрямків навчання:
Computer Science
Спілкуйтеся з машинами
Зосереджено на взаємодії людини та машини: Основи інформатики, Цифрова мережа - SEO, Онтологія.
Медіа менеджмент
Спілкуйтеся з людьми
Надає інструменти та навички, пов’язані зі створенням цифрового контенту: редагування вмісту, соціальні медіа та керування вмістом, а також управління цифровими кризами.
Interaction Design
Управління відносинами людина-машина-організація
Основи взаємодії людини та машини є частиною стратегії, орієнтованої на користувача: моделі нових медіа та цифрового маркетингу, цифрові інтерфейси.
Веб- та мобільна розробка
Розробка цифрових платформ
Набуття нових навичок, пов’язаних з дизайном і розробкою цифрових платформ і мобільних додатків: дизайн і розробка веб-платформи, мобільний додаток.
Наративні моделі
Управління мультимедіа/мультисенсорні наративні моделі
Цифрові інновації походять від творчості та використання мультисенсорних наративних моделей: дизайн аудіовізуального мовлення, захоплююче середовище.
Project Management
Керуйте робочими процесами
Ефективне управління процесами та робочими процесами є обов’язковою передумовою успіху кожного цифрового проекту. Останній колективний дипломний проект — це можливість експериментувати та використовувати як теоретичні, так і практичні концепції та випробувати курс: Управління проектами та гнучка методологія та розробка дисертацій.
Як структурований майстер?
Магістр цифрового маркетингу та управління комунікаціями - це денний курс англійською мовою, який триває десять місяців. Основна мета полягає в тому, щоб надати учасникам необхідні навички для роботи та управління проектами у свідомий та ефективний спосіб у професійному середовищі, що характеризується значною складністю, сильним співвідношенням залучених компонентів та дуже високою швидкістю змін. Майстер зосереджується на конкретній практиці кожного окремого інструменту чи методології в різних доступних сферах застосування: медіа, маркетинг (дослідження та розробки, дизайн, реклама), освіта та розваги.
Академічна політика
Магістр доставляється через лекції та семінари з понеділка по суботу, з можливістю польової роботи або лекцій у неділю. Явка обов'язкова. Активна участь у курсовій роботі є одночасно очікуваною та важливою для успішного завершення програми. Усі завдання та проекти повинні бути здані у встановлений термін. Завершення магістра залежить від остаточного дипломного проекту, який буде представлений студентом комісії для оцінки. Протягом навчального року IAAD організовуватиме відвідування компаній, виставок і музеїв, спеціальні майстер-класи, а також зустрічі з відповідними професіоналами. Усі ці заходи є обов’язковими, а транспортні та вступні збори не включені у вартість навчання.
Дипломна робота
Заключна дипломна робота - це реальний проект, розроблений у співпраці з компанією-партнером у галузі. Процес проектування виконується від початкових інструктажів до поточних зустрічей і обговорень, а також остаточної презентації та оцінки проекту з компанією-партнером і науковою комісією. Попередній приклад дипломного проекту був розроблений спільно з ARTUR srl – Grand Hotel Duchi d'Aosta.
Проектна робота та стажування
Студенти можуть вибрати між виконанням індивідуального проекту (проектна робота) або 300-годинним стажуванням/учнівством. Проект буде розроблено на основі однієї з основних тем навчання з інструктором/професіоналом, який призначатиме короткий опис і стежитиме за прогресом студентів на етапі дослідження та проектування, а також остаточної презентації.
Служба кар'єри
IAAD ., надає студентам унікальний доступ до компаній і професіоналів галузі завдяки інтеграції промисловості та освіти як основи IAAD ., магістра. Служба кар’єри IAAD . – це обмін між потребами галузевих партнерів і випускників IAAD ., як служба кар’єри, яка працює на користь обох.
Прийом
Навчальний план
Які дисципліни навчання?
ISDC/05 Повідомлення про складні події
Цифрове антикризове управління
Комунікаційні кризи у взаємопов’язаній та прозорій екосистемі, як-от цифрова, є потенційно шкідливим явищем для найважливішого нематеріального активу будь-якої організації; репутація. Цей курс знайомить з психологічною та соціальною динамікою, що лежить в основі еволюції кризи, розглядаючи методи запобігання, стратегічного та тактичного переміщення, методи та інструменти для управління та стримування, а також методи стійкості та відновлення, сучасні інструменти для вимірювання та оцінки. збитки, витрати та ефективність контрзаходів.
ISDC/02 Комунікаційні засоби та методи
Соціальні медіа та управління контентом
Поява цифрових технологій змусила комерцію адаптуватися та передавати інформацію через соціальні мережі, веб-сайти, корпоративні блоги як точку присутності (PoP), прямий комунікаційний шлюз між компанією та цільовою аудиторією. Ці інструменти, які в основному розглядаються як засоби інформації, відіграють не менш важливу роль у побудові відносин та репутації між організаціями та зацікавленими сторонами. Задумування та впровадження правильного контенту для трансляції через ці платформи, створення та керування «розмовами», залучення їхніх «спільнот», створення ефективного оповідання, передбачення, прогнозування та управління критичними проблемами, визначення та досягнення ефективності та рентабельності інвестицій (ROI) вимагають дуже специфічних навичок, які є у центрі уваги цього курсу.
ISDC/07 Вступ до інформатики
Основи інформатики
До предмета підходять як до науки, а не як зосередження на різноманітних технологіях. Висвітлюються основні концепції, такі як математична логіка та зберігання інформації та маніпулювання, а також огляд програмування з використанням Scratch, мови програмування, яка використовується в інтерактивних історіях, іграх та анімації. Використовується «навчатися, граючи». Студенти порівнюють і порівнюють Scratch з класичними мовами програмування (наприклад, JavaScript), щоб зрозуміти різницю між ними. Ця мета полягає в тому, щоб технічні аспекти та обмеження не завадили студенту використовувати спільну мову з програмістами, а також розвинути смак і талант до програмування.
ISSE/01 Маркетинг
Нові медіа та моделі цифрового маркетингу
Всебічне розуміння основних принципів і стратегій класичного та цифрового маркетингу має першорядне значення для роботи з комунікацією сьогодні та в майбутньому. Курс надає учасникам як повний огляд основ класичного маркетингу, так і поточний погляд на методи цифрового маркетингу. Основні теми включають огляд сучасного маркетингу та соціології, побудову бренду, сегментацію, основні оперативні моделі маркетингу: 4P і 4C, методи цифрового маркетингу, вірусний маркетинг, рекламний маркетинг, маркетинг у реальному часі (RTM), мобільний маркетинг та основний цифровий маркетинг. показники: Google Analytics, Facebook Insights, поширення ніші, біокапіталізм, широке управління.
ISDC/04 Мультимедійні мови та програми
Цифрові інтерфейси
Взаємодія людина-машина – це зв’язок між людиною-користувачем та його «механічним» аналогом, який зазвичай є комп’ютером або цифровою платформою, але також може бути холодильником, телевізором чи мікрохвильовою піччю. Досвід користувача – це нова дисципліна, що розвивається, але вже добре визначена стандартизованими інструментами та методологіями та прикладами, такими як Купер і Норман, які одночасно є корисними та цікавими. Цей модуль підкреслить:
- Значення візуальної мови та розповіді;
- Набуття чутливості для спостереження та розуміння взаємодії людини з комп'ютером (HCI);
- Набуття базових інструментів, мов і навичок, які дозволяють взаємодіяти з усіма гравцями, які беруть участь у створенні цифрових інструментів: дослідником, дизайнером, графічним та візуальним дизайнером, маркетологом, розробником.
ISME/01 Методологія проектування
Управління проектами – Agile
Agility є складним предметом, який часто розглядається як антитеза традиційних методологій управління проектами, але натомість його слід сприймати як альтернативу, яка відповідає конкретним потребам бізнесу та організації. Основні цілі та теми: зрозуміти контекст, у якому Agility найбільш ефективний та успішно використовується; основи гнучкої мислення та його основні операційні процедури, щоб учні могли самостійно та впевнено застосовувати ці моделі. Agility вводиться, починаючи з принципів і цінностей Agile, його стратегічного та концептуального аналізу, і, нарешті, до операційних методів і методів впровадження, натхнених концепціями Agile. У той же час досліджуються можливі застосування використання Agility в контексті діяльності студентів та їх майбутнього працевлаштування; також цікавитися основними характеристиками «Agile лідера» та командної роботи. Підхід до адаптивного контексту розроблено таким чином, щоб залучати студентів до вправ і семінарів, які характеризують весь курс.
ISDC/04 Мультимедійні мови та програми
Дизайн і розробка веб-платформ
При роботі у веб-середовищі існує відмінність між дизайном і програмуванням, але вона не така чітка, як та, яка існує, наприклад, між графічним оформленням паперового видання та їх типографічним друком. Ось чому веб-дизайнер не повинен бути програмістом, але не може уникнути базової основи та розуміння того, як працюють мови програмування. Студенти дізнаються, як розробляти та проектувати веб-платформу, від каркаса до HTML. Мета полягає в тому, щоб надати їм основи процесу проектування, навчитися керувати командою розробників і зрозуміти основи та обмеження програмування HTML/CSS. Теми включають вступ до веб- та інтернет-платформ, основи UX/UI та історії випадків, основи дизайну, орієнтованого на користувача, програмне забезпечення для дизайну та прототипів UX/UI, базу HTML/CSS та приклади.
ISDC/04 Мультимедійні програми
Мобільні програми
Мобільні додатки є ключем до успіху цифрових послуг. Мобільне середовище надзвичайно динамічне, і зацікавлені сторони повинні бути знайомі з такими особливостями, як hw/sw активи, поточний стан нових можливостей розробки, методології розробки та інструменти, необхідні для доставки та обслуговування програми. Розглянуті теми включають пристрої та додатки, структурування та створення прототипів на папері, ОС: Android, iOS, гібридні та веб-додатки, систему дизайну, дизайн інтерфейсу користувача, взаємодію та анімацію, еволюцію додатка.
ISDC/04 Цифрове виробництво
Дизайн аудіовізуального мовлення
Студенти навчаться писати, створювати та розповсюджувати історію для екрану. З поглибленого аналізу історії кіно та естетики кіно студенти досліджуватимуть, чому людський мозок обробляє зображення набагато швидше, ніж текст, і чому ми віддаємо перевагу інформації, упакованій у вигляді історій. Студенти розвинуть фундаментальні навички візуального оповідання, створення наративних структур, смислових рамок для персонажів та технічних аспектів, пов’язаних із жанром. У цьому середовищі викладачі закликають студентів (і контролюють їх) зрозуміти, які елементи - від попереднього виробництва до постпродакшну - необхідно враховувати, щоб розробити ідею в аудіовізуальному форматі.
ISDC/02 Техніка написання медіа
Редагування вмісту
Цей курс охоплює основні концепції створення (стратегія вмісту), написання (написання контенту), управління (управління вмістом), відбору (курування вмісту), адаптації та локалізації контенту в Інтернеті, Інтернеті та соціальних мережах: дисципліни, які стосуються макротема редагування вмісту, яка є предметом курсу. Продемонстровано найкращі методи написання текстів для онлайн-медіа, приділяючи особливу увагу соціальним медіа, які найбільше використовуються в індустрії (Facebook, Instagram і Twitter), з акцентом на останні (Instagram і Facebook Stories), використання соціальних мереж (Medium, Watt). pad), створення контенту для прямого маркетингу (DEM, інформаційний бюлетень, SMS), а також для спонсорства в соціальних мережах (реклама у Facebook та Instagram, спонсоровані твіти та хештеги). Часте використання кейсів, практичних вправ та виконання групових проектів. Контент буде оцінюватися за допомогою платформ аналізу (Social Media Insight, Google Analytics), аналізу настроїв та управління спільнотою.
ISDC/07 Мультимедійна комп'ютерна техніка
Онтологія
Зосереджено на моделюванні та розв’язанні проблем у інформатиці, з посиланням на представлення знань та проектування та розробку онтологій. Поглиблене вивчення буде проводитися з формальних систем і репрезентативних мов, алгоритмів і мов кодування, формальної логіки, обчислювальних онтологій і семантичної мережі, проектування та інженерії онтології.
ISDC/04 Мультимедійний дизайн
Середовища занурення
Постійне зростання «комунікації занурення» зараз є звичним явищем і пропонує необмежений ріст і розвиток для віртуалізації реальності / віртуальної реальності. Навчальні контексти, діагностичні засоби, авіаційне та автомобільне моделювання, а також інструменти для ідентифікації нафтових родовищ. Буде охоплений весь виробничий процес для додатків із зануренням, включаючи концепцію, управління проектами, 3D-моделювання та технологію публічного відображення.
ISDC/07 Мультимедійна комп'ютерна техніка
Цифрові мережі – SEO
До інформатики зазвичай підходять з найбільш знайомих і очевидних характеристик – програмування, яке дозволяє функціонувати цифровим додаткам і людино-машинній взаємодії, які забезпечені мовою програмування. Замість того, щоб наближатися до інформатики від розробки додатків, цей курс починається з того, що якщо комп’ютерні сервіси можуть використовуватися людьми (клієнтами) навіть на великій відстані від машини, на якій вони знаходяться (сервер), то це стало можливим завдяки комп’ютерним мережам. (цифрові мережі). У першій частині курсу ілюстрація основних характеристик цифрових мереж, таких як архітектура клієнт-сервер, різні типи протоколів, система доменних імен (DNS), перерахування портів, а також моніторинг функціональності інструментів у таких програмах, як Wireshark. Друга частина курсу зосереджена на техніках пошукової оптимізації (SEO). Сьогодні всі (або майже) компанії та організації використовують декілька цифрових платформ (веб-сайт, мобільний додаток тощо). Це необхідно, але недостатньо для цілісного цифрового маркетингу. Справжня проблема, де зустрічаються найвитонченіші та найгеніальніші уми планети, полягає в тому, щоб забезпечити правильне позиціонування і, отже, чудову видимість у пошукових системах (SEO). Такі елементи, як щільність ключових слів, оптимізація швидкості, SEO One Page, семантична розмітка, аналітика та кампанії Google ADV, а також інші важливі методи представлені як гарант правильного рівня оптимізації.
ISME/01 Елементи дизайну
Розробка дипломної роботи
Цей курс об’єднує всі елементи, необхідні для підготовки проекту цифрової комунікації, де студенти будуть використовувати реальний сценарій у співпраці з партнерською компанією. Проект виконується за стандартними технологіями процесу проектування. Початковий брифінг компанії-партнера та наступні зустрічі розробляють надійну проектну пропозицію, яка потім розглядатиме функціональні, технічні, комунікативні та семантичні елементи, які повинні бути задоволені під час реалізації інтегрованого комунікаційного проекту, розробленого з використанням нових медіа.
Галерея
Стипендії та фінансування
IAAD., пропонує 5 стипендій, які призначаються кандидатам відповідно до навчального плану та оцінювання портфоліо. Доступні стипендії:
- 1 на суму 100% вартості навчання
- 2 на суму 50% вартості навчання
- 2 на суму 20% від вартості навчання
Стипендії будуть присуджуватися критеріями заслуг від ради, обраної з Дирекції та від Головного Координатора.
- Портфоліо
- Тип ступеня та досвід роботи
- Супровідний лист
Кандидати, які пройдуть попередній відбір, будуть запрошені на співбесіду в головний офіс або через Skype. У разі рівної кількості кандидатів, IAAD ., може вирішити розділити призначену стипендію. Заявки можна надіслати електронною поштою або традиційною поштою на адресу: IAAD ., – Istituto d'Arte Applicata e Design, Via Pisa 5/d, 10152 Torino – Italy.
Ідеальні студенти
Хто є ідеальним студентом магістра з цифрового маркетингу та комунікаційного менеджменту?
Студент магістра з цифрового маркетингу та комунікаційного менеджменту це:
- допитливий і наділений міцними загальними знаннями, особливо в галузі історії мистецтва, сучасного мистецтва, кінематографії, психології, соціології, літератури тощо.
- мати ступінь бакалавра або еквівалент
- володіти щонайменше двома програмами Adobe Creative Cloud або еквівалентами
- здатний гарантувати гнучкість, максимальну відданість і повний робочий день на уроках.
Карєрні можливості
- Data Scientist