Пошук магістра Комп'ютерні мистецтва

Знайти ступінь магістра Комп'ютерні мистецтва тут!

Комп'ютерні мистецтва

Майстер-рівня дослідження включають спеціалізовані дослідження в галузі дослідження або області професійної практики. Отримання ступеня магістра демонструє більш високий рівень володіння предметом. Отримавши ступінь магістра може зайняти від року до трьох-чотирьох років. Перед тим, як випускник, ви зазвичай повинні написати і захистити дисертацію, велика стаття, що є кульмінацією вашого спеціалізованих досліджень.

З числом комп'ютерів з наступає попит на роботи художників, які можуть їх використовувати, і, таким чином, ступінь у галузі комп'ютерних мистецтв відмінний вибір для цифрової налаштованих художніх осіб.

Магістерські програми Комп'ютерні мистецтва. Отримати всю інформацію про майстер в Комп'ютерні мистецтва, заощадити час і звернутися до школи прямо тут!Магістр Комп'ютерні мистецтва

Детальніше

Ступінь магістра в галузі комп'ютерних наук (МСС)

Tecnológico de Monterrey
Навчання в університеті / на кампусі Стаціонарна форма навчання 3 семестри July 2018 Мехіко Zapopan

Випускник магістра комп'ютерних наук може передавати вирішення конкретних концепціям або загальних проблем методології і застосовувати загальні обчислювальні концепції до конкретного вирішення проблем, що виникають в бізнесі і досліджень, і може виконати пізніше, якщо це необхідно , докторантури в інформатиці. [+]

Ступінь магістра Комп'ютерні мистецтва . опис Технології, пов'язані з інформатикою, змінюються дуже швидко: є поширення продуктів програмного забезпечення і устаткування за рахунок нових теорій, методів і прийомів. Ці події приносять результати в швидкості старіння в області високої приводить до значного попиту на людські ресурси з трьох основних областей: Фахівці в виробничому секторі Вчені зі знанням оновлюються Дослідження і технологічний розвиток Випускник програма є професіоналом, який може не тільки стежити за швидкий технічний прогрес, але і вносить свій вклад в інноваційні пропозиції в галузі комп'ютерної науки і, таким чином, щоб реагувати на великі проблеми сьогоднішнього світу. випускник Магістр комп'ютерних наук Ви можете передати вирішення конкретних концепціям або загальним проблемам методології і застосовувати загальні обчислювальні концепції до конкретного вирішення проблем, що виникають в бізнесі і дослідженнях, то може бути виконано, якщо це необхідно, докторантура в інформатиці. спеціальність область Розробка програмного забезпечення Графіка і анімація інтелектуальні системи комп'ютерна графіка та анімація Мережі та комп'ютерна безпека Мета курсу Майстер комп'ютерних наук прагне: Бути успішним у фахівцях з інформатики, здатних внести свій вклад в проблеми виробничого середовища і / або науково-дослідним рішення. Розробка фахівців, здатних ефективно і спільно працювати в багатопрофільних робочих груп. Поїзд лідери діють як агенти зміни в їх сфері діяльності. Форма інноваційних фахівців і підприємці, здатні генерувати патенти, продукти і технологічні компанії. Розвиток талантів, здатні адаптуватися до технологічних і методологічним змін в області комп'ютерних наук. Адресовано Майстер обчислювальної техніки направлена ​​на: Професіонали в області обчислювальної техніки, будь то розробники, консультанти, викладачі та дослідники; для тих, хто хоче поглибити свої знання в області... [-]

Майстер інформаційних технологій (інтерактивні технології та ігри дизайн)

James Cook University Singapore
Навчання в університеті / на кампусі Стаціонарна форма навчання 16 місяця November 2017 Сінгапур Singapore

Електронні ігри та анімація даний час є невід'ємною частиною величезної глобальної індустрії розваг. Соціальні мережі та інтернет-сайти відео Вставити як Facebook, Twitter і You Tube залучити сотні мільйонів користувачів по всьому світу. [+]

У розширюється електронного бізнесу / індустрії електронної комерції, існує зростаючий світовий попит на випускників кваліфікованих з сумішшю маркетингу, менеджменту, інтернет, мультимедіа, обчислювальної техніки, мереж, програмних технологій і навичок для ведення бізнесу. Наш майстер програми інформаційних технологій надає практичні та відповідні навички, щоб дозволити випускникам різних дисциплін, щоб перейти в ІТ-індустрії Студенти мають можливість спеціалізуватися в бізнес-інформатики, обчислювальної техніки та мереж або інтерактивних технологій та ігор Design. Інтерактивні технології та ігри Дизайн фокусується на передній і задній торцевій інтеграції інтерактивних технологій - Web 2.0 додатків, Digital Media, Web / Мобільні технології та платформи, 2D / 3D графіка, анімація, ігри Дизайн, Обчислення мистецтва, Інтерактивна візуалізація, автономний моделювання і віртуальні світи Наш майстер програми інформаційних технологій повністю акредитована австралійського комп'ютерного суспільства на «рівень професійної» (найвищий рівень). Як ІТ-студентом, ви будете мати право на членство з двома професійними організаціями: Інститут інженерів з електротехніки та електроніки (IEEE) і Сінгапурської Computer Society (SCS). Тематика суб'єкти Foundation Інтернет Основи Розв'язання задач та програмування Моделювання бази даних Електронне стратегічне управління Основні предмети (Всі спеціальностей) Проект ІКТ 1: аналіз і проектування Проект ІКТ 2: Впровадження і введення в експлуатацію Розширений E-безпеки Основні предмети (основні специфічні) E-Business Technologies Розширений Game Design Розширений взаємодії людини з комп'ютером Додаткові методи Анімація Інтелектуальні агенти та моделювання Елективних дисциплін Студенти вибрати 4 факультативних предметів Результати кар'єри Як розробник ігор, ви могли б працювати над створенням і виробництвом комп'ютерних ігор, кишенькові ігри, консольні ігри, аркадні ігри, 'Flash' ігор для використання інтернету та ігор для мобільних телефонів. Все, починаючи від створення і проектування погляд гра, і... [-]

майстер анімації і візуалізації

University of Technology Sydney
Навчання в університеті / на кампусі Стаціонарна форма навчання 1 рік January 2018 Австралія Sydney

ОТС Майстер анімації і візуалізації був розроблений в партнерстві з Animal Logic і пропонується через ОТС Animal Logic Академії. Курс розвиває спільну навички вирішення проблем і досвіду шляхом творчого і технічного спільної роботи в замовного студії з реальними виконання робіт структур і творчих і технічних проектів, під керівництвом і наставництвом практиків і творчих лідерів з галузі, в тому числі логіка тварин. [+]

Курс дає проблеми і можливості, які заохочують дослідження і розвитку навичок по всьому спектру ролей в цифровому виробництві, анімації, візуальних ефектів і візуалізації нових дисциплін. Спільні методи роботи керівництва розвитком сильних компетенцій в критичного мислення, вирішення проблем проектування мислення і ефективної комунікації у виробничому середовищі. Випускники здатні продуктивно і ефективно працювати в професійному середовищі на робочому місці.... [-]


Майстер в області курирування цифрового мистецтва

ESDi - Design School
Навчання в університеті / на кампусі Стаціонарна форма навчання 1 рік Відкритий конкурс Іспанія Барселона

Майстер в цифровий художньої Куратор обслуговує потреби професійного та академічної освіти в курирувати виставки, теорії мистецтва і дизайну, критичне або культурного менеджменту, з особливістю, спеціалізуючись на створенні та використанні нові технології. [+]

Presentación The Майстер в цифрових мистецтв Куратор відповідає потребам професійної та академічної підготовки в курирування виставки, теорії мистецтва і дизайну, критики або культурній сфері, з особливістю спеціалізуючись в створенні і використанні нових технологій. Майстер, 60 кредитів, є першою програмою куратор арт і нові медіа чиновника, викладав в Іспанії, прийнято протягом одного навчального року, 46 обов'язкових ECTS виникає і 28 факультативних, з яких ви повинні закінчити 14. З 28 виборних ECTS кредитів, є деякі питання професійному плані та іншої науково-дослідницької області. Майстер пропонує в цілому 20 місць. Курирування цифрового мистецтва можна вважати одним з найуспішніших заходів і в той же час, один з найбільш інноваційних, для їхньої конкретної мети, щоб діяти в даному контексті. Його роль поділяють ряд культурних практик, пов'язаних з новими технологіями, в тому числі: Організація художніх, розважальних, освітніх та просвітницьких заходів. Розробка мультимедійних презентацій і форм впливу на конференції, лекції тощо Розробка оригінальних проектів злиття мистецтва і нових засобів масової інформації. Організація заходи, фестивалі, шоу і т.д. Критика, що спеціалізується на нових медіа. Теоретичне дослідження і дизайн останніх художніх тенденцій. Ці дослідження є частиною галузі знань мистецтв і гуманітарних наук. Цілі Основні завдання Магістерська комісаріат цифрового мистецтва До них відносяться: Форма в області курирування виставок і культурних заходів, культурний менеджмент, теорія та художньої критики, особливо в галузі створення з використанням нових засобів масової інформації (електронне мистецтво або медійне мистецтво, мультимедіа авторинга, Інтернет і т.д. .). Забезпечити знання великого інтересу на концептуальному, формальному, технічному та спеціалізованому для створення інструментів, планування, управління, проектування і реалізації продукції, дослідження, розвитку критичного мислення... [-]

образотворче мистецтво для цифрової століття - бакалавр Майстер

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Навчання в університеті / на кампусі Стаціонарна форма навчання 1 рік November 2017 Італія Мілан

Навчальний план Майстри образотворчого мистецтва для цифрової століття надає культурні та технічні інструменти для аналізу, концептуально і творчо, різні способи, в яких сучасна художня практика і методи її сучасного образотворчого мистецтва пов'язані і переплетені в порядку для реалізації проектів в рамках цифрового мистецтва, виконавського мистецтва, інтерактивних інсталяцій з використанням мультимедіа та крос-медійних мов. Майстер також надає навички, необхідні для здійснення професійної діяльності та координації управління виробництвом художніх і культурних заходів. [+]

Ступінь магістра Комп'ютерні мистецтва . ЕТА ПРОГРАМА "проходить на італійській мові Хто повинен бути присутнім: Майстер в візуальних мистецтв відкрита для аспірантів в галузі мистецтва, гуманітарних і дизайну з назвою навчального або університетської освіти тривалістю не менше трьох років (перший рівень академічний диплом / ступінь першого рівня), зацікавлених в цифровому світі мистецтва, з 'суспільне мистецтво, театральне мистецтво і інтерактивні інсталяції. Методологія та структура: Майстер в візуальних мистецтв для Digital Age пропонує шлях досвіду, досліджень і дизайну, який поєднує в собі багату вчення теоретичних і технічних стимулів з практичної і емпіричному внесок партнерства з професіоналами, які підтримують студента в його підготовці і експериментування з якими вони розвивають три проекти, які становлять основну частину Майстра. Паралельно з цим, в якості доповнення до експериментальної фазі, пов'язаного з розвитком реальних проектів, слухачі набувають базові знання з навчаннями і вкладу технічного і технологічного характеру, пов'язані з культурними прозрінь. Освітня модель включає в себе: - традиційне навчання в класі для придбання культурних / методологічних і міжособистісних навичок (комунікації і т.п.) - лабораторії і експериментального освітнього проекту, за активної участі студента, через індивідуальної або групової роботи (проекти , семінари, навчальні посібники, тематичні дослідження, використання моделює методик і т.д.) в супроводі провідних дизайнерів, вираз галузі передового досвіду і / або територіальної. - Навчальний стажування проходитиме відповідно навчання або компанії з цілями майстра або «кампусу» з професійним проектом моделювання і триватиме близько двох місяців. Майстер в візуальних мистецтв для цифрової століття формує професійний спеціалізується на використанні мультимедійних мов для реалізації проектів в області цифрового мистецтва, народного мистецтва, виконавського мистецтва... [-]

майстер в веб-розробці

East London University
Навчання в університеті / на кампусі Стаціонарна форма навчання 2 років February 2018 Південно-Африканська Республіка East London

Мало хто нововведення вплинули на світ бізнесу якомога більше, як Інтернет і цифрової обмін інформацією та комерції. Ведення бізнесу веб-сайтів, від інтранет глобально доступних сайтів, вимагає від людей, які можуть зберігати інформацію кожного сайту поточної і безпечною. [+]

Мало хто нововведення вплинули на світ бізнесу якомога більше, як Інтернет і цифрової обмін інформацією та комерції. Ведення бізнесу веб-сайтів, від інтранет глобально доступних сайтів, вимагає від людей, які можуть зберігати інформацію кожного сайту поточної і безпечною. Це післявузівську магістерська програма підготує вас до позиції в веб-розробці. Це досить нова ступінь була сформована роботодавцями, що виражають їхню потребу працівників з навичками web-розробки: управління базами даних, комп'ютерних мереж, інформаційної безпеки, веб-додатків і т.д. Ця програма призначена для задоволення цього попиту, врівноважуючи основоположні області розуміння і вирішення проблем з акцентом на веб-центрі технологій. Наші випускники відразу ж продуктивно і адаптивне як програмісти, веб-розробників, розробників програмного забезпечення, архітекторів програмного забезпечення, розробників веб-додатків. Як веб-розробник, ви могли б працювати в команді, яка розробляє веб-сайти і веб-додатків. Освіта, яке підкреслює веб-розробки може допомогти вам розвинути знання та навички, щоб використовувати сценарії, графічні інструменти для проектування і розробки веб-сайтів і додатків, а також для підтримки та оновлення веб-сайтів. Якщо ви організовані і здатні добре працювати з іншими, ви хотіли б продовжити кар'єру в веб-розробці. Потенціал зайнятості включає в себе: PERL і CGI програмування Технік Веб Application Developer HTML-програміст Сайт конструктор технік бази даних Це повний робочий день програма поставить вас на роботу з проектами групи реальних і практичних завдань, що обертаються навколо наступних 3-х областях знань. Архітектура баз даних і дизайн (в тому числі: моделювання баз даних, UML, SQL / MySQL / SQL Server, адміністрування баз даних і т.д.). Front-End програмування (в тому числі: Введення в UX і веб-дизайн, дріт-обрамлення, HTML5, CSS, JavaScript і кутові JS).... [-]

майстер образотворчого мистецтва в цифрових мистецтв

DigiPen Institute of Technology
Навчання в університеті / на кампусі Стаціонарна форма навчання Заочна та вечірня форма 2 - 4 років September 2017 США Redmond + 1 більше

Орієнтована на професійних художників та кандидатів зі ступенем бакалавра в галузі мистецтва або суміжній галузі, ця програма поєднує прекрасні принципи мистецтва, зокрема сильним акцентом на малюнку графіка, скульптура [+]

Ступінь магістра Комп'ютерні мистецтва . Орієнтована на професійних художників та кандидатів зі ступенем бакалавра в галузі мистецтва або суміжній галузі, ця програма поєднує прекрасні принципи мистецтва, зокрема сильним акцентом на малюнку графіка, скульптура, і історії мистецтва, з практичним підходом до виробництва художньої студії, яка допомагає студентам розвивати як їх особисті навички та художній голос. Повний робочий день і неповний робочий день Опції Студенти мають можливість надходження в рамках даного програмного повний робочий день протягом двох років, або зарахування на півставки та розповсюдження їх вантаж курсу протягом чотирьох років. Інформація для вступників Претенденти на участь у майстер образотворчих мистецтв у програмі Digital Arts повинен мати досвід в наступних областях: графіка, малюнок малюнок, історію мистецтва, склад, 3D-моделювання, анімації, скульптура, теорії кольору і цифрового живопису. Кандидати також повинні надати мистецтво портфель від 15 до 20 зразків художніх робіт, щоб бути розглянуті для прийому. Розглянуті питання До того часу, коли вони закінчать, студенти в програмі МЗС буде володіти наступними навичками: - Великий досвід 3D виробництва, у тому числі можливість використовувати самі останні 2D і 3D графічних додатків в галузі, а також традиційні образотворчого мистецтва навички, такі як малювання , скульптури та живопису. - Глибоке розуміння творчого процесу і 3D графіки виробництва трубопроводів, у тому числі можливість управляти проектами від мозкового штурму до завершення. - Сильні навички дослідження, особливо, як вони ставляться до історії мистецтва, дизайну характер посилань і анатомії. - Спеціалізація в області моделювання, ліплення, або символ мистецтва, а також унікальний і дуже розвинена особистий голос, як показано на своєї тези. Кар'єра перспективи Випускники... [-]

Ступінь магістра в галузі мультимедіа створення

laSalle Barcelona Postgraduate
Навчання в університеті / на кампусі Стаціонарна форма навчання September 2017 Іспанія Барселона

Master в категорії Мультимедіа Створення (MCM) фокусується на трьох дисциплінах: Трансмедиа (Narativa, серйозні ігри і Gamification), взаємодія (HCI, вільні люди-об'єкти) і розваги (такелаж, захоплення руху). студент знання, необхідні для створення мультимедійних проектів з надаються ці перспективи. [+]

The Майстер в області мультимедіа Створення (MCM) Вона зосереджена на трьох дисциплінах: Трансмедиа (Narativa, серйозні ігри і Gamification), взаємодія (HCI, вільні люди-об'єкти) і розваги (такелаж, захоплення руху). студент знання, необхідні для створення мультимедійних проектів з надаються ці перспективи. Експерти Титули: Трансмедиа анімація взаємодія ТЕХНОЛОГІЇ В MCM Технологія є центром створення мультимедіа. Додатки, інтерактивні інсталяції, датчики, природне взаємодія ... В ідеях MCM осмислюються і матеріалізовані в шляху, який є найбільш підходящим для створення незабутньої. Методологія MCM заснована на філософії "Експериментального Мультимедіа" і "практичного навчання», тобто ви дізнаєтеся, як робляться практики. Всі курси засновані на реалізації проектів, які здійснюються на практиці набуті знання. інтерактивне навчання Перехресна дисципліна: міждисциплінарні робочі групи Здійснення серйозних ігор в якості каталізаторів знань заснований на виявленні в реальному досвіді навчання і проекту Фактичні параметри прискорення розробки і інструменти управління Програма викладається в одній модульної та гнучкою простору, Медіа Купол Співпраця з компаніями загальна методологія з технічним центром розваг Що ви готуєте? Протидія створення будь-якого продукту або послуги інтерактивного, незалежно від його розміру та періоду його застосування. Забезпечити глобальне знання мультимедійного контенту (творчості, автор сценарію, призначений для користувача досвід, дизайн, технології, змісту і управління), щоб забезпечити необхідні підстави, які дозволяють створювати і оповідання відповідні ідеї, починаючи дизайн, спрямованих на кінцевого користувача, впровадження та архітектура інформації, залученого та найбільш підходящий механізм управління. Студент, врешті-решт, бути в змозі спілкуватися, незалежно від вхідного профілю, з трьома основними ролями в промисловості: продюсер, художник і розробник. Вивчають життєвий цикл мультимедійного продукту від концепції до реалізації, через специфікації і дизайну, а також беручи до уваги... [-]

майстер художнього керівника в створенні відеоігор

Autograf
Навчання в університеті / на кампусі Стаціонарна форма навчання 2 років October 2017 Франція Paris

Цей майстер хоче бути дуже конкретним. Він побудований навколо проекту студент відеоігор. Вони повинні будуть проектувати, розробляти, публікувати і продавати свою гру. [+]

Ступінь магістра Комп'ютерні мистецтва . Паскаль Любань, ігровий дизайнер і креативний директор (Ubisoft, Activision, Sony, DICE), є еталонним професіонал, який відповідає навчальній перевірки даного тренінгу. Цей майстер хоче бути дуже конкретним. Він побудований навколо проекту студент відеоігор. Вони повинні будуть проектувати, розробляти, публікувати і продавати свою гру. Якщо він знає, що успіх, вони можуть навіть приносити дохід. І якщо це не так, то сам факт бачачи його ім'я, пов'язане з опублікованою гри є великий візитною карткою. Програма: - Advanced Academic Training: Комп'ютерна графіка, програмування, дизайн - Введення в нові навички: маркетинг, управління проектами, правові основи - Розробка концепції гри і її прототип. - Розробка ігор - Підготовка рекламної кампанії - Публікація та маркетинг гри (моніторинг спільноти, продовжуючи кампанію зв'язку, анімація гри) - Академічний Підвищення кваліфікації, щоб підготувати їх для створення своєї власної студії: підприємництво, управління - Підготовка другого проекту (індивідуальні або групові), що студенти будуть прагнути до розвитку після того, як майстри. Навчання вимагає 25 тижнів обов'язкового навчання на робочому місці. Мета тренінгу: Промислова тканину з індустрії відеоігор сьогодні в основному складається з невеликих груп приступити до розробки свого власного проекту. Публікація його гра стала ключовим, щоб переконати інвесторів або FAJV і розблокувати фінансування. Метою даного курсу є для студента: - Проектування і розробка відеоігор - Принесіть досвід потребує пристроїв - Дайте можливість приятелює з реаліями після публікації - Вище , пропонують першу можливість, дозволяючи їй розвиватися, публікувати і продавати гру. Підтвердити подвійну ступінь: назва визнаного державою рівня I (BAC + 5) і міжнародний диплом. Вимога входу: Тримайте титул або... [-]

майстер в анімації та візуальних ефектів

Academy of Art University
Навчання в університеті / на кампусі або онлайн Стаціонарна форма навчання 2 - 3 років September 2017 США San Francisco

МЗС в Animation & Візуальні ефекти програми фокусується на розвитку навичок в будь-якому з численних областей знань в рамках анімаційної і візуальних ефектів промисловості. Програма навчає студентів з усіх аспектів анімації та візуальних ефектів, від ідеї до пост-продакшн. [+]

The МЗС в Animation & Візуальні ефекти програми фокусується на розвитку навичок в будь-якому з численних областей знань в рамках анімаційної і візуальних ефектів промисловості. Програма навчає студентів з усіх аспектів анімації та візуальних ефектів, від ідеї до пост-продакшн. Комунікації, співпраці та управління часом навички підкреслюється протягом програми для забезпечення випускників пристосуватися до інтенсивної професійної культури, що їх чекає. МЗС Анімація & Вимоги Візуальні ефекти Unit Основні 27 одиниць Режисер Дослідження 18 одиниць Магістратура гуманітарних наук 12 одиниць Факультативні * 6 одиниць РАЗОМ 63 одиниць * в утвердженні директор МЗС Анімація & Візуальні ефекти Вимоги Ступінь Успішне завершення проекту дипломної Мінімальна сукупна бал 2.0 Мінімальний ступінь С в 63 всі необхідні підрозділи МЗС програми Результати навчання Аспіранти будуть відповідати таким критеріям продуктивності студент: Дисертація проекту МЗС Уявити оригінальну концепцію дисертації гідне ступеня МЗС Продемонструвати здійсненність проекту дисертації Проводять професійний стандарт проект, з місцевого змісту для промисловості, демонструючи технічну і художні здібності. Технічні навички Продемонструвати центр з анімаційних технологій і програмного забезпечення. Презентаційні навички Очевидно обговорити роботу і робочий процес з комітету з розгляду, використовуючи термінологію галузі. Ефективно передати ідеї Комітету з розгляду Створення привабливих, професійної якості презентаційні матеріали PreProduction навички (розробка проекту) Виконати проекти, що демонструють увагу: дослідження, аналітичного мислення, деталі, гнучкості у вирішенні проблем, і перегляду. Співпраця Ефективно співпрацювати, щоб справити творчі проекти Професійної готовності Уявити всеосяжний демо котушка / портфель демонструючи професійного рівня досягнення спеціальних навичок Продемонструвати звітності для планування складних проектів, пріоритетів завдань і задоволення проект віхи. Робочий процес проекту документа. Спеціальні навички: традиційної анімації Продемонструвати гарні... [-]

досвід в області цифрової анімації

Universidad Autónoma de Guadalajara
Навчання в університеті / на кампусі Стаціонарна форма навчання 1 рік July 2018 Мехіко Гвадалахара

Підготовка фахівців в області цифрової анімації, здатні давати обґрунтовані і винахідницьких задач графічну комунікацію за допомогою планування рішень, виробництва і збуту товарів і послуг, конкурентоспроможної анімації на національному та міжнародному рівні з високим етичним і гуманістичним змістом. [+]

Ступінь магістра Комп'ютерні мистецтва . Вивчення Masters в цифрової анімації UAG мета програми Підготовка фахівців в області цифрової анімації, здатні давати обґрунтовані і винахідницьких задач графічну комунікацію за допомогою планування рішень, виробництва і збуту товарів і послуг, конкурентоспроможної анімації на національному та міжнародному рівні з високим етичним і гуманістичним змістом. конкурентні переваги Це перший випускник програми в анімації, на додаток до розвитку навичок створення тривимірних моделей в цифровому вигляді, включає в себе розміри планування і маркетингу. Це комплексна програма, з урахуванням вашого профілю вхід для графічного дизайну, пов'язаних професій, таких як Архітектура, промислове проектування, інженерія, оформлення інтер'єру та комунікацій, серед інших. Ця стратегія націлена зробити анімацію, інтегрований профіль інструменту. Наші викладачі з вченими ступенями магістра та доктора філософії, а також проходять підготовку в викладанні анімації, займатися своєю професією, так що керівництво студентів в їх навчанні та інтеграції з професійним середовищем. Дизайн навчальної програми можна вибрати, щоб вивчити рівень спеціальності або до закінчення навчання майстрів, досягнення отримати титул і професійний сертифікат в обох випадках. Зв'язок з CIPAE (Intelligence центр підтримки підприємців) у UAG, консультант по інкубації і розвитку анімації компаній відповідно до професійним профілем. Вимоги до заявника Вони розглядаються як потенційні кандидати випускників ступеня у відповідній області графічного дизайну, промислового дизайну, архітектури, дизайну інтер'єру та ландшафтного дизайну, будівництва, промислового виробництва і кар'єри, які знаходяться в області цифрової анімації можливість підвищити професійні сильні вони вже їх, для підготовки студентів, яка їх підтримує. Вони будуть люди зі смаком в поводженні з комп'ютером, працювати з комп'ютерними програмами та редагування навичок для візуальної комунікації та... [-]

Майстри в області 3D-анімації

Escola de Cinema de Barcelona
Навчання в університеті / на кампусі Стаціонарна форма навчання 2 років October 2017 Іспанія Барселона

З вступом в XXI столітті використання тривимірних зображень синтезу в області аудіовізуального анімації стала явищем бути звичним більш захоплюючим. Велика частина найвидатніших анімаційних фільмів, які були зроблені з 3D-анімації стали історії кіно, як Ротонда шедеври. Фільми, як Wall-E, UP, Суперсімейка, В пошуках Немо, [+]

З вступом в XXI столітті використання тривимірних зображень синтезу в області аудіовізуального анімації стала явищем бути звичним більш захоплюючим. Велика частина найвидатніших анімаційних фільмів, які були зроблені з 3D-анімації стали історії кіно, як Ротонда шедеври. Фільми, як Wall-E, UP, Суперсімейка, В пошуках Немо, перекинути або повної сазі Toy Story, не мали б такий же вплив, якби вони зробили з двовимірними методи анімації. Зміст і форма, що символізує особистість 3D-анімації є дуже причина їхнього успіху. Але використання 3D за їх простого застосування в анімаційних фільмах. Викликає подив, величезна кількість об'єктів і анімованих 3D персонажів, які інтегруються з абсолютною природності і правдоподібності як частина художнього фільму, серіалу або реклами. ECIB, використовуючи формує досвід 9zeros школи, розробив майстер, який підсилює як технічні і художні якості студентів та їх інтеграції в команду, аналогічної розроблений в професійній анімації роботи. Цілі Майстер націлений на підготовку студентів у процесі навчання методи, необхідні для створення і анімації 3D персонажів як частина аудіовізуальної продукції, будь то в області кіно, телебачення або відеоігор безкоштовні інформаційні бюлетені. Протягом першого року Майстри вона спрямована головним чином на загальній 3D-анімації, вивчаючи весь процес створення символів, які включає в себе моделювання, текстури, UVS, такелаж, матеріали, фотографії, рендеринг і композицію. Вона також прагне засвоїти виробничі процеси і планування 3D анімаційний аудіовізуального твору. У другій рік концепцій, таких як розташування, вага і динаміки руху тіла і розробити практичний тур стилів анімації малюється. Чинний аніматорів займає важливу частину підготовки в цьому році, а також майстерність лицьовій анімації і діалогів. Виробляти 3D анімаційний короткометражний фільм Об'єднатися поважаючи виробничі... [-]

майстер у веб-дизайні

Scuola Politecnica di Design SPD
Навчання в університеті / на кампусі Стаціонарна форма навчання 1 рік March 2018 Італія Мілан

Звичайно, веб-дизайн магістра складається з теоретичних занять, семінарів та курсів веб-дизайну. Технічна підготовка пропонує XTML, дизайн CSS, Dreamweaver, рух дизайн ... [+]

Майстер у веб-дизайні

 

Звичайно, веб-дизайн магістра складається з теоретичних занять, семінарів та курсів веб-дизайну. Технічна підготовка пропонує XTML, дизайн CSS, Dreamweaver, рух дизайн, спалахи і класи фотошоп. Таким чином, студенти набувають професійні навички в поєднанні з методологічної усвідомлення всього процесу проектування.

 

 

ТЕРМІН

Майстер в веб-дизайн електронної Мультимедіа триває один рік (з жовтня по грудень, з літніх канікул у серпні) .Есть буде мінімум 20 годин занять на тиждень. Відвідуваність є обов'язковим і повний робочий день.... [-]


Майстри в області 3D-анімації та VFX в Барселоні

Seeway - Barcelona
Навчання в університеті / на кампусі Заочна та вечірня форма 9 місяця October 2017 Іспанія Барселона

В Майстер 3D-анімації та VFX виявити, що грань між реальними образами і штучно генерується контент стає все більш тонким, як традиційні кіно і анімаційних фільмів. [+]

В Майстер 3D-анімації та VFX Ви виявите, що грань між реальними образами і штучно генерується контент стає все більш тонким, як традиційні кіно- та анімаційних фільмів. Майстри в 3D-анімації та VFX ви стали розробником контенту і 3D VFX як технічних, так і художній рівень. Методологія Майстер в області 3D-анімації та VFX дозволяє вивчити і освоїти механічні робочі процеси і професійного виробництва, направляючи вас обох проектів на основі фільмів і 3D-анімації реклами. Ви будете генерувати сценарії і дати їм життя, integrarás в реальних фільмах і від цієї роботи буде перетинати професію з точки зору додаткової техніки самим технічним, і все розробки свій власний стиль. резюме Кваліфікація: Магістр Кредити: 40 ECTS Час роботи: з вівторках і четвергах з 17:30 до 21: 30год Режим: Барселона Семестр: з жовтня по червень. спостереження: Навчання в класах. 100% практичний посібник. Невеликі групи. Доступ до ринку праці. Цілі В Майстер 3D-анімації та VFX, ви навчитеся генерувати сценарії і забезпечити їх життя, інтегрувати в кіно і реальних умовах і перейти кордон між реальним і штучно створеним. Протягом програми ви будете працювати як 3D анімації програмного забезпечення, як Maya і все його технічні можливості, такі як створення анімації ефектів. Після закінчення курсу ви будете мати можливість виробляти і створювати 3D-анімації від початку до кінця. Адресовано Даний тренінг призначений для професіоналів і студентів мистецтва, реклами, графічного дизайну та анімації, як і ви, хотів би зосередити свою кар'єру в напрямку реалізації 3D-анімації та VFX в професійної та практичної середовищі. Для того, щоб отримати доступ до Master вимагає знання майя і Adobe... [-]

Ступінь магістра в галузі графічного дизайну руху

Bau Design College of Barcelona
Навчання в університеті / на кампусі Стаціонарна форма навчання 1 рік October 2017 Іспанія Барселона

Майстри в русі Графічний дизайн 60 ECTS виходить поповненням двох аспірантів градусів 30 ECTS кожен. Ці курси для аспірантів можуть бути прийняті в один навчальний рік або в різних академічних років. [+]

Ступінь магістра Комп'ютерні мистецтва . Майстер в русі Графічний дизайн Магістр Motion графіка Дизайн60 ECTS виходить поповненням двох аспірантів градусів 30 ECTS кожен. Ці курси для аспірантів можуть бути прийняті в один навчальний рік або в різних академічних років. Крім того, всі аспіранти курси, які є частиною ступінь магістра може бути прийняте самостійно. ПРЕЗЕНТАЦІЯ Скільки екрани ви бачите навколо вас? Інформація прагнуть очікуванні надходження харчується свіжим, спокусливим і привабливим змістом. Кредити для серії і фільми, аудіо візуальної ідентичності для каналів і телепередач, рекламних роликів, відеокліпів, корпоративного навчання аудіовізуальної підтримки штук, відеопроекції і досвіді спілкування ... У цьому середовищі, анімована графіка налаштований в якості одного з Найбільш привабливим і оперативних під час будівництва нових цифрових мовних вікна рішення. Піонери проклали шлях. Бас, Біндер, McLaren ... вони досліджували і виявили новий шлях до конструкції екрана. У 90-і роки були часом консолідації і пишністю, і з початку століття і бум цифрової інформації, в робочій області в розширенні для нового аудіовізуального дизайнера. Середовище, в якому професійні, на додаток до обробляти з легкістю інструментів, необхідне знання засобів масової інформації та оволодіння мовою і аудіовізуальних засобів, щоб успішно з'єднатися з перегляду / користувача століття. ЦІЛІ НАВЧАННЯ Пориньте дизайнер в процесі відображення і експериментування проектів по всьому анімованої графіки та аудіовізуальних створення, поглиблення знань про склад коштів та цифрового видання не тільки в якості безпосереднього вирішення основних проблем створення, а як допомогу і підтримку світ ідей. НАВЧАЛЬНИЙ ПЛАН Аспірантуру в русі дизайну ділиться на 4 модулі та укладає з Остаточні досліджень проекту в. Модуль I - Технології.... [-]