MSC в користувальницькому досвіді інженерії
Goldsmiths, University of London
Ключова інформація
Розташування кампусу
London, Великобританія
Лінгвістика
Англійська
Формат навчання
На кампусі
Тривалість
1 - 2 рік
Форма навчання
Денне навчання, Заочне навчання
Вартість навчання
GBP 10 870 / per year
Кінець терміну надання заяв
інформація
Найраніша дата початку
інформація
Введення
Досвід використання технологією користувача залежить від дизайну та інженерного вибору, який впливає на їх взаємодію. Нові технології та майбутні технології перевершать наявні сьогодні можливості, тому наші експерти дадуть вам дослідження, необхідні для використання та продажу нових можливостей на користь користувачів.
Ця інноваційна програма вивчить, як люди випробовують навколишній світ, особливо при використанні технології. Ви дізнаєтеся, як кожен шар технологій - від основного обладнання до способу, з яким обробляється ЗМІ - може вплинути на практику роботи користувачів. Виходячи з цього, вам буде надано навички для перетворення вимог користувача до відповідних технічних рішень.
Різноманітність факультативних модулів у передових технологіях та психології дозволить вам вибрати шлях, який підкреслює технологію на ваш вибір. З огляду на професійний характер програми, існує можливість взяти участь у проекті дисциплін з вивчення польових досліджень як альтернативи звичайній науковій дисертації.
Важливість взаємодії з комп'ютером людини та гарним дизайном інтерфейсу все більше визнається ключем до майбутнього успішного розвитку технологій. Орієнтовані на користувача програмне та апаратне забезпечення продовжують розвиватися і стають все більш важливими в дизайні продукту, оскільки технологічні досягнення сприяють інноваціям. Можливість вибору та впровадження відповідних технологій для розповсюдження корисних і задовольняючих рішень дозволить вирішити поточний дефіцит кваліфікації та забезпечить студентів вимогами до професійних навичок.
Голдсміти перебувають на передньому краї комп'ютера та творчості, і таким чином ви матимете змогу вчитися у провідних дослідників з комп'ютерної техніки, дизайну, психології та бізнесу.
Модулі та структура
Основні модулі
- Обчислення для досвіду користувачів * (15 кредитів): охоплює аналіз впливу кожного технологічного шару на досвід користувача та вивчає, як технологія може відповідати вимогам та можливостям користувачів.
- Вступ до методів дослідження * (Рівень 7 15 кредитів): охоплює методи, що використовуються для забезпечення того, щоб технологічні розробки відображали потреби користувачів і були випробувані з користувачами, включаючи методи використання прототипів у процесі розробки та розробки
- Взаємодія науки * (15 кредитів): досліджує різні взаємодії, які можуть відбуватися між людьми, включаючи ті взаємодії, які використовуються або опосередковані технологією. Будуть обговорюватися різні методи вивчення взаємодій, включаючи емпіричне, моделювання, симуляція, тематичні дослідження та дизайн як наука.
- Дизайн та аналіз досліджень (15 кредитів): Метою цього модуля є забезпечення розуміння та вміння, пов'язані з проектуванням досліджень, та надання додаткової підтримки в аспектах проектування дисертаційних робіт. Теми включають: основні поняття; неекспериментальні методи; експериментальні методи; квазі-експериментальні методи; етичні міркування; досвід використання онлайн-баз даних та інших ресурсів; як принциповий аргумент, семінар з дизайну та статистики
- Прикладні теми / Гість лекції * (15 кредитів): Запрошені запрошені доповідачі з різних галузей промисловості та комерційних організацій описують ту частину, в якій технологія та досвід користувачів впливають на їх діяльність.
- Маркетингова стратегія (15 кредитів) : цей модуль ділиться на два розділи: одна теоретична та одна практика. Почнемо з визначення маркетингової стратегії в рамках бізнес-стратегії та корпоративної стратегії компанії. Ми розглянемо процес створення маркетингового плану. Потім модуль рухається за формулюванням маркетингових стратегій.
- Обчислювальний проект (60 кредитів): "Проект в області обчислювальної техніки" - це можливість для студентів застосовувати навички, знання та досвід, які вони придбали під час навчання на кафедрі для єдиного та узгодженого складу роботи. Проект дозволяє студентам йти за ініціативою, яка звертається до них
або
- Польовий проект (60 кредитів): Цей модуль має на меті надати студентам професійний досвід у визначенні провідності та подання значних частин досліджень у сфері використання користувацького досвіду. Студенти проводять (визначають, проводять та аналізують) польові дослідження та пов'язані з ними дослідження / роботи з метою виявлення відповідної інформації про систему, продукту чи послуги, що стосується потреб користувачів, контекстів, поведінки та бажань. Студенти представить результати досліджень користувача різним учасникам дизайнерської галузі - користувачам / учасникам, дизайнерам, інженерам, менеджерам, маркетологам та іншим фахівцям
Плюс 2 Вибіркові модулі з обчислювальної техніки або психології для додавання навичок і знань, необхідних для дисертації / проекту, обрані з щорічно затвердженого списку модулів, який може включати:
- IS71013A: Фізичне обчислення (15 кредитів)
- IS71014B: Семінари з творчим кодуванням 1 (15 кредитів)
- IS71070A Основи веб-розробки (15 кредитів)
- IS71055B: критичні практики соціального медіа (15 кредитів)
- IS71060A Машинознавство та видобування статистичних даних (15 кредитів)
- Візуалізація інтерактивних даних IS71066A (15 кредитів)
- IS71065A Фізичне обчислення: Arduino та пов'язані технології (15 кредитів)
- PS52006T: пізнання пізнання (15 кредитів)
- PS52004T: Психологія розвитку (15 кредитів)
Модулі, позначені *, не підтверджені для входу в 2018 році і можуть змінюватися
Будь ласка, зверніть увагу, що через персоналу науково-дослідних зобов'язання не всі з цих модулів можуть бути доступні з кожним роком.
Навички та кар'єра
Ця програма поставляється за допомогою Індустріальної консультативної ради (IAB), яка допомагає нам забезпечити, щоб вона була налаштована на поточні та майбутні очікувані потреби роботодавців у різних приватних та державних секторах. Команда, яка надає цю програму, активно працює на форумах UX в LinkedIn та інших галузевих та академічних групах, щоб забезпечити, щоб програма була добре відома серед потенційних роботодавців.
Вимоги до вступу
Ви повинні мати ступінь бакалавра, принаймні, верхнім стандартом другого класу в галузі обчислювальної техніки, психології, дизайну або суміжних дисциплін, а також зацікавлення та здатність працювати в міждисциплінарних контекстах.
За виняткових обставин, видатні практики або люди з сильною комерційного досвіду можуть бути розглянуті.
Фітнес для тренувань
Якщо вам запропонують місце в цій програмі, вам потрібно буде відповідати критеріям тренувань.
Еквівалентні кваліфікації
Ми приймаємо широкий спектр міжнародних кваліфікацій. Дізнайтеся більше про кваліфікацію ми приймаємо по всьому світу.
Вимоги до англійської мови
Якщо англійська не є вашою рідною мовою, вам потрібно, щоб задовольнити наші вимоги англійської мови, щоб вчитися у нас.
Для цієї програми ми вимагаємо:
IELTS 6.5 із 6.5 письмово
Якщо вам потрібна допомога з вашої англійською мовою, ми пропонуємо широкий спектр курсів, які можуть допомогти вам підготуватися до вивчення післявузівської рівня.
English Language Requirements
Підтвердьте свій рівень володіння англійською мовою за допомогою Duolingo English Test! DET — це зручний, швидкий і доступний онлайн-тест з англійської мови, прийнятий понад 4000 університетами (як цей) у всьому світі.