Майстер в області дизайну для віртуальної реальності
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona
Ключова інформація
Розташування кампусу
Barcelona, Іспанія
Лінгвістика
Англійська
Формат навчання
На кампусі
Тривалість
9 months
Форма навчання
Денне навчання
Вартість навчання
інформація
Кінець терміну надання заяв
інформація
Найраніша дата початку
18 Jan 2025
Введення
Майстер з дизайну віртуальної реальності навчає нове покоління дизайнерів про те, як створити занурюючий досвід та рішення за допомогою технології та інструментів віртуальної реальності. З чітко вираженою творчою та технологічною спрямованістю курс виховує нові способи проектування, навчання та взаємодії на основі новаторських наративів.
Експерти очікують, що вплив віртуальної реальності на наше життя буде порівнянним з впливом Інтернету чи смартфонів, пропонуючи надзвичайно перспективні можливості у широкому діапазоні: освіта, розваги, цифрові міста, аудіовізуалізація, архітектура, транспортні засоби, інженерія , соціальна дія ...
По мірі створення VR ринок вимагає більш спеціалізованих фахівців, які розуміють сучасний та майбутній сценарії, усвідомлюють потенціал існуючої технології та демонструють творчий підхід до розробки контенту, досвіду, продуктів та послуг.
Це піонерський магістр в Європі завдяки спеціалізованому змісту. Програма поділена на три частини: Design Studio, що охоплює теоретичний модуль, Design Tech, щоб навчитися працювати з конкретним обладнанням та програмним забезпеченням віртуальної реальності, та Design Lab, занурююча лабораторія для створення та розвитку проектів та досвіду в різних областях.
Цілі
- Осягнути процеси та методології, що беруть участь у розробці, розробці та виробництві занурюючих, комунікативних, емоційних та соціальних переживань із використанням віртуальної реальності.
- Розробляти розповіді, середовища та сервіси за допомогою інструментів дизайну та VR-технологій.
- Створення надійної бази конкретних ноу-хау віртуальної реальності, методології та інструментів для розвитку майбутніх професійних проектів.
- Здобути незалежність у процесі навчання, щоб зручно командувати програмним та апаратним забезпеченням для проектування віртуальної реальності.
- Експериментувати з набором можливостей, які можуть запропонувати розповіді та занурення у різних секторах.
- Створити рамку концепцій та ресурсів, за допомогою яких можна вирішити проблеми під час планування проектів та придумати ідеальні рішення.
- Брати участь у багатодисциплінарних групах, де сприяють дискусії та співпраця, щоб створити функціональні та ефективні проекти.
Методологія
Мета магістра - надати студентам конкретні знання та ресурси для роботи у сфері віртуальної реальності.
Програма курсу має на меті:
- Підготуйте студентів до керівництва процесом проектування та розробки середовищ віртуальної реальності, використовуючи передові технології та інструменти, які змінять взаємодію людей між собою та з оточенням.
- Навчити новим методам проектування та інструментам віртуальної реальності із залученням конкретного програмного забезпечення та обладнання VR, а також підготувати студентів до професійної діяльності, пов’язаної з дизайном та занурюючим середовищем та новим цифровим досвідом.
- Проводьте технічні сесії щодо розробки проектів та практичних застосувань, а також теоретичні сесії, де ключову тему вибирають, що стосується набутих знань.
- Заохочуйте студентів виконувати реальні проекти для конкретних цілей на основі інструктажу з клієнтами (з компанією або партнерською установою).
- Познайомте їх із професійним світом, відвідуючи міжнародні заходи та конференції, такі як Mobile World Congress та Sónar D.
- Заохочуйте студентів до досвіду розповіді та занурення різноманітними, цікавими та приємними способами.
- Оцінюйте розуміння студентами через певні проміжки часу протягом усього процесу навчання.
Студентський профіль
- Архітектори, дизайнери інтер’єрів та пов'язані з ними професіонали, які бажають дослідити творчі можливості, пропонують віртуальну реальність у різних сферах.
- Графічні дизайнери, мультимедійні та інтерактивні дизайнери, аніматори, цифрові художники та дизайнери цифрових продуктів.
- Люди з перевіреним академічним та / або професійним досвідом у галузі дизайну, аудіовізуалізації чи технологій, які зацікавлені досліджувати творчі межі технології віртуальної реальності.
Можливості роботи
Є багато можливостей у сферах користувацького досвіду та дизайну інтерфейсів, архітектури інформації та управління проектами . Попит на VR спеціалістів високий у таких сферах, як архітектура та дизайн інтер'єру, аудіовізуальна та розважальна індустрія зі студіями та агенціями, промисловий дизайн та інженерія, оцифровані міста, освіта та комунікації.
Ті, хто закінчить майстрів, матимуть різноманітні професійні варіанти:
- Оповідачі VR: дизайнери та творці нових майбутніх оповідань.
- Дизайнери віртуальної реальності та розробники контенту в Unity Engine.
- Директори та розробники контенту для VR-платформ.
- UX-дизайнери, що використовують віртуальну реальність.
- Керівники проектів, що займаються вмістом та продуктами XR / VR.
- Дизайнери виставки та організатори заходів із занурюючим середовищем.
- Розробники моделювання та дизайнери для архітектурних та дизайнерських студій.
- Творці VR та фахівці в анімаційних, постпродукційних (FX) або ігрових студіях.
- Дизайнери продуктів XR для компаній у галузі ІКТ (інформаційних та комунікаційних технологій), для інтерактивних агентств або для комерційних програм.
Координатор
Мері Глез
Ще з дитинства Мері відвідувала і жила в різних країнах, що дало їй міжнародну культурну перспективу.
Протягом останніх 15 років вона брала участь у міжнародних проектах, працюючи як аудіовізуальний та інтерактивний дизайнер з архітекторами, дизайнерами, розробниками та фахівцями з комунікації та маркетингу, розробляючи та створюючи розумний аудіовізуальний контент для музеїв, виставок, ярмарків, заходів , продукти та досвід використання перехресної реальності (XR).
Вона є партнером студії Out of Format , яка працює від міжнародної багатодисциплінарної команди, що базується в Барселоні та Мілані. Mery виробляє відеопроекції для внутрішніх і зовнішніх архітектурних структур, а також інтерактивної, AR, VR та відеопродукції для заходів, фестивалів, моди та брендів.
Вона також бере участь у всіх етапах розробки стратегічних проектів - від творчого створення та створення ідеального технічного рішення, до розробки та розробки аудіовізуального контенту або створення та налаштування AV-систем (проектори, динаміки, датчики ...) та програмного забезпечення.
Вона є співзасновницею проекту GEOGAMING , який отримав премію від Європейського Союзу за розробку та впровадження нових технологій. Її мета - зробити так, щоб кожен відчував себе дослідником і перетворив кожну тему, концепцію чи місце в пригоду, яка чекає її відкриття.
Мері працює консультантом Європейської комісії з питань освіти та креативних галузей . Вона закінчила відеодизайн у нью-йоркській SVA (School of Visual Arts) та цифрову та електронну фабрику на MIT FabLab. Вона також викладач відділу візуальних мистецтв IED у Мілані та Барселоні.
Галерея
Ідеальні студенти
- Архітектори, дизайнери інтер’єрів та відповідні професіонали хочуть вивчити творчі можливості, які пропонує віртуальна реальність у різних галузях.
- Графічні дизайнери, мультимедійні та інтерактивні дизайнери, аніматори, цифрові художники та дизайнери цифрових продуктів.
- Люди з підтвердженим академічним та/або професійним досвідом у сфері дизайну, аудіовізуальних засобів чи технологій, які зацікавлені у дослідженні творчих меж технологій віртуальної реальності.
Прийом
Навчальний план
Метою магістра є надання студентам конкретних знань і ресурсів для роботи у сфері віртуальної реальності.
Програма курсу має на меті:
- Підготуйте студентів до керівництва процесом проектування та розробки середовищ віртуальної реальності, використовуючи передові технології та інструменти, які змінять взаємодію людей між собою та з оточенням.
- Навчіть новим методам проектування та інструментам віртуальної реальності, що включають спеціальне програмне та апаратне забезпечення VR, і підготуйте студентів до професійної діяльності, пов’язаної з дизайном та захоплюючим середовищем та новим цифровим досвідом.
- Проводьте технічні сесії щодо розробки проектів та практичних застосувань, а також теоретичні сесії, де ключову тему вибирають, що стосується набутих знань.
- Заохочуйте студентів виконувати реальні проекти для конкретних цілей на основі інструктажу з клієнтами (з компанією або партнерською установою).
- Познайомте їх із професійним світом, відвідавши такі міжнародні заходи та конференції, як Mobile World Congress і Sónar +D.
- Заохочуйте учнів до розповіді історій і занурення в різноманітні, цікаві та приємні способи.
- Оцінюйте розуміння учнями через часті проміжки часу протягом усього процесу навчання.
Результат програми
- Зрозуміти процеси та методології, пов’язані з проектуванням, розробкою та створенням захоплюючого, комунікативного, емоційного та соціального досвіду за допомогою віртуальної реальності.
- Розробляти розповіді, середовища та сервіси за допомогою інструментів дизайну та VR-технологій.
- Створення надійної бази конкретних ноу-хау віртуальної реальності, методології та інструментів для розвитку майбутніх професійних проектів.
- Здобути незалежність у процесі навчання, щоб комфортно керувати програмним і апаратним забезпеченням проектування віртуальної реальності.
- Експериментувати з набором можливостей, які можуть запропонувати розповіді та занурення у різних секторах.
- Створити рамку концепцій та ресурсів, за допомогою яких можна вирішити проблеми під час планування проектів та придумати ідеальні рішення.
- Брати участь у багатодисциплінарних групах, де сприяють дискусії та співпраця, щоб створити функціональні та ефективні проекти.
Плата за навчання програми
Карєрні можливості
Є багато можливостей у сферах взаємодії з користувачем та дизайну інтерфейсу, інформаційної архітектури та управління проектами. Попит на спеціалістів VR є високим у таких сферах, як архітектура та дизайн інтер’єру, аудіовізуальна та індустрія розваг зі студіями та агентствами, промисловий дизайн та інженерія, оцифровані міста, освіта та зв’язок.
Ті, хто закінчить магістратуру, матимуть різноманітні професійні можливості для роботи:
- Оповідачі VR: дизайнери та творці нових майбутніх оповідань.
- Дизайнери віртуальної реальності та розробники контенту в Unity Engine.
- Директори та розробники контенту для VR-платформ.
- UX-дизайнери, що використовують віртуальну реальність.
- Керівники проектів, що займаються вмістом та продуктами XR / VR.
- Дизайнери виставки та організатори заходів із занурюючим середовищем.
- Розробники моделювання та дизайнери для архітектурних та дизайнерських студій.
- Творці віртуальної реальності та спеціалісти з анімації, постпродакшну (FX) або ігрових студій.
- Розробники продуктів XR для ІКТ (інформаційно-комунікаційних технологій) компаній, інтерактивних агентств або комерційних програм.