Магістр прикладних комп'ютерних наук
UiT The Arctic University of Norway
Ключова інформація
Розташування кампусу
Narvik, Норвегія
Лінгвістика
Англійська
Формат навчання
На кампусі
Тривалість
2 years
Форма навчання
Денне навчання
Вартість навчання
інформація
Кінець терміну надання заяв
інформація
Найраніша дата початку
інформація
* немає плати за навчання для іноземних студентів
Введення
Чи хотіли б ви зрозуміти, як штучний інтелект та віртуальна реальність оточують нас у повсякденному житті? Ця програма ідеально підходить для тих, хто прагне зрозуміти технологію автономних автомобілів, дронів, симуляторів та комп’ютерних ігор. Отримавши ступінь магістра прикладних комп’ютерних наук, ви стаєте кваліфікованими у:
- Технічне програмування
- Віртуальна реальність та комп’ютерна графіка
- Штучний інтелект
- Моделювання
Ви дізнаєтесь, як використати цю компетентність для розробки передових комп’ютерних програм, засобів та систем для використання у широкому діапазоні дисциплін.
Опис програми
- Тривалість: 2 роки
- Кредити (ECTS) : 120
- Вимоги до вступу : Відповідна бакалаврська інженерна програма з інформатики або еквівалент з мінімум 25 кредитів математикою, статистикою 5 кредитів, фізикою 7,5 кредиту
- Назва ступеня : магістр технічних наук/Сівілінгеніор
- Код заявки :
- Норвезькі та північні заявники: 4600
- Міжнародні заявники: 9008
Після завершення цього дослідження ви матимете передумови для розвитку передових комп’ютерних ігор, віртуальної реальності та створення реалістичних моделей, таких як зіткнення, тверді тіла, зворотна кінематика та механіка рідин. Будучи студентом, ви отримаєте вигоду від тісних зв’язків, які Нарвік має з національними та міжнародними науковими партнерами та нашою професійною лабораторією. Протягом усього навчання ви створите міцну та конкурентну основу як технічний програміст та розробник передового програмного забезпечення та систем навчання. Викладацьку діяльність здійснюють активні дослідницькі групи в галузі штучного інтелекту, геометричного моделювання та прикладної математики. Це може послужити основою для:
- Штучний інтелект (ШІ), машинне навчання та розумні агенти
- Геометричне моделювання, віртуальна реальність, комп’ютерна графіка та анімація
- Об'єктно-орієнтоване програмування, програмування мета- і графічних процесорів
- Розробка великих програмних систем та масивних багатофункціональних систем
Після завершення дипломної роботи з обраної теми ви отримаєте комплексні знання щодо вирішення технічних та управлінських завдань, що робить вас привабливими для компаній у багатьох галузях промисловості. Колишні студенти, як правило, знайшли захоплюючі можливості як експерти або лідери в найбільш технологічно розвинених компаніях або в наукових колах.
Прийом
Навчальний план
Структура програми
термін | 10 кредитів | 10 кредитів | 10 кредитів | 10 кредитів | 10 кредитів | 10 кредитів |
Перший семестр (осінь) | MAT-3800 Лінійна алгебра II | MAT-3802 Дискретна математика з теорією ігор і графів | MAT-3801 Чисельні методи | DTE-3603 Вступ до технічного програмування | END-3801 PDE та метод скінченних елементів | HMS-0501 Безпека в лабораторії, майстерні, а також у морських і наземних експедиціях. і HMS-0502 Перша допомога в лабораторії, майстерні, а також у морських і сухопутних експедиціях Обов'язкова явка |
ІІ семестр (весняний) | END-3607 Геометричне моделювання | DTE-3610 Методи скінченних елементів, програмування | DTE-3609 Віртуальна реальність, графіка та анімація – теорія | DTE-3608 Штучний інтелект та інтелектуальні агенти – вступ | ТЕК-3501 Інновації та економіка | DTE-3607 Розширене програмування ігор і симуляторів |
ІІІ семестр (осінній) | DTE-3605 Віртуальна реальність, графіка та анімація - проект | ТЕК-3500 Інновації та менеджмент | DTE-3604 Прикладна геометрія та спеціальні ефекти | Проект DTE-3606 «Штучний інтелект і інтелектуальні агенти». | Моделювання DTE-3601 | DTE-3600 Механіка рідини |
Четвертий семестр (весняний) | DTE-3900 Магістерська робота – M-IT | DTE-3900 Магістерська робота – M-IT | DTE-3900 Магістерська робота – M-IT | DTE-3900 Магістерська робота – M-IT | DTE-3900 Магістерська робота – M-IT | DTE-3900 Магістерська робота – M-IT |
Викладання та оцінювання
Курс підвищення кваліфікації:
На 33-му тижні пропонується дводенний курс підвищення кваліфікації з лінійної алгебри. У цьому курсі будуть повторені основні концепції та методи з попередніх курсів лінійної алгебри. Досвід попередніх років показує, що студенти, які беруть участь у цьому курсі підвищення кваліфікації, отримують велику користь від цього в SMN6190 Linear Algebra II.
Усе навчання за цією програмою відбувається англійською мовою.
Навчальна програма структурована з концентрованих курсів, де студенти працюють над одним предметом за раз. Це забезпечує рівномірне навантаження по всій програмі. Програма заснована на дослідженнях і розробках, і професори часто використовують власні результати досліджень у лекціях. Більшість курсів базується на традиційних лекціях, теоретичних заняттях, лабораторних заняттях, екскурсіях, самостійних роботах. Вправи можуть бути як добровільними, так і обов’язковими і виконуватися індивідуально або в групах.
Обов'язкові проектні роботи також часто використовуються у зв'язку з різними предметами. Проекти, як правило, виконуються студентськими командами. Команди готують звіти про проект, які представляють викладачам, екзаменаторам, а іноді й однокурсникам. Проекти можуть базуватися на лабораторних експериментах, бізнес-кейсах тощо. Деякі предмети повністю базуються на проекті, яким керує справжній професор.
Заключна дисертація характеризується темою наукового характеру та може бути виконана в тісній співпраці з відповідним галузевим партнером та/або на основі існуючого науково-дослідного проекту. Робота ділиться на два етапи, де перший етап зазвичай складається з вивчення літератури, щоб забезпечити студентів міцнішою теоретичною основою для виконання другого етапу. Другий етап є основною частиною дисертації та є спеціальним завданням R&D, де студенти отримають глибокі знання з обраної теми. Результат роботи повинен бути представлений у формі наукового звіту з метою документування всієї роботи, яка виконується у зв'язку з дисертацією. Зазвичай робота виконується індивідуально, але в особливих випадках групою з двох-трьох учнів. Протягом робочого періоду відбудуться важливі зустрічі та презентації, а остаточні результати будуть представлені викладачам та однокурсникам.
Форма оцінювання
Протягом усієї програми різні форми методів оцінювання використовуються у зв'язку з різними предметами. У більшості випадків індивідуальні письмові іспити використовуються як основна форма оцінювання предметів. Крім того, для виставлення підсумкової оцінки використовуються обов’язкові проекти (індивідуальні або групові).
Деякі предметні оцінювання базуються на портфоліо виконаних завдань, а інші – на основі проектних робіт, у яких оцінки визначаються на основі письмових звітів, іноді після усних доповідей.
Оцінювання випускної магістерської роботи здійснюється лише на підставі письмового звіту з відповідними додатками.
Подальша інформація про метод оцінювання кожного предмета визначена в описі відповідного курсу, але оцінювання зазвичай базується на системі ECTS з оцінками A, B, C, D, E та F, де F означає «не складено».
Обов’язкова підготовка з охорони здоров’я, безпеки та навколишнього середовища (HSE)
Усі студенти повинні пройти обов’язковий інструктаж з безпеки, перш ніж їм буде дозволено доступ і працювати в лабораторіях, майстернях тощо. Це також стосується участі в польових/дослідницьких круїзах тощо. Щоб отримати перелік обов’язкових курсів, зверніться до свого безпосереднього керівника.
Доступ до подальших досліджень
UIT Campus Narvik має докторську ступінь. освіта в галузі інженерних наук і технологій. Студенти можуть бути кваліфіковані для вступу до цього Ph.D. програма.
Після успішного завершення програми отримання ступеня, залежно від задовільних оцінок у ступенях магістра та бакалавра.
Результат програми
Результати навчання
Після завершення програми кандидат отримує наступні результати навчання.
Знання
- кандидат матиме необхідні базові знання, а також експертні знання про складні роботи в дослідженнях, промисловому розвитку та інших сферах. Знання на такому рівні, що кандидат може аналізувати проблеми та застосовувати знання в нових сферах.
- кандидат матиме ґрунтовні знання про різні теорії та методології розробки програмного забезпечення та особливо про комп’ютерне програмування, включаючи розширене об’єктно-орієнтоване програмування та метапрограмування, засноване на знаннях математики та технологій, застосовних як до програмування загального призначення, так і особливо до технічного програми на різних платформах.
- кандидат матиме спеціальні знання в комбінованих областях геометричного моделювання та програмування, геометрії у поєднанні зі штучним інтелектом та програмуванням, моделювання/обчислень та програмування, а також геометрії та комп’ютерної графіки.
Навички
- кандидат самостійно працюватиме з проблемами, аналізуючи проблеми та будуючи плани їх вирішення.
- кандидат зможе самостійно створювати великі та/або складні комп’ютерні програми, які можуть працювати на різних платформах.
- кандидат може здійснювати незалежне дослідження або проект розробки в галузі інформатики під наглядом і відповідно до застосовних норм дослідницької етики.
- кандидат може знаходити, аналізувати та критично поводитися з різними джерелами інформації та використовувати їх у розвитку та аргументації.
- кандидат зможе написати довший безперервний звіт і чітко представити дослідження в письмовій роботі та повідомити знання в цілому усно та письмово.
Загальна компетенція
- на кандидата впливають, щоб він підтримував і розвивав допитливість і цінності, такі як відкритість, точність і важливість розмежування знань і думок.
- кандидат може спілкуватися про академічні проблеми, аналіз та висновки в галузі інформатики, використовуючи відповідну термінологію для спілкування з фахівцями, а також із широкою громадськістю.
- кандидат може сприяти новому мисленню та інноваційним процесам у співпраці з експертами з інших галузей.
Галерея
Карєрні можливості
Перспективи роботи
Ступінь магістра в галузі прикладної інформатики дає право на роботу на міжнародному рівні в різних галузях і дисциплінах, починаючи від розробки програмного забезпечення в цілому і закінчуючи розробкою спеціального програмного забезпечення для конкретної області. Деякі приклади:
- Розробка програмного забезпечення в цілому
- Віртуальна реальність і симулятори
- Системи графічної візуалізації
- Розробка предметно-спеціальних програмних рішень, наприклад: нафта і газ, CAD/CAM
- Індустрія комп'ютерних ігор
- Машинне навчання та розробка систем штучного інтелекту
- Академічна кар'єра в рамках досліджень і розробок
- Ансат I Форсварет
- Грюндер
- IT-адміністратор
- Prosjektleder
- Спілпрограміст
- Стипендіат