Магістр віртуальної реальності та доповненої реальності
Lund University
Ключова інформація
Розташування кампусу
Lund, Швеція
Лінгвістика
Англійська
Формат навчання
На кампусі
Тривалість
2 years
Форма навчання
Денне навчання
Вартість навчання
SEK 290 000 / per year *
Кінець терміну надання заяв
інформація
Найраніша дата початку
інформація
* для громадян, які не входять до ЄС/ЄЕЗ. Для громадян ЄС/ЄЕЗ та Швейцарії плата за навчання не стягується
Стипендії
Вивчіть можливості отримання стипендій, щоб допомогти фінансувати своє навчання
Введення
Огляд програми
Останні досягнення в області комп’ютерної графіки, сенсорів і екранних технологій дають нам безпрецедентні можливості повністю занурити людей у віртуальне середовище або розширити реальне середовище. Віртуальна реальність (VR) і доповнена реальність (AR) являють собою абсолютно нову комп’ютерну парадигму, яка знайшла свій шлях у галузі промисловості, охорони здоров’я, освіти, розваг тощо. Ця магістерська програма спрямована на освіту кваліфікованих фахівців, які можуть розробляти, впроваджувати та оцінювати VR та Програми AR, а також враховуючи етичні, культурні та соціальні наслідки такої технології.
Магістерська програма пропонує справді цілісний підхід до технологій VR та AR у міждисциплінарному середовищі досліджень та навчання світового класу. Курси, наприклад, комп’ютерної графіки, аналізу зображень, дизайну взаємодії, віртуальної реальності та доповненої реальності об’єднані в єдиний досвід навчання, який охоплює весь діапазон від технологій забезпечення до кінцевого досвіду користувачів із додатками VR/AR. В основі магістерської програми лежить припущення, що технології VR/AR найкраще вивчаються, коли студенти поєднують теоретичні знання та технічні навички з дизайнерським мисленням. Це, зокрема, означає, що активне експериментування є основою магістерської програми, тобто лабораторні роботи та виконання проектних завдань у лабораторіях найвищого рівня Lund University Приклади конкретного змісту магістерської програми включають:
- Комп’ютерна графіка та її наслідки для додатків VR/AR
- Аналіз зображень та його застосування у відстеженні VR/AR
- 3D-взаємодія в додатках VR/AR
- Орієнтована на користувача методологія проектування для розробки VR/AR
Попит на інженерів, що спеціалізуються на технологіях VR/AR, стрімко зростає. З цієї причини місцеві та глобальні компанії рішуче прагнення внести свій внесок у магістерську програму різними способами. Найголовніше, це означає величезні можливості для виконання проектних завдань і магістерської роботи для компаній, вирішуючи реальні проблеми, застосовуючи технологію VR/AR у творчий та інноваційний спосіб.
Навчальний план
Структура програми
Програма ретельно розроблена і містить лише обов’язкові курси.
1 семестр:
- Аналіз зображення (7,5 кредитів)
- Комп'ютерна графіка (7,5 кредитів)
- Дизайн взаємодії (7,5 кредитів)
- Високопродуктивна комп'ютерна графіка (7,5 кредитів)
2 семестр:
- Віртуальна реальність в теорії та практиці (7,5 кредитів)
- Комп'ютерний зір (7,5 кредитів)
- Дизайн взаємодії, курс продовження (7,5 кредитів)
- Універсальний дизайн (7,5 кредитів)
3 семестр:
- Юзабіліті тестування (7,5 кредитів)
- Доповнена реальність (7,5 кредитів)
- Віртуальна реальність, курс продовження (7,5 кредитів)
- Курс проекту (7,5 кредитів)
4 семестр:
- Дипломний проект (30 кредитів)
Карєрні можливості
Кар'єрні перспективи
Студенти, які закінчили магістерську програму з віртуальної реальності та доповненої реальності, будуть надзвичайно привабливими для галузі в найближчому майбутньому. Наприклад, компанія Hired на ринку праці повідомила про зростання попиту на інженерів VR/AR на 1400% у 2019 році. Оскільки сфера досліджень віртуальної реальності/доповненої реальності швидко розвивається, є чудові можливості для академічної кар’єри. Кількість посад докторантів зростає в усьому світі, і магістерська програма забезпечує кваліфікацію для наукових досліджень на рівні PhD.
Про Школу
Запитання
Подібні курси
Майстер в області дизайну для віртуальної реальності
- Barcelona, Іспанія