FX ANIMATION Barcelona 3D & Film School

Введення

Прочитайте офіційний опис

Зі штаб-квартирою в Барселоні і лише міжнародно-визнаного в FX АНІМАЦІЇ пропозицію, що спеціалізується на всіх областях 3D програмного забезпечення, методів та новітніх технологій навчання, наш головний місія, що студенти набувають високу технічну і художній рівень.

Безпосередньо пов'язаний зі світом в різних секторах, таких як аудіовізуальної індустрії (кіно, реклами і телебачення) через зростаючий ігрової індустрії в більш технічних і промислових секторах, таких як архітектура, дизайн інтер'єру та промислового дизайну роботи, ми надаємо нашим студентам можливість безпосередньо вступу в професійну діяльність.

Наша філософія

  • Пропонуючи уважне обслуговування.
  • Переконайтеся, краще навчання.
  • Наше головне завдання полягає в тому, щоб задовольнити очікування для студентів.
  • Для досягнення нашої мети ми організуємо наші класи в обличчя і в невеликих групах, що дозволяють Tutor і директор досліджень зробити від приватних осіб і постійна оцінка щодня стежити за розвитком студента.
  • Технічні консультації до, під час і після навчання.

Методологія

З його власної методології, заснованої на технічних, професійного досвіду виробництва і поточних освітніх критеріїв, наш метод дозволяє спіральні навчання істотно практичні результати від перших декількох тижнів, щоб продовжити роботу щодо уточнення та покращення знань по дорозі. Таким чином, мотивація студента збільшується, і результати виходять при рівні вимог, пропонованих школою і відповідно до робочим світі. Цей метод готує студентів для вас мати справу з будь-яким 3D програмного забезпечення проекту, який повинен адаптуватися до будь-якої компанії або виробляти надання доступу до стажувань та вставки на робочому місці.

В цьому навчальному закладі пропонуються освітні програми за наступними напрямками:
  • англійська
  • іспанська

Переглянути магістерські програми »

Програми

Цей навчальний заклад також пропонує:

Master

3D майстер VFX і постпродакшн

Навчання в університеті / на кампусі Стаціонарна форма навчання 13 місяця Відкритий конкурс Іспанія Барселона

Майстер зосереджена на створенні візуальних ефектів ES100% практичним і дізнатися весь процес виробництва, від моделювання, текстурування, затінення / освітлення, анімації і рендеринга для постпродакшн і остаточного форму. [+]

Наступна виклику: 3 жовтня 2016 Жовтень 2016 - Відкрита реєстрація Тривалість: 13 місяців + 3 місяці остаточного проекту. Місця: 12 Штаб-квартира: Барселона Опис та призначення Майстер зосереджена на створенні візуальних ефектів ES100% практичним і дізнатися весь процес виробництва, від моделювання, текстурування, затінення / освітлення, анімації і рендеринга для постпродакшн і остаточного форму. Кінцевою метою є інтеграція студентів працювати в якості професійного тренера в VFX. Вимоги Знання комп'ютера на рівні користувача, середовища / просунутий. 21 року або зробили кар'єру в FX анімації. Майстер починає з нуля Попередня підготовка необхідна вказано Він орієнтований і матиме пріоритет заявки: Професіонали з досвідом роботи очевидному, які хочуть, щоб перейти кар'єру або перероблені. Ті, хто приходять з попереднього навчання в технічних і художніх областях вищої професійної освіти, університетських ступенів, аспірант, майстрів, нерегульований приватний навчання еквівалентно в тому числі: - Кіно і Медіа - Ступінь інтерактивного цифрового контенту - Графічний дизайн - Мультимедіа ступеня. - Малювання - 2D / 3D Анімація - Аудіовізуальний - навчальний цикл Покращений 3D-ігри та інтерактивні середовища класу. - Образотворче мистецтво - Програмування - Комп'ютери - U Інші сфери промисловості - Технічні Перспективи кар'єрного росту професійний фахівець постпродакшн, цифровий та композітінга VFX для фільму, рекламних, телевізійних і комп'ютерних ігор. Наші студенти працювали, щоб закінчити своє навчання, в таких фільмах, як Геркулес, походження легенди. Це навчання підтримується провідних фахівців на міжнародному рівні як Роб держави (Аватар, Тінтін ...) і Фелікс балбас (Аватар, Володар Кілець, Гаррі Поттер ...) та інші. Пориньте в зайнятості Навчання повністю практичним і студенти починають з першого дня роботи, як ніби... [-]

Магістр дизайну і мистецтва 3d ігри

Навчання в університеті / на кампусі Стаціонарна форма навчання 16 місяця October 2017 Іспанія Барселона

Метою є навчити студентів контролювати весь творчий і технічний процес, щоб створити 3D-гру від створення умов, щоб дизайн персонажів, моделювання, скульптури, такелажу, текстурування, анімації, візуальних ефектів для експорту, створюючи інструменти для виробництва, створюючи надзвичайну деталізацію і оптимізацію всіх матеріалів для використання в 3D графічний движок в реальному часі з використанням новітніх методів у промисловості за ціною моделювання поли, такелаж геометрією, нормального відображення, Лод (рівень деталізації), світло- відображення і затінення. [+]

Наступна виклику: Жовтень 2016 - Відкрита реєстрація Тривалість: 13 місяців + 3 місяці останній проект Місця: 10 Штаб-квартира: Барселона Опис та призначення Метою є навчити студентів контролювати весь творчий і технічний процес, щоб створити 3D-гру від створення умов, щоб дизайн персонажів, моделювання, скульптури, такелажу, текстурування, анімації, візуальних ефектів для експорту, створюючи інструменти для виробництва, створюючи надзвичайну деталізацію і оптимізацію всіх матеріалів для використання в 3D графічний движок в реальному часі з використанням новітніх методів у промисловості за ціною моделювання поли, такелаж геометрією, нормального відображення, Лод (рівень деталізації), світло- відображення і затінення. Вона спрямована на тих, хто хоче працювати в області 3D відео: людей, які приходять зі світу 3D програмування, 3D-анімації або традиційний, в аудіовізуальному секторі. Вимоги Знання комп'ютера на рівні користувача, середовища / просунутий. 21 року або зробили кар'єру в FX анімації. - Майстер ви починаєте з нуля - попередньо вказано потрібно навчання Він орієнтований і матиме пріоритет заявки: - Професіонали з досвідом роботи очевидному, які хочуть, щоб перейти кар'єру або перероблені. - Всі люди, які приїжджають з попереднього навчання в технічних і художніх областях вищої професійної освіти, університетських ступенів, аспірант, майстрів, нерегульованого приватного навчання еквівалента в тому числі: - графічний дизайн - Ступінь інтерактивного цифрового контенту - Малювання - Мультимедіа ступеня. - Аудіовізуальна - навчальний цикл вищого рівня 3D-ігор та інтерактивних середовищ. - Образотворче мистецтво - 2D / 3D анімація - Комп'ютери - Програмування - Інжиніринг - U інших районах сектора Перспективи кар'єрного росту Технічний професійний дизайн 3D і мистецтво для відеоігор, інтерактивних додатків, моделювання персонажів, навколишнього середовища і... [-]

майстер дизайну та анімації персонажів

Навчання в університеті / на кампусі Стаціонарна форма навчання 16 місяця Відкритий конкурс Іспанія Барселона

Метою є навчання студентів як символ аніматори. Вони домінують не тільки принципи і методи анімації, але розвинути свій талант для їх творіння виразом необхідної, щоб передати емоції. [+]

Наступна виклику: 3 жовтня Жовтень 2016 - Відкрита реєстрація Тривалість: 13 місяців + 3 місяці остаточного проекту. Місця: 10 Штаб-квартира: Барселона Опис та призначення Метою є навчання студентів як символ аніматори. Вони домінують не тільки принципи і методи анімації, але розвинути свій талант для їх творіння виразом необхідної, щоб передати емоції. У цьому Вчителі, ви працюєте, щоб поглибити програмне забезпечення (Maya) і професійні прийоми анімації. Вона спрямована на тих, хто хоче спеціалізуватися в анімації. Вимоги Знання комп'ютера на рівні користувача, середовища / просунутий. 21 року або зробили кар'єру в FX анімації. -The Майстер старт з нуля попередньої підготовки не потрібно вказано Він орієнтований і матиме пріоритет заявки: - Професіонали з досвідом роботи очевидному, які хочуть, щоб перейти кар'єру або перероблені. - Всі люди, які приїжджають з попереднього навчання в технічних і художніх областях вищої професійної освіти, університетських ступенів, аспірант, майстрів, нерегульованого приватного навчання еквівалента в тому числі: - кіно і медіа - ступінь інтерактивного цифрового контенту - Малювання - Ступінь Мультимедіа. - Аудіовізуальна - навчальний цикл вищого рівня 3D-ігор та інтерактивних середовищ. - Образотворче мистецтво - 2D / 3D анімація - Комп'ютери - Програмування - Інжиніринг - Графічний дизайн - U інших районах сектора Перспективи кар'єрного росту Професійний технічний характер анімації для кіно, реклами і відеоігор. Професійний технічний характер дизайну для анімаційних фільмів і відеоігор. Це навчання визнається провідних фахівців галузі на міжнародному рівні як Edu Мартін (Pixar) та інші. Пориньте в зайнятості Навчання повністю практичним і студенти починають з першого дня роботи, як ніби вони були в реальному робочому... [-]

Майстер спеціалізації в 3D VFX Гудіні

Навчання в університеті / на кампусі Стаціонарна форма навчання 10 місяця July 2018 Іспанія Барселона

Цей майстер спрямована на професіоналів з досвідом 3D, студентами магістратури 3D VFX і постпродакшн для подібних утворень або студентів, які хочуть освоїти самі передові технології для створення високого рівня візуальних ефектів інструменти. [+]

Наступна виклику: Січня 2017 - відкрита реєстрація Тривалість: 10 місяців + 3 місяці остаточного проекту. Місця: 12 Штаб-квартира: Барселона Опис та призначення Для навчання студентів в розширений недоступні з іншими програмними VFX. Це навчання (схвалена SideFX) є estructuradasegún попит з найпрестижніших візуальні ефекти студій в світі і призначена для створення візуальних ефектів інструментів з Гудіні, стандартної індустрії програмного забезпечення VFX і доповнюється моделювання реального перебігу Рідини і Python скриптова мова важливо в трубопроводах посаді старшого. Геометрія і подорожі інструменти, будуть розроблені ефекти частинок і динаміка; вогонь, дим, рідини ... Кінцевою метою є інтеграція студентів працювати в якості спеціаліста VFX. Цей майстер спрямована на професіоналів з досвідом 3D, студентами магістратури 3D VFX і постпродакшн для подібних утворень або студентів, які хочуть освоїти самі передові технології для створення високого рівня візуальних ефектів інструменти. У цьому Майстер студенти можуть виконати навчальний проект в Голлівуді (Космічного командування, фільм сага створений одним з авторів серії Star Trek, Марк Zeecre) Вимоги Очевидний знання 3D і постпродакшн. Інтерв'ю з професором. Моніторинг та майстер-класи Семінар Арнольд Render. Навчання в реальному виробництві. Перспективи кар'єрного росту Старший технічний фахівець в VFX для фільму, реклами та TV.Nuestros студенти працювали, щоб закінчити своє навчання, в таких фільмах, як Вартові галактики (ГДК) і в даний час в Книзі джунглів (Disney) Це навчання, підтримуваних Найбільш видатні професіонали міжнародному та Пабло Хіменес (Капітан Америка, Залізна Людина 2, Skyfall ...) та інші. [-]

майстер спеціалізації в галузі проектування та мистецтво 3D ігор

Навчання в університеті / на кампусі Стаціонарна форма навчання 13 місяця Відкритий конкурс Іспанія Барселона

Мета для студентів, щоб просунути свої знання, що спеціалізується на 3D відео ігрового мистецтва. Він працюватиме на моделювання, текстурування і анімація істот, передові анімації, анімації обличчя і Oculus. [+]

Наступна виклику: Жовтень 2016 - Відкрита реєстрація Тривалість: 10 місяців + 3 місяці остаточного проекту. Спальні місця: 10-12 Штаб-квартира: Барселона Опис та призначення Мета для студентів, щоб просунути свої знання, що спеціалізується на 3D відео ігрового мистецтва. Він працюватиме на моделювання, текстурування і анімація істот, передові анімації, анімації обличчя і Oculus. Студенти будуть завершити остаточний проект і як частина інших навчальних класів 3D братиме участь в цеху виробництва. Вона спрямована на обох досвідчених 3D професіоналів та студентів в секторі мати тверді знання в 3D. Вимоги 3D доказово знання і досвід в секторі. Рекомендується пройти співбесіду з учителем і презентації демо котушки. Семінари та майстер-класи - Навчання на реальному проекті виробництва: 4:00 в день поза шкільними годин. Перспективи кар'єрного росту Високого рівня спеціалізується на проектуванні відеоігор і 3D-мистецтва, інтерактивних додатків, моделювання персонажів, навколишнього середовища і реквізиту, характер аніматор, технічний текстурування. Пориньте в зайнятості Це навчання визнається провідними виробниками галузі на міжнародному рівні та Kerad Moonbite ігор, серед інших. [-]

майстер спеціалізації в кіно для фільму

Навчання в університеті / на кампусі Стаціонарна форма навчання 1 рік September 2018 Іспанія Барселона

Ми вчимо кіно і технології у вашій службі, не втрачаючи своєї найчистішої сутності: мистецтво оповідача. [+]

Початок 6 лютого 2017 Практика: Фотографія 35 мм з природним освітленням камери HD Sony EX1 XDCAM камера Canon EOS 5D Mark III камера RED ONE - Червона епічним директором фотографії та оператора в трусах студентів Адреса Cinematográfica Te ми пропонуємо унікальний курс в Барселоні, який буде реалізовувати свою власну практику в кожному з різних форматів цифрового кіно HD: HD-XDCAM, червоний, Canon EOS 5D Mark III. Якщо ви шукаєте для повного теоретичного і практичного навчання в світі Кафедри фотографії, цей курс буде озброїти вас з інструментами і описовими методами, необхідними, щоб стати великим режисером / а фотографії. Спрямована на студентів і професіоналів кіно, аудіовізуальним, фотографії і 3D, а також тих, з попередніми знаннями в кіно та фотографії, які хочуть спеціалізуватися в кінематографії. Можливості кар'єрного зростання: кінематографіст для кіно, телебачення, реклами; оператор камери; помічник камери або foquista; Graffer; зчеплення; колір таймера; освітлення супервізора. Для доступу до цього майстра апріорне знання потрібно в фотографії і справжнього Bobia попередньої роботи. [-]

освоїти чудовий дизайн і мистецтво 3D ігри

Навчання в університеті / на кампусі Стаціонарна форма навчання 28 місяця October 2017 Іспанія Барселона

Навчіть студентів контролювати весь творчий процес і технічну для створення 3D-ігри з нуля робочих середовищ, дизайн персонажів, моделювання, скульптури, текстурування, такелаж, анімація, візуальні ефекти для експорту, створюючи інструменти для виробництва, створення деталь кінець і оптимізація всіх матеріалів для використання в графічних 3D-движок на передовій моделювання та анімації (істот) лицьова анімація і Oculus. [+]

Наступна виклику: Жовтень 2016 - Відкрита реєстрація Тривалість: 2 академічні роки 4 місяці + остаточний проект Спальні місця: 10-12 Штаб-квартира: Барселона Опис та призначення Навчіть студентів контролювати весь творчий процес і технічну для створення 3D-ігри з нуля робочих середовищ, дизайн персонажів, моделювання, скульптури, текстурування, такелаж, анімація, візуальні ефекти для експорту, створюючи інструменти для виробництва, створення деталь кінець і оптимізація всіх матеріалів для використання в графічних 3D-движок на передовій моделювання та анімації (істот) лицьова анімація і Oculus. Вона спрямована на тих, хто хоче працювати в області 3D відео-ігор, людей, які приходять зі світу 3D програмування, традиційної та 3D-анімації, аудіовізуальних, мультимедійних або комп'ютер. Вимоги Рівень користувача комп'ютера і знання навколишнього середовища Windows. 21 року або зробили кар'єру в FX анімації. Майстер починає з нуля; немає попереднього навчання не потрібно. Він орієнтований і матиме пріоритет професіоналів зарахування з очевидного досвіду роботи, люди, які приїжджають з попереднього навчання в технічних і художніх областях вищої професійної освіти, університетських ступенів, аспірант, майстрів або еквівалентного нерегульованого приватного навчання. Перспективи кар'єрного росту - 3D Виконавець розважальних областях, як кіно, реклами і телебачення - Технічний 3D технічних областях, таких як автомобільного дизайну, дизайн продукту, сценографії, археології і т.д. Пориньте в зайнятості Навчання повністю практичним і студенти починають з першого дня роботи, як ніби вони були в реальному робочому середовищі, дайвінг в технічних, творчих процесів і програмного забезпечення, що використовуються сьогодні остання художниками 3D Graphics промисловості VFX , [-]

Спеціалізація Майстер 3D анімація персонажів

Навчання в університеті / на кампусі Стаціонарна форма навчання 10 місяця October 2017 Іспанія Барселона

Мета для студентів, щоб просунутися в їх знань про тварин і обнадійливий 3D-анімації та передових установок зробити анімацію з професійною якістю. [+]

Наступна виклику: жовтень 2016 - Відкрита реєстрація Тривалість: 10 місяців + 3 місяці остаточного проекту. Місця: 10 Штаб-квартира: Барселона Опис та призначення Мета для студентів, щоб просунутися в їх знань про тварин і обнадійливий 3D-анімації та передових установок зробити анімацію з професійною якістю. Ви дізнаєтеся, щоб вступники, наприклад, бійки, рейси, взаємодії характеру і т.д. Остаточний проект майстра, щоб справити короткометражний анімаційний. Вимоги Очевидний знання і досвід в 3D анімації персонажів. Вони повинні знати принципи анімації, механіки Lipsync-орган, діючи і моделювання і основний установки. Recomineda інтерв'ю з викладачем. Семінари та майстер-класи Навчання на реальному проекті виробництва: 4:00 в день поза шкільними годин. Перспективи кар'єрного росту Старший спеціалізована технічний характер анімації для кіно, реклами і відеоігор. Пориньте в зайнятості Навчання повністю практичним і студенти починають з першого дня роботи, як ніби вони були в реальному робочому середовищі, дайвінг в технічних, творчих процесів і програмного забезпечення, що використовуються сьогодні остання художниками 3D-графіка анімаційної індустрії , Наші студенти працювали, щоб закінчити своє навчання, проекти, як Bubble Біп (Triacom, Super3) і ряд "DreamWorks Дракони" (Dreamworks) [-]

топ майстер 3D анімації персонажів

Навчання в університеті / на кампусі Стаціонарна форма навчання 28 місяця October 2017 Іспанія Барселона

Мета для студентів, щоб вчитися з нуля освоїти двоноге анімації персонажа, тварин та істот, навчання від принципів анімації анімації і такелаж кінець. [+]

Наступна виклику: жовтень 2016 - Відкрита реєстрація Тривалість: 2 академічні роки 4 місяці + остаточний проект Спальні місця: 10-12 Штаб-квартира: Барселона Опис та призначення Мета для студентів, щоб вчитися з нуля освоїти двоноге анімації персонажа, тварин та істот, навчання від принципів анімації анімації і такелаж кінець. Він звернувся до людей, які хочуть тренуватися, як аніматори та дизайнери характер і професіоналів з досвідом 3D. Вимоги Рівень користувача комп'ютера і знання навколишнього середовища Windows. 21 року або зробили кар'єру в FX анімації. Майстер починає з нуля; немає попереднього навчання не потрібно. Він орієнтований і матиме пріоритет професіоналів зарахування з очевидного досвіду роботи, люди, які приїжджають з попереднього навчання в технічних і художніх областях вищої професійної освіти, університетських ступенів, аспірант, майстрів або еквівалентного нерегульованого приватного навчання. Семінари та майстер-класи Навчання на реальному проекті виробництва: 4:00 в день поза шкільними годин. Перспективи кар'єрного росту Старший спеціалізована технічний характер анімації для кіно, реклами і відеоігор. Характер дизайнер, модельєр, концепт-арт. Пориньте в зайнятості Наші студенти працювали, щоб закінчити своє навчання, проекти, як Bubble Біп (Triacom, Super3) і ряд "DreamWorks Дракони" (Dreamworks) [-]

топ майстер VFX

Навчання в університеті / на кампусі Стаціонарна форма навчання 28 місяця October 2017 Іспанія Барселона

Мета для студентів, щоб вчитися з нуля, щоб домінувати весь виробничий процес для 3D VFX і постпродакшн до просунутого рівня з найпопулярніших програмного забезпечення і методів на національному та міжнародному рівні. [+]

Наступна виклику: 3 жовтня Жовтень 2016 - Відкрита реєстрація Тривалість: 2 академічні роки 4 місяці + остаточний проект Місця: 12 Штаб-квартира: Барселона Опис та призначення Мета для студентів, щоб вчитися з нуля, щоб домінувати весь виробничий процес для 3D VFX і постпродакшн до просунутого рівня з найпопулярніших програмного забезпечення і методів на національному та міжнародному рівні. Кінцевою метою є інтеграція студентів працювати в якості спеціаліста в VFX і постпродакшн. Вона адресована людям, які хочуть, щоб зробити професію VFX їх, а також аудіовізуальні професіоналів, які хочуть перероблених або перенаправлення їх кар'єру, студентів 3D кіно, мультимедіа, спілкування та аудіовізуальних, які хочуть спеціалізуватися в VFX або додати значення їхня робота. Всього годин FX: Приблизний час розраховується на основі відданості студента вимагається стежити за ходом і виконанням проекту результатів і барабанів. Це не включає в себе годинник обов'язкових семінарів. Вимоги Рівень користувача комп'ютера і знання навколишнього середовища Windows. 21 року або зробили кар'єру в FX анімації. Майстер починає з нуля; немає попереднього навчання не потрібно. Він орієнтований і матиме пріоритет професіоналів зарахування з очевидного досвіду роботи, люди, які приїжджають з попереднього навчання в технічних і художніх областях вищої професійної освіти, університетських ступенів, аспірант, майстрів або еквівалентного нерегульованого приватного навчання. Моніторинг та майстер-класи Аудіовізуальні мову семінар. Практика зйомки. Поглинання HDRI. Арнольд Рендер Перспективи кар'єрного росту Професійний технік постпродакшн і цифровий композитинга і фахівець високого рівня в VFX для фільму, реклами та TV.Nuestros студентів працювали, щоб закінчити своє навчання, в таких фільмах, як Геркулес, походження легенди, Вартові галактики (ГДК) і в даний час в Книзі джунглів... [-]

Відео

Demo Reel Videojuegos 2015

Salvador Roig. SEAT

Demo reel. Trabajos de los alumnos de FX ANIMATION

Demo Reel Animación Personajes 2015