Майстер в Character Animation

Загальні відомості

Опис програми

Характер анімація професія, яка засновує свою таємну душу і дати життя неживих елементів апріорі. Ця здатність, що створює залізничне сполучення між анімаційним персонажем і громадськістю.

З цієї причини ми розробили програму в анімації персонажів, що за розробку і вдосконалення ваших методів анімації фокусується на пошуку та просуванні власного стилю.

Протягом усієї програми ви будете працювати з комп'ютерними інструментами, використовуваними в професійних фігур середовищ і персонажів, щоб заохотити більш високу якість.

Ви будете залучені в навчання першого класу освітнього середовища з великим професіоналів анімації та участі в проектах 100% реальний сектор.

У той час як ви вивчаєте Майстер в Character Animation матиме можливість взяти участь в семінарах, семінарах, майстер-класах та спеціалізованих заходах в світі анімації, щоб стимулювати ваш творчий і технічний потенціал в її кращих.

резюме

  • Кваліфікація: Магістр з Університету Сан-Хорхе
  • Кредити: 60 ECTS
  • Розклад: вівторок і четвер з 17:30 до 21:30.
  • Форма навчання: Барселона
  • Мова: кастільський
  • семестр: з жовтня по червень

спостереження:

  • клас підготовки.
  • 100% орієнтований.
  • Використовуючи Wacom графічний планшет.
  • Вона включає в себе майстер-клас.

мети

Як студент, ви будете розвивати навички та здібності, необхідні, щоб дати життя і душу до всіх видів неживих предметів і персонажів, таким чином, ви зможете завершити пояснює силу характерів. В рамках цього, ви освоїте принципи біомеханіки та інтерпретації стосовно до всіх видів анімації.

на ім'я

Master розроблений спеціально для студентів і професіоналів в світі мистецтва, дизайну та анімації, які хочуть спеціалізуватися з анімацією персонажів як в анімації, кіно, реклама відеоігор. Для виконання майстер попередні знання будь-якого конкретного 3D програмного забезпечення, необхідного, таких як Maya, Cinema4D, 3D Max, Softimage, Blender ...

навчальний план

Майстер в анімації персонажів розкривається більше 9 місяців, в тому числі розробки та подання остаточного проекту.

Структура майстра три конкретних модулів і четвертий кінець, відповідний об'єкту:

01 Аналіз і планування

  • Історія анімації.
  • Анімаційна індустрія.
  • Анімаційні принципи.
  • 3D універсалом модуль.

02 анімації і інтерпретація

  • Анімація тіла механіка.
  • Введення в дію.
  • 3D II, основний модуль.

03 передові технології анімації

  • Розширений анімації.
  • методи анімації з тваринами і монстрами.
  • просунуті камери.

04 Остаточний проект

Останнє оновлення Бер 2020

Про навчальний заклад

Aquí encontrarás un espacio donde reconocidos profesionales en activo comparten sus conocimientos construyendo nuevas experiencias contigo. Acercándote al mundo real a través de trabajos prácticos y c ... Детальніше

Aquí encontrarás un espacio donde reconocidos profesionales en activo comparten sus conocimientos construyendo nuevas experiencias contigo. Acercándote al mundo real a través de trabajos prácticos y clases que te enseñan lo que de verdad necesitas saber para tu carrera profesional. Згорнути