Магістр обчислювальної техніки та мистецтв

Загальні відомості

Опис програми

Ст

Зміст, цілі та структура курсу

Обчислювальна техніка та мистецтво: виявлення проблем та створення штучних та технологічних рішень, інформуваних за технологією та художньою практикою

Магістр з обчислювальної техніки та мистецтв на hdpk в Берліні є сучасною магістерською схемою, що базується на областях технології, мистецтва та аудіовізуального дизайну - економічно контекстуально. Зосереджуючи увагу на креативному програмуванні, мультимедійних додатках, інтерфейсах, інсталяціях і виставах в художньому середовищі, а також на особистих навичках, уявленнях про мистецтво та дизайн, а також на компетенціях щодо дій, ця МА надасть вам все необхідне для успішного виходу на ринки та створення сильної художньої ідентичності. .107106_pexels-photo-297648.jpeg

Перший семестр - дай йому йти

У трьох тижнях з п'ятьма тижнями, які працюють у своїй професії, працюють у професії колеги і, нарешті, разом працюють над створенням різних артефактів, ми допоможемо вам відобразити себе, навчитися формувати інших і брати на себе відповідальність. У цьому підрозділі ви також дізнаєтесь про концептуалізацію проектів та різноманітні методи роботи.

Попутно ви придбаєте важливі навички та знання в методах проектування, аудіовізуальних та командних програмуваннях, естетичній та медіа-історії, (швидкому) прототипірованні, аудіовізуальних алгоритмах, користувацьких інтерфейсах та взаємодії, презентації та концептуалізації.

Другий семестр - стежити за вашим шляхом

У трьох тижнях, що складають 5 тижнів підготовки, планування та проведення нових концепцій та проектів, ви будете стикатися з такими складними навичками, як етична свідомість, сила спостереження, зміна перспективи, співпереживання та мотивація. У атмосфері студії у реальному житті ваші критичні вміння також будуть навчені.

Ви посилите свою професійну кваліфікацію та методологічні навички у творчому програмуванні, медиа-психології, інтерактивних мережевих технологіях, дизайнерському мисленню, концептуалізації та презентації та концепціях аудіо програмування. Іншою важливою темою буде DSP - основи, а також програми.

Третій семестр - Іде жити

5-тижневі блоки тепер є трьома великими кроками до вашої остаточної презентації. Командна робота означає тепер, що ми не тільки успішно працюємо разом, але й балансуємо вашу власну творчу ідентичність та бачення ваших колективів, відповідальність за саморегулювання та колективну працю, самоосмислення та вирішення конфліктів.

Ви практикуєте обробку юридичних і бюджетних, екологічних, часових та просторових обмежень, щоб показати роботу, яку ви зробили в більшому обсязі, в публічному просторі та у співпраці з зовнішніми партнерами. Ваші артефакти та проекти будуть підготовлені до реальної виставки з використанням ваших передових знань у створенні інтерактивних установок, 3D комп'ютерної графіки, сценографії, віртуальної та розширеної реальності, реалізації та підтримці жорстких і програмних систем, маркетингових досліджень, концептуалізації та складання бюджету, а також подання запитів на фінансування вашої роботи.

Четвертий семестр - магістерська робота

У своєму заключному семестрі ви працюєте над вашою магістерською роботою і, нарешті, закінчите навчання за державною грамотою.

Перспективи кар'єри

Креативне програмування - від проходження тенденції до ключових напрямків розвитку: ось де магістр комп'ютерних технологій і мистецтв може взяти вас.

Магістр з обчислювальної техніки та мистецтв, з подвійною увагою до творчого програмування, з одного боку, і компетенціями професійної дії в міжфункціональних командах, з іншого боку, дає широкий спектр можливостей, що охоплюють різноманітні творчі області.

Галузі та галузі:

  • Аудіо та аудіовізуальна індустрія програмного забезпечення
  • Творчі агенції та компанії
  • Танці, (ЗМІ) Мистецтво та театр
  • Промисловість комп'ютерів та відеоігор

Профілі роботи (зразкові):

  • Медіа-технолог
  • Мультимедійний художник
  • Арт-директор
  • Дизайнер взаємодії
  • Дизайнер досвіду роботи з користувачами
  • Керівник проекту
  • Розробник Audio Software
  • Розробник AV107107_pexels-photo-1647916.jpeg

Застосування

"Покажіть, що ти маєш!" - Як подати заявку на магістерську програму Обчислення та мистецтво:

Наша процедура прийому є двоярусною: перший попередній вибір здійснюється на підставі документів заявки та зразків художньої роботи. Якщо ви пройдете цей скринінг перед відбором, ми запросимо вас приїхати до Берліна на наш практичний іспит.

Вимоги до прийому

Магістр з обчислювальної та образотворчої діяльності призначений для претендентів з першим ступенем у галузі музики, аудіо-та візуального дизайну, в медіа-мистецтві або інших. Це не послідовна магістерська програма. Ми будемо спеціально шукати сильну мотивацію для вираження себе та дизайну, а також для міцного розуміння комп'ютерної реалізації звуку або дизайну.

Навички у візуальному чи звуковому програмуванні рекомендовані, навіть якщо вам не потрібно опанувати C. Насправді це ваша пристрасть виражати свої ідеї в аудіовізуальних концепціях.

Застосування

Заявки можна зробити через наш веб-сайт або поштою.

Вони повинні включати наступне:

  • заповнена та підписана анкета
  • супровідний лист (включений у форму заявки): чому ви зацікавлені в навчанні на hdpk? Які ваші очікування? Які ваші професійні перспективи?
  • зразки художньої роботи
  • офіційно засвідчена копія вашого диплом з відзнакою
  • академічна стенограма, що охоплює ваше попереднє дослідження
  • реферат з дисертації бакалавра та опис його ключових тем

Заявки приймаються безперервно. Кінцевий термін для терміну "Зимовий" для заяв, що не входять до ЄС, - 15 травня, для заявників ЄС - 15 липня. Усі залишкові місця пропонуються до початку семестру 1 жовтня.

Тест на вміст

Як тільки ваша заявка буде отримана, включаючи всі необхідні документи, і було встановлено, що зміст курсу відповідає вашим потребам, ми хотіли б мати можливість зустрітися з вами особисто. Це дозволить нам оцінити ваші знання, пов'язані з навчальними програмами, вашою креативністю, вашим бажанням виразити себе творчо та вашою мотивацією. Вступний іспит складається з практичної презентації та буде завершено інтерв'ю, проведеного професорами / викладачами з фокусуванням на ваших художньо-естетико-технічних кваліфікаціях, основних теоретичних та практичних знаннях, вашої зацікавленості та вашої мотивації вивчати обчислення та мистецтво на hdpk .

Останнє оновлення Бер 2020

Про навчальний заклад

The hdpk is a leading private university for the creative industries, situated in one of Germany's creative hubs: in Berlin. The study programs cover both artistic and technological aspects as well as ... Детальніше

The hdpk is a leading private university for the creative industries, situated in one of Germany's creative hubs: in Berlin. The study programs cover both artistic and technological aspects as well as practical management issues and media theory. The curriculum focuses on the music and media industries (apart from film and television). Згорнути